Jump to content

Propozycje na reset.


Go to solution Solved by xPtaku,

Recommended Posts

Witam w tym temacie możecie składać swoje propozycje co moglibyśmy dodać, co ulepszyć lub znerfic tak by grało się przyjemnie. Jesteśmy otwarci na propozycje które wraz z @ Erwin przeanalizujemy i zdecydujemy co z nimi zrobimy.

Zapraszamy do wypowiedzi. 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/
Share on other sites

4 minuty temu, zdziebel25 napisał:

No nie wiem z tymi minami, zadawane obrażenia są zależne od tego ile ktoś ma wytrzymałości. Jednych zabija od razu innych nie.

 

Przy 0 wytrzymałości te wartości są takie same, mnie ratuje dokupienie punktów inteligencji ze sklepu i czasami perk typu Oko Filozofa, bez tego mina będzie zadawała osobie coś na poziomie tego 110 dmg, a jak ktoś ma np. 130 hp, to przeżyje. No ale jak nie poprawią, to płakać nie będę, w każdym razie klasa sama w sobie bez szału :D

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097254
Share on other sites

Perk Molotov

 

Zmniejszenie liczby otrzymywanych granatów do 1 albo zmniejszenie przelicznika inteligencji.

Przy 270hp potrafię zejść od jednego mołotowa i wydaję się to trochę zbyt OP.

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097259
Share on other sites

Moja propozycja  jako że mamy medyka proponuje nową klasę Mega Premium bo wszystko jest tylko nie scoucik

 Wyszkolony Medyk (Klasa Mega Premium): Dostaje Mp5 i scouta, 1/1 to by było coś bede 1 który by kupil może do tego jakaś większa konda albo nie da sie jej zabić z noża to by byl kocurek ale jako wiem że to raczej nie przejdzie to proponuje  zmniejszyć dmg albo znerfic  dystanse na mordercy bo chlopy bija po 80 /90 klasie zabijaka

2 minuty temu, Adrian. napisał:

Rs'y które nie będą związane z rapem ani disco polo i mogę umierać <3 

 

 

co do disco sie zgadzam w 100% :diablo: 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097260
Share on other sites

9 minut temu, Criminals napisał:

Moja propozycja  jako że mamy medyka proponuje nową klasę Mega Premium bo wszystko jest tylko nie scoucik

 Wyszkolony Medyk (Klasa Mega Premium): Dostaje Mp5 i scouta, 1/1 to by było coś bede 1 który by kupil może do tego jakaś większa konda albo nie da sie jej zabić z noża to by byl kocurek ale jako wiem że to raczej nie przejdzie to proponuje  zmniejszyć dmg albo znerfic  dystanse na mordercy bo chlopy bija po 80 /90 klasie zabijaka

co do disco sie zgadzam w 100% :diablo: 

To co zaproponowałeś jedynie zaszkodzi. Jak do tej klasy dorwie się osoba z odpowiednimi umiejętnościami co mapę będzie robił średnio 100 fragów :) Co spowoduje że większość graczy będzie wychodzić, bo nie będzie sensu tracić nerwów :D 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097265
Share on other sites

Jakieś nowe klasy by się przydały, ostatnio wleciały dwie chyba ale tą drugą (Tchórz) nikt praktycznie nie gra. Powrót Ninjy zamiast Komandosa, nowe mapy, poprawienie statystyk w zwykłych klasach, tu na przykład Rakietnik, którego staty wyglądaja tak:

Int: 0

HP: 15

Wytrzym. : 0

Kond. : 0

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097271
Share on other sites

9 minut temu, Adrian. napisał:

To co zaproponowałeś jedynie zaszkodzi. Jak do tej klasy dorwie się osoba z odpowiednimi umiejętnościami co mapę będzie robił średnio 100 fragów :) Co spowoduje że większość graczy będzie wychodzić, bo nie będzie sensu tracić nerwów :D 

Jak się dorwę ja lub @ KAKAROTto będziemy strzelac z karabinku szturmowego lub maszynowego więc,  nie radzę dodawać takiej klasy bo to bez sens totalny, wystarczy że jest VIP Scouter 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097279
Share on other sites

@ Erwinbloker, rykoszet i beton out definitywnie niepodważalnie i na zawsze.

 

Przeklejam propozycję związaną z perkami z 2 października oblaną ciepłym moczem.

 

Zmiany w perkach:

Usunięcie:
Fałszywa paka
Golden deagle
Skrzynia pułapka
Szał
Zmiany:
Duch martwego kaprala - Można użyć na początku rundy. Aktualnie co kilkadziesiąt sekund, a rundy czasem trwają parę sekund.
Fala mocy, paraliżująca, uleczająca - Cooldown 30 sekund. Aktualnie raz na rundę.
Generator rakiet - 1/2-1/4 na otrzymanie rakiety po zabiciu przeciwnika. Aktualnie rakieta wypuszcza się sama.
Granat zamrażający - Wybucha po styczności z powierzchnią lub po styczności z przeciwnikiem. Aktualnie wybucha jak granat, a "wciśnij aby wybuchnął" niestety często zbugowane.
Księga wiedzy - Dodatkowo +100 expa za fraga. Aktualnie posiada same staty.
Lamer - Otrzymujesz autokampę tt, -30 kondycji. Aktualnie na parę sekund, bez odejmowania kondycji.
Magnat - Otrzymujesz 5-7 monet za zabójstwo. Aktualnie 3-5, rzadko używany.
Pierwsza pomoc - Apteczki [+int] + cooldown 10 sekund. Aktualnie można stawiać wszystkie naraz, nie stakuje się od inta.
Płonące naboje - Lekki boost obrażeń.
Piroman - Lekki boost obrażeń.
Regeneracja - Co 2 sekundy otrzymujesz 6-12 zdrowia. Aktualnie co 5 sekund.
Tajemnica rambo - Pełny magazynek za zabicie, +40-60 zdrowia za zabicie. Zablokowany na klasach Lodowy Samuraj i S.W.A.T. Aktualnie +15-30 zdrowia.
Tajemnica taliba - 1/3-1/6 na natychmiastowe zabicie z deagle. Aktualnie 1/4-1/6.
Wampirze naboje - 10-15 zdrowia za trafienie przeciwnika. Aktualnie 6-12.
Wzrok meduzy - Obniżenie obrażeń o 7 jednostek, oślepienie zyskuje teraz efekt flesza. Aktualnie 30 wytrzymałości i oślepienie przez które wszystko widać.
[VIP]Moc berserkera - +15 dmg, obniżenie obrażeń o 6 jednostek, +25hp za fraga, pełen magazynek za fraga. Zablokowany na klasach Lodowy Samuraj i S.W.A.T. Aktualnie +8-14 obrażeń, +10hp za fraga i +25 wytrzymałości.
[VIP]Strzelba - Powrót do stałego 1/3. Aktualnie 1/3-1/5.
[VIP]Porażające naboje - Stałe 1/7. Aktualnie 1/7-1/12.
[VIP]Tajemnica odrodzenia - Dodatkowo ubranie wroga.

Dodanie:

Radziecki przemytnik - Możesz wybrać broń jaką chcesz, +30 kondycji (wyjątek tarcza).

Łamacz czaszek - Zadajesz 40% więcej obrażeń w głowę, +15 hp za fraga w głowę.

Nić czasu - Przez 7 sekund otrzymujesz przyspieszenie. Podczas trwania przyspieszenia twoja widoczność spada do 20%.

Ogranicznik rozrzutu - Masz ograniczony rozrzut broni.

[VIP] Stalker - Posiadasz tylko 1hp, ale jesteś w niewidzialny(jak cichy). Zablokowane na klasach kapitan, snajper i medyk.

 

Zmiany w klasach:


Zmiany:

Narkoman - Bez ładowania noża i parokrotny boost obrażeń. Aktualnie ładowanie noża i żałosne obrażenia.

 

Zmiany w atutach:

Dodanie:

Exp booster - Otrzymujesz +250 expa za fraga.

Dziurawiec - Otrzymujesz 1/13 szans na usunięcie magazynku w broni przeciwnika.

Zmiany:

Tanker - Obniżenie obrażeń o 6 jednostek. Aktualnie +30 

Tu też sobie poczytaj, pełno świetnych propozycji i nic nie przeszło.

Edited by Guest
Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097324
Share on other sites

24 minuty temu, KAKAROT napisał:

bloker, rykoszet i beton 

 

Nie wszyscy maja takie umiejętności  jak ty i dla nie których te perki jak i atutem  są dużym wzmocnieniem  co do dziurawca jest dużo atutów podobnych np paralizowiec i nie ukrywam jest poprostu wkurw........

Edited by Criminals
Dopisek do postu
Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097329
Share on other sites

Część moich propozycji się powtarza i część została dodana tak na marginesie.

 

Nazwa klasy: [MegaPremium] Żywiołak

Bronie: kreig + ump

Opis klasy: Odporność na granaty, rakiety, miny, pioruny, podpalenia, zamrożenia, spowolnienia, wstrząsy, oślepienia i zatrucia.

Statystyki klasy:

Inteligencja: 0

Zdrowie: -30

Wytrzymałość: 40

Kondycja: 40

 

Nie taka mocna, patrz na bazówki

 

 

 

Nazwa klasy: [Premium] Narkoman

Bronie: AK47

Opis klasy: Jego pociski zatruwają [+4int=1dmg], 1/8 na wstrząs głowy u przeciwnika.

Statystyki klasy:

Inteligencja: 10

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 5

 

Stary dobry narkoman bez ładowania noża. Przelicznik 4 int 1 dmg, po trafieniu 4 trutki. Może zatruć pare razy jedną osobę. Biorąc pod uwagę maksymalny int + perk na int to będzie jakies 180-200 inta czyli max ok. 200 obrażeń. Tyle, że to najlepszy możliwy wariant, zazwyczaj gracz ma 130/150. Zakładając atut, staty ze sklepu, perk i zaawansowany poziom gracza. Klasa była grywalna już jak miała ładowanie na nożu i podobny przelicznik nawet mocniejszy, wersja premium będzie często kupowana moim zdaniem. Nie będzie wcale mocny bo logiczne jest, że będzie musiał maxować inta, nie zdrowie;)

 

Nazwa klasy: Kamikadze

Bronie: Galil

Opis klasy: Auto BH, 2 dynamity + int(2x klawisz użycia, w dowolnym momencie, klasa nie ginie po użyciu dynamitu).

Statystyki klasy:

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 25

 

 

Nazwa klasy: Weteran

Bronie: USP

Opis klasy: 50% ammo za fraga, raz podczas rundy może teleportować się na resp z pełnym hp. 

Statystyki klasy:

Inteligencja: 10

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

 

Będzie grane co @ Ez'y? :D

 

 

Nazwa klasy: Skrytobójca

Bronie: Autokampa TT

Opis klasy: 1/25 na natychmiastowe zabicie, ciche kroki.

Statystyki klasy:

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 20

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/103974-propozycje-na-reset/#findComment-9097382
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...