Skocz do zawartości

Regulamin

1. Zasady ogólne:
1.1 Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego
regulaminu.
1.2 Administracja ma prawo w każdym momencie edytować regulamin bez podania przyczyny.
1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
1.4 Administracja ma prawo do zbanowania/usunięcia konta bez podania przyczyny.
1.5 Każdy użytkownik na forum może posiadać tylko jedno konto. W przypadku wykrycia Multikonta,
banowane są wszystkie konta które zostały założone przez użytkownika.
1.6 Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników na forum.

1.7 Zakaz używania języka binarnego lub innych szyfrowanych języków.

1.8 Wszystko znajdujące się na stronie jest własnością 1shot2kill.pl. Kopiowanie grafiki lub treści surowo zabronione!

1.9 Rejestrując konto na forum jesteś zobowiązany do prawidłowego podania adresu E-mail. Na forum stosujemy system weryfikacji poczty elektronicznej.

1.10 Na forum zablokowane są maile czasowe.


2. Posty/Tematy:

2.1 Wszystkie pisane posty i tematy na forum muszą być zgodne z polskim prawem.

2.2 Zakaz umieszczania na forum treści faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii.
2.3 Nie prosimy o sprawdzenie naszej prośby o UB na SB, PW czy w innych komunikatorach typu GG/FB/TS itp.
2.4 Nie piszemy posta pod postem.
2.5 Staramy się nie nadużywać Caps Lock'a.
2.6 Nie spamujemy informacjami które nie mają związku z danym działem.
2.7 W podaniach o admina/redaktora/grafika nie wypowiadamy się w sposób typu: "Neutral". Każda wypowiedź musi być sensownie uzasadniona i zawierać pożyteczne informacje o aplikancie .
2.8 W podaniach o moderatora/UBTeam czy opiekuna serwera może wypowiadać się tylko wyższa administracja. (moderator, administrator, właściciel)
2.9 Staramy się pisać poprawną polszczyzną.
2.10 W dziale "Strefa Banów" wypowiadają się osoby które są do tego upoważnione.
2.11 Zakaz zamieszczania na forum wirusów/cheatów/skryptów i tym podobnych rzeczy.
2.12 Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody.
2.13 Zakaz umieszczania reflinków oraz linków które mogą przynieść korzyści. (Wyjątkiem jest dział "Pomóż za reputacje")
2.14 Gdy piszesz temat, sprawdź za pomocą wyszukiwarki czy ktoś wcześniej nie napisał podobnego wątku.
2.15 Gdy ktoś łamie regulamin forum, niezwłocznie zgłoś to do administracji sieci.
2.16 Odnoszenie się do poprzedniej/poprzednich sieci w wypowiedziach jest zabronione. Jesteśmy na sieci 1shot2kill i liczy się to co jest i było tutaj.
2.17 Zakaz wypowiadania się w podaniach o admina osób, które nie grają na danym serwerze i nie mają nic mądrego do napisania. Traktowane jako bezsensowny spam i będzie karane.

2.18 Zakaz wypowiadania się w swoich podaniach. Traktowane jako spam i karane warnami.
2.19 Zakaz plusowania po znajomości aby nabić reputację drugiej osobie. (spam reputacją)

2.20 Osoba, która dostała warny reklamy musi zrobić samodzielnie, czyjeś reklamy nie będą brane pod uwagę. 

2.21 Autor tematu ma obowiązek nazywać tematy zgodne z treścią tematu.

2.22 Zakazuje się nadmiernego używania kolorów w postach.

2.23 Temat odświeżamy raz na 24h od ostatniego posta.

2.24 Temat odświeżyć może tylko autor tematu.

3. Nick/Avatar/Profil:
3.1 Nick/avatar/sygnatura/wygląd profilu itd. nie mogą przedstawiać treści pornograficznych (lub podchodzących pod pornografię), rasistowskich, wulgarnych. Za nieprzestrzeganie tego podpunktu grozi ostrzeżenie.
3.2 Avatar/sygnatura oraz profil nie mogą zawierać treści dla dorosłych, czyli: przesadnio lub lubieżnie ukazane piersi lub tyłek, przesadnio erotyczne pozy lub inne wyuzdane zdjęcia/gify podchodzące pod pornografię. 
3.3 Nie używamy słów wulgarnych w nicku.
3.4 Nick musi być czytelny i złożony z polskich znaków.
3.5 Nie można reklamować konkurencyjnych for za pomocą avataru/sygnatury itd.
3.6 Zakaz umieszczania w sygnaturze gifów, które odtwarzają muzykę bez wiedzy użytkownika który przegląda temat.
3.7 Ważniejsza ranga ustawiana jest jako główna. (Bez wyjątków).

3.8 Sygnaturka nie może być za duża. (Punkt dla grup VIP i Donator).

3.9 Świeżo zarejestrowani użytkownicy otrzymują grupę "Świeżak" na okres 7 dni od rejestracji. W ciągu tych dni użytkownik musi zapoznać się z regulaminem, aby w przyszłości uniknąć ostrzeżeń na swoim koncie.

3.10 Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli użytkownik posiada reklamę konkurencyjnej sieci serwerów.



4. Ostrzeżenia:
4.1 Za złamanie punktu regulaminu, użytkownik może zostać ukarany warnem.
4.2 Prawo do dawania ostrzeżeń ma: Właściciel, Head Admin, Junior Admin, Administrator Forum, Moderator.
4.3 Za szczególne przewinienia, osoba ta dostaje 10 ostrzeżeń czyli bana.
4.4 Sposoby odpracowania warna znajdziesz tutaj: KLIK

4.5 VIP ma prawo do odpracowania jednego ostrzeżenia na miesiąc bez robienia reklam/zapłaty.

4.6 Donator ma prawo do odpracowania wszystkich ostrzeżeń na miesiąc bez robienia reklam/zapłaty.

4.7 Osoba z rangą VIP nie może "przekazać" darmowego odpracowania warna innej osobie.

4.8 Ostrzeżenia słowne mogą otrzymać tylko użytkownicy z grupą "Świeżak".

5. Inne:
5.1 Administracja ma prawo do edycji/usunięcia wpisu który łamie regulamin forum.
5.2 Zakaz reklamowania innych stron/for.
5.3 Zakaz sprzedawania Swoich kont.

5.4 Zakaz wymuszania reputacji na użytkownikach typu: "daj mi plusa za to" itp.

5.5 Zakaz tworzenia reklam przez bota.

5.6 Zakaz upubliczniania rozmów innym użytkownikom bez zgody drugiej osoby na forum (można udostępnić rozmowę z PW administratorowi w przypadku obrażania itp.).
5.7 Każdy użytkownik może zgłosić post, prywatną wiadomość, profil który narusza zasady forum.

5.8 Zakaz ośmieszania/obrażania drugiej osoby na forum lub PW forum. Komunikatory typu GG/FB/TS nas nie interesują i nie będziemy zajmować się takimi zgłoszeniami. To co jest poza forum i serwerami nas nie interesuje.
5.9 Jeśli nie jesteś autorem pracy musisz podać źródło.

5.10 Moderatorzy, którzy posiadają grupę Opiekun serwera, Grafik, Redaktor oraz UBTeam mogą używać notatki tylko w swoim dziale.
5.11 Regulamin nie dotyczy head adminów oraz właściciela sieci.

5.12 Opłata za wykupione przywileje nie podlega zwrotowi.

5.13 Administrator może pozbawić gracza wszystkich wykupionych przywilejów, jeśli gracz działa na niekorzyść forum lub serwerów.

5.14 Użytkownik ma obowiązek poinformować administrację, o posiadaniu rang na innym forum o tematyce counter-strike.

5.15 Zakaz używania bota oraz innych programów w celu nabijania godzin na forum. Grozi banem permanentnym!
5.16 Właściciel forum ma prawo do wglądu we wszystkie profile, rozmowy, informację jeśli zaistniała sytuacja tego wymaga. 

5.17 Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

 

6. Kluby:

6.1 W klubie można ustalać własny regulamin.

6.2 Regulamin ogólny forum obowiązuje również w klubach (Tylko punkt 1).

6.3 Administracja może usunąć klub bez podania przyczyny.

6.4 Klub nie może promować przemocy, rasizmu i innego rodzaju obrazy.

 

7. ChatBox:

7.1 Zakaz obrażania innych użytkowników.

7.2 Nie spamujemy. Maksymalnie 3 wpisy pod sobą.

7.3 Każdy wpis może zawierać maksymalnie 3 wersy.

7.4 Nie linkujemy innych stron www (poza forum 1shot2kill).

7.5 Filmy z YouTube umieszczamy wyłącznie w spoilerze.

7.6 W jednym wpisie można użyć maksymalnie 5 emotikon.

7.7 Nie prosimy o wypowiedź w tematach.

7.8 Zabrania się umieszczania treści rasistowskich, pornograficznych itp.

7.9 Można używać wulgaryzmów lecz z umiarem i nie obrażając przy tym innych.

7.10 Wszelkie kłótnie i prowokacje są surowo zabronione.

7.11 Zabroniony jest spam w postaci KOPIUJ + WKLEJ.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Regulamin.