Jump to content

Recommended Posts

Nick z CS:  HideHaru

Admin banujący: Dranzer

Serwer: DD2 2

Data zdarzenia: Teraz

Opis sytuacji: Dostalem bana na 3 H za co? Owszem napisalem pare slow prawdy i to wszystko... Gram od prawie 4 lat tutaj, i nigdy bana za kulture nie dostalem....

https://d0naciak.pl/amxbans/ban_list.php

https://1shot2kill.pl/topic/53196-odrzucona-skarga-dranzer/

Aidan zabolalo CIe to co napisalem czy jak? Ja wiem, ze to tylko gra, ale przynajmniej znasz moje zdanie na TWOYJ temat... 

Wciaz piszesz Aidan Krol.....

To Ci odpisalem Aidan ch*j...

Ej to nie jest skarga!!! Dranzer dobra morda! Chce tylko UB ;)

Edited by HideHaru

@HideHaru właśnie dlatego, że jesteś starym/stałym graczem i masz trochę lat na karku to Tobie nie wypada tak się zachowywać na serwerze. Dziś upominałem na Y@@, żebyście nie prowokowali i zostawili dla siebie te kąśliwe zaczepki do @Aidan'a, które nic pozytywnego nie wnoszą do gry.  Mimo tego dalej mu pisałeś, żeby się popłakał i napisał skargę na forum, oraz nazwałeś go "ch*jem". Rozumiem, że część osób go po prostu nie lubi, ma do niego żal, że ich zgłosił i napisał na nich skargę/skargi za łamanie regulaminu - przez to stał się w pewnych kręgach persona non grata, ale to nie powód by ciągle mu robić jakieś złośliwości. Wielokrotnie przymykałem oko na Twoje i paru innych osób docinki do niego i tylko upominałem. Jednak, że trafia to do Was jak grochem o ścianę to postanowiłem surowiej i przykładaniej ukarać Twoje zachowanie, na którym się zawiodłem.