Jump to content
Z powodu testu wyłączono tabelkę serwerów. Prosimy o korzystanie z adresów IP podanych w opisach działu.

Luca199491

Admin CS 1.6 COD 401
  • Content Count

    83
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Luca199491

Recent Profile Visitors

501 profile views
  1. Potwierdzam, ban nadany przypadkowo, proszę o możliwie szybkie UB dla gracza i zapraszam ponownie na serwer
  2. Według mnie nie ma to większego sensu, bo tak naprawdę jest wiele map, które mają podobną trudność dojścia do hostów, gdy w ekipie broniącej są saperzy np. mapa cs_office, której cały budynek terro może służyć jako pole minowe, które w teorii też należałoby zakazać, to samo na mapie cs_assault_upc, de_lidl, cs_militia. Generalnie zasada jest taka, że im więcej saperów w drużynie [xxx], tym więcej min, więc siłą rzeczy tych przejść jest mniej. Na mapce cs_italy2 problemem nie jest sam domek, a niewdzięczne dla oka tekstury - na tym betonie przed domkiem nie ma szans zobaczyć min, a po domku najlepiej chodzić po prostu przy ścianach, bo gracze zazwyczaj ustawiają miny centralnie - z górą czy dachem nie ma już problemu.
  3. Ogólnie cieszy sam reset, który na pewno jest odświeżeniem, ale mam pewne uwagi co do dwóch nowych klas: 1. Swat - Opis: Nieskonczone ammo, 30 HP za fraga, 1/8 na zlikwidowanie amunicji wroga, slabo widoczny Sama inicjatywa, że jest na kilka dni za darmo - super, ale klasa nawet jako mega premium jest zbyt mocna na coda, przy większym levelu będzie sytuacja, w której gość ma odpowiednik bezlika, w połączeniu z obrażeniami na poziomie 40-50 i jeszcze no-recoil... takie coś przechodzi tylko na codach, na których jest np. 5000 lvl lub więcej i takie potwory nie robią większego wrażenia. Usuwanie klasy nie ma sensu, warto po prostu zastąpić czymś bezlik. 2. 4.Dezerter (za Strzelca Magnum) Bronie: TMP, elite Opis: -80% rozrzutu broni, +10 obr. (+int), -50% widocznosci Ta klasa z kolei jest za mocno jak na standardowe klasy - śmiało mogłaby być jako mega premium, a jeśli coś można byłoby zmienić, to np. zabrać zależność obrażeń od inteligencji - praktycznie brak rozrzutu i dmg na poziomie 15-20 jest jak najbardziej ok Być może inni gracze mają ciekawsze rozwiązania dla tych klas, w każdym razie jestem przekonany, że po czasie będą powstawać na 100 procent podobne wpisy do tego //Edit: Pograłem dosłownie 2 minuty dezerterem mając ledwie 20 lvl i głupie platynki - szybkostrzelność broni, brak rozrzutu i dmg na poziomie +35, utwierdziło mnie to tylko w tym, że ta klasa jest zbyt op
  4. Nick: PotegaMiecza oraz ' 420 Czas: 14:50 - 15:10 Powód: Nie wykonywanie celów mapy, celowe przedłużanie gry poprzez bezsensowną zabawę i (nabijanie expa?) STEAM ID / IP: STEAM_1:0:1198707507 //// STEAM_1:0:1299780826 - obaj na NS'ach, więc admin sobie może przejrzeć IP Dowody (ss/demo): http://ehltv.hltv.org.pl/srv55773/HLTV-2004251446-de_c4.dem.zip 17:07 - gracz ' 420 postawił pakę - PotegaMiecza celowo go ignorował, mimo że miał świadomość, że ten stoi na przeciwko niego 17:08, a następnie ignorował zadawane hity i pozwolił bombie wybuchnąć. 20:10 - gdyby ktoś myślał, że pierwsza sytuacja to błahostka, no bo "chłopaki sobie chcieli na kosy!", to druga sytuacja potwierdziła tylko ich idiotyczną zabawę. Gracz PotegaMiecza zignorował to, że ' 420 zszedł z niewidki, a następnie dał mu się obijać kosą. Poza tym ponownie nie wykonywanie celów mapy - tym razem z perspektywy ' 420 Taka mała rada, jak tak bardzo wam się nudzi, to sobie pograjcie na serwerze z mapą 35hp_2 i tam możecie się do woli bić kosami, bo nie każdemu chce się patrzeć na wasze bezsensowne zabawy, tym bardziej że przy obecnym adminie - gracze dostają bana za nie wykonywanie celów mapy, a ten wpis w regulaminie PotegaMiecza powinien doskonale wiedzieć, przy takim stażu na serwerze.
  5. Wydaje mi się, że atut nie ma zabezpieczeń jak normalna mina - jeśli chodzi o stawianie gdy ktoś jest w pobliżu, bo dzisiaj często trafiało się, że ktoś z tym atutem odruchowo kogoś zblokował. Przy normalnej minię mi się to jeszcze nie zdarzyło. Można pomyśleć nad komendą /przeladuj, która by nas "odświeżała" - za ew. nadużywanie można byłoby karać
  6. To nie jest mój pierwszy serwer z klasą saper i także nie potrzebuje wskazówek dot. stawiania min, nawet od eksperta i takiego weterana jak Ty Jeśli masz jeszcze jakieś uwagi co do innych map, to zawsze możesz dokleić demko i z chęcią wyjaśnię poszczególną akcję czy minę
  7. Gracz czerwoniak doczepił się miny, która była ustawiona w samym rogu, lub delikatnie dalej od niego, co widać na załączonych screenach. Minę można swobodnie ominąć i wejść na schody bez zachaczania o nią. Zejście ze schodów także nie stanowi problemu. SCREEN: https://zapodaj.net/c14402d24563d.jpg.html https://zapodaj.net/43f5c69923296.jpg.html Cała trudność polega na tym, że gracze z reguły idą na chama po prostej, przez co wpadają bezpośrednio w minę. Robiłem kilka "testów" w których owa mina nie "podbijała" mnie do góry, więc nie zachaczałem o nią. Gracz "Dominik" dwukrotnie zdołał ominąć minę i nawet uratować hosty. Co do samego demka głównego, to m.in 7:00 do 7:10 - gracz swobodnie wchodzi na górę (bez skoku) i schodzi z dwoma hostami. Następnym razem bardziej się postaraj i przynajmniej rozpisz, bo nie każdemu się chce oglądać całą mapę i domyślać "co autor miał na myśli". Pozdro
  8. Co do kamizelek, to wiadome że wytrzymałość i atuty klas i inne dodatki mają wpływ na ewentualne obrażenia, ale akurat ten problem jest powszechny na każdym serwerze Cod, stąd też były koniecznie jakieś poprawki, które umożliwiały zadawanie minom, rakietom itp normalnych obrażeń komuś z kevlarem. Można zrobić kilka testów, ale najprawdopodobniej osoba mająca np. 30 lvl i 200 hp + Kevlar oraz osoba, która ma 350 lvl z full hp/wytrzymałością, klanem i kevlarem itp będzie zbierała za minę 60hp obrażeń, a nie np. 120 - tylko dlatego, że kamizelka to w jakiś sposób buguje. W zasadzie jeśli z tych propozycji przebije się wyłącznie opcja z ew. usunięciem HP i powiedzmy naprawą kamizelki + wgraniem fragów dla min, rakiet z innego postu, to będzie spoko. Myślę, że temat można zamknąć, chyba że czerwono-niebiescy chcą coś jeszcze dodać :-)
  9. Witam, W tym temacie poruszę kilka kwestii, które można byłoby poprawić lub zmienić. Jest to wyłącznie sugestia, która może wpłynąć np. na poprawę frekwencji w danych momentach. 1. Zakaz gry na 401 lvl Według mnie bezsensowne jest to, jak jakiś gracz ugra 401 lvl i cały czas na nim gra (przykład: PotegaMiecza). Sam Cod Mod czy jakikolwiek inny mod z klasami, jest nastawiony na zdobywanie poziomów, a nie bicie rankingu, a jeśli komuś zależy na rankingu, to zawsze może zacząć expić na drugiej klasie. Minusami grania na 401 lvl jest przede wszystkim destrukcyjny wpływ na ilość osób na serwerze, gdy taki 401 lvl rywalizuje z np. ledwo 50 lvl czy mniejszym. Ktoś zapyta, a co jak ktoś ma np. 380? Wtedy można usprawiedliwić to tym, że zdobywa po prostu poziomy. Żeby osoba, która ugra np. 401 lvl nie czuła się pokrzywdzona, to można wprowadzić jakąś nagrodę dla powiedzmy 3-5 pierwszych osób, które ugrają taki poziom np. VIP. 2. Kamizelka na codzie = bugi Podejrzewam, że to ma związek z VIP'em, który najprawdopodobniej ma kamizelke (Kevlara) wbudowanego w ofercie VIPowskiej. Taka kamizelka nie nadaje się na serwery Cod 401, ponieważ się buguje i tak oto rakietka zamiast 90 hp, może zabrać czasami 39hp, a mina, która naturalnie powinna zabrać 112 hp, zabiera tylko 50-60 lub mniej. To samo tyczy się innych mocy, które są wykorzystywane przeciwko osobom z kamizelkami. Zabranie kamizelek nie zostanie specjalnie odczute przez osoby z VIP'ami, a wyrównają rywalizacje. 3. Dokupywanie HP W sklepie można dokupić HP w nielimitowanej ilości i tutaj również mogę za przykład podać (PotegaMiecza), który w ciągu 2 sekund może mieć pełne HP. Można wprowadzić limit zakupy HP np. (maks 1-2 na runde), ewentualnie dać droższe ceny lub je wykasować. 4. /zglos - nie zdążyłem zwrócić uwagi czy takie coś jest, ale także przydałoby się na serwerze. Miałaby to być opcja zsynchronizowana z forum dla adminów, która pokazywałaby raporty z serwera np. /zglos - gracz [xxx] ma aimbota. Jeśli ktoś by spamował głupoty itp, można przewidzieć karę (5 - 30 minut). Jeśli coś jeszcze się rzuci w oczy to dopiszę, dodam że na większości serwerów Cod gra na 401 jest zabroniona, bo nie pasuje to nawet do filozofii serwera, w którym taki poziom jest maksymalny. Tak samo kamizelki, które uniemożliwiają zabicie kogoś z 200hp po wykorzystaniu 3 min / rakiet i innych atutów klas.
  10. No właśnie mordeczko idea sapera jest taka, by mina była możliwie najtrudniejsza do obejścia, ale możliwa, a że np. trzeba iść maksymalnie przy ścianie, rogu czy skrzynce to już inna sprawa. Kwestia sapera to temat rzeka, na każdym serwerze jest zawsze płacz o to i z reguły saperzy mają zwaloną reputacje. Nie będę robić reklamy żadnej, ale wystarczy że wpiszesz w Google "luca ub miny" i tam zobaczysz dosłownie identyczne bany, po których dostawałem unbany po wyjaśnieniach (deja vu). Jak masz jeszcze jakieś wątpliwości, to pisz na priv, żeby nie robić tutaj śmietnika. W tej konkretnej sytuacji nie mam sobie nic do zarzucenia
  11. @Toniejaxd 1. 4.54 https://zapodaj.net/18bed1e003803.png.html zmieścisz się między nimi i mina nie ma prawa wybuchnąć 11,12,14,16 - to jest dla mnie paradoks, że akurat po tej minie był ból tyłka, bo widziałem już trudniejsze miny, a tutaj jest bardzo dużo luzu z każdej strony https://zapodaj.net/f9ecb35a18520.png.html inna perspektywa https://zapodaj.net/aaa6a83e88c7e.png.html Ale doceniam, że odpaliłeś demko i się pofatygowałeś, by przebadać moje miny. No i tak samo jak w przypadku office, polecam zrobić testy tych konkretnych min np. na serwie testowym czy jak bd pusty
  12. Minę można swobodnie obejść z lewej strony, w przypadku innych miejsc tego typu, zawsze można obejść idąc przy ścianie. Można łatwo sprawdzić przy pustym serwerze albo na jakimś testowym. I uprzedzając, poza tą konkretna sytuacją nie mam nic do nikogo na tym serwie, po prostu chciałbym, żeby admini zwracali większą uwagę w takich sytuacjach. Ban już minął i jeśli osoba rozpatrująca przyzna mi racje jeśli chodzi o poprawność miny, to prosiłbym o nie banowanie mnie za to, że gram tą klasą :-)
  13. Nick: Luca :] /// (admin - tragedIa.exe) Czas: 15:25 Powód: Niesłuszny ban za miny STEAM ID / IP: STEAM_0:1:427818332 Dowody (ss/demo): Otrzymałem bezpodstawnego bana od admina za miny, które były do obejścia bez konieczności skoku. Standardowo klasa saper jest jedną z najbardziej dyskryminowanych, bo każde wejście w miny kończy się bólem tyłka, a nieprofesjonalny admin ulega presji "ziomków" i wlepia bana. Inna sprawa, że nawet nie raczył zobaczyć tego jak minuje, bo gdyby to zrobił, widziałby wystarczającą przestrzeń do obejścia i właśnie to jest powód skargi - brak profesjonalizmu i bezpodstawne banowanie. Pojawi się HLTV z mapy, więc będzie widać to czarno na białym, podobnie z mapy de_lidl, gdzie również miny były PRAWIDŁOWE. Na screenie przykładowa mina: https://zapodaj.net/52c7da09a539f.png.html w 100 procentach do obejścia. Z ciekawości sprawdziłem historię tego admina i widzę, że to nie pierwszy raz, gdy wlepia komuś bana za rzekomą minę w przejściu. Prawda jest taka, że zabezpieczenia dot. stawiania min w przejściu są bardzo dobre i trzeba się naprawdę postarać, by wrzucić minę, którą da się jedynie przeskoczyć by nie wybuchła. Saperem grałem na większości Cod i wiem na czym to polega HLTV: 1 - http://ehltv.hltv.org.pl/srv55773/HLTV-2004141522-cs_office.dem.zip z mapy na której dostałem bana, można przejrzeć każdą rundę (bodaj 3-4) w sumie koło 12 minów postawionych 2 - http://ehltv.hltv.org.pl/srv55773/HLTV-2004141501-de_lidl.dem.zip - de lidl, tutaj był jedynie płacz o miny bez bana, ale także można przejrzeć każdy początek rundy w moim wykonaniu I nie chodzi tu o długość bana, a o to, że wk*********e są bezpodstawne bany, które mogą pojawić się w każdym momencie wedle widzi misi admina, szczególnie na mapach, gdzie saperowi się gra po prostu dobrze jak office, lidl czy assualt. Jeśli osoba rozpatrująca lub sam admin udowodni, że miny [xxx] nie dało się obejść, to można dać nawet perma
  14. Witam, Przy próbie wejścia na serwer, pojawia się " Could not execute privileged command connect 145.239.17.241:27015" i nie mogę wejść. Grałem na tym codzie rok temu Na 401 działa wszystko ok. //rozwiązane
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.