Jump to content

[Rozwiązane] Propki Cod 201


Zborek
 Share

Recommended Posts

Platynowe naboje- znerfić, żeby dawały 18-24Dmg Bo jak widzę osoby z np. Tmp bijących po 50-60 i zabijających na 2 hity to nawet sie grać nie chce
Generator rakiet- znerfić 55-105DMG rakieta
Naboje Pułkownika-8-12 +int
Skill Thomasa-Zmienić nazwę xD
Tarcze-dać 1/5/6-14
Zestaw elektryka-dać 2-4 błyskawice po 75DMG+Int
KLASY

Sanitariusz-Zabrać mu 20 wytrzymałość 8hp/7sek Szkolony 10hp/6sek Zawodowy 10hp/5sek Elitrany 12hp/5sek /// Apteczki niech zostaną

 

Lekki żołnirz- zmniejszyć przelicznik DMG min i usunąć wybuchanie po śmierci, bo to nie kamikadze ;v

 

Zaborca- 1/14/15 na zabranie ammo

 

Wsparcie ogniowe- dodać info ile dmg rakieta bije

 

Ikwizytor -zmniejszyć Dmg+int albo bazowy dmg

 

Rewolwerowiec- Dodać info ile posiada naboji na danym lvl


 

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o platyny to +1. To jest cod 201 a platyny daja tutaj 30dmg co jest po prostu chore.

Przypominam ze moc berserkera jest perkiem vip, a daje max 12 dmg (niby daje tez 25 wytrzymalosci i 10hp po zabiciu ale to jest totalnie useless tymbardziej po nerfie wytrzymalosci). Pomiędzy platynkami a mocą berserkera jest ogromna przepaść dlatego moim zdaniem albo platyny potrzebują nerfa albo moc berserkera buffa albo zamienić te perki miejscami, ale z mocy berserkera usunąć dodatkowe bonusy poza dmg.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Platynowe naboje- znerfić, żeby dawały 18-24Dmg Bo jak widzę osoby z np. Tmp bijących po 50-60 i zabijających na 2 hity to nawet sie grać nie chce

Po to są platyny żeby dawały więcej dmg, większość serwerów też ma w tych granicach ustawione bicie

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Generator rakiet- znerfić 55-105DMG rakieta

Tutaj się mogę zgodzić

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Naboje Pułkownika-8-12 +int

Czyli każde inne naboje też powinny uwzględniać int, w tym platyny. Dla mnie powinno zostać jak jest, to taki słabszy imiennik platyn

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Skill Thomasa-Zmienić nazwę xD

Usunąć, bo nikt z tego nie korzysta i jest strasznie nieużyteczne. Podczas strzelanki trzeba milion razy to klikać

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Tarcze-dać 1/5/6-14

Nope, dla mnie powinno zostać. Ciężko taką tarczę ulepszyć do 1/3. To trochę tak jakby ktoś zaproponował znerfienie tg do max 1/3

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Zestaw elektryka-dać 2-4 błyskawice po 75DMG+Int

Znowu, powinno zostać jak jest. Poza tym, te +int prawie nic nie daje w większości przypadków, bo przelicznik jest strasznie nierównomierny.

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Sanitariusz-Zabrać mu 20 wytrzymałość 8hp/7sek Szkolony 10hp/6sek Zawodowy 10hp/5sek Elitrany 12hp/5sek /// Apteczki niech zostaną

Sanitariusz ogólnie jest klasą mocną, można by coś w niej zmienić, bo zaraz zrobi się z niej drugi ciężki żołnierz. Czasówki faktycznie wydłużyć

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Lekki żołnirz- zmniejszyć przelicznik DMG min i usunąć wybuchanie po śmierci, bo to nie kamikadze ;v

Lekki żołnierz nie ma w sumie nic takiego specjalnego, więc powinno zostać jak jest

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Zaborca- 1/14/15 na zabranie ammo

Tu można by coś faktycznie pokombinować, ale takie mieszane uczucia, bo oprócz zabierania ammo to niczym się nie wyszczególnia. Ciężko z takim wchodzić w walkę, bo często wchodzi zabieranie ammo, 2 strzały - zabiera ammo - przerzucasz na pistola, 3 strzały - zabiera ammo

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Wsparcie ogniowe- dodać info ile dmg rakieta bije

 

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Rewolwerowiec- Dodać info ile posiada naboji na danym lvl

W obu się zgadzam, klasy mają braki w info

2 godziny temu, Zborek ツ napisał:

Ikwizytor -zmniejszyć Dmg+int albo bazowy dmg

Powinno zostać, można ewentualnie usunąć niszczenie perków, bo sama fala szału nie robi

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Marlen napisał:

Po to są platyny żeby dawały więcej dmg, większość serwerów też ma w tych granicach ustawione bicie

To jest COD 201 a nie 401, że na 2 hity padasz xD Inne serwery mają w takich granicach, bo są pewnie 501lvl xD

 

9 minut temu, Marlen napisał:

Czyli każde inne naboje też powinny uwzględniać int, w tym platyny. Dla mnie powinno zostać jak jest, to taki słabszy imiennik platyn

 

No nie koniecznie jest to słabszy imiennik platyn, bo ja ktoś gra Wspraciem ogniowym i ładuje 3/4 PKT w Inta to będzie bił 2 razy więcej niż platyny

9 minut temu, Marlen napisał:

Po to są platyny żeby dawały więcej dmg, większość serwerów też ma w tych granicach ustawione bicie

Jeżeli mając 150hp wchodzę w 1 mine i gine  to chyba coś specjalnego :D Jeszcze jak na blisko jesteś to pierw wejdziesz w mine -150hp i zabijający typa dostajesz kolejne -100, od tego wybuchania jest klasa kamikadze :v

 

 

Edited by Zborek ツ
Link to comment
Share on other sites

Najlepiej niech zostanie tak jak jest. Ostatnimi czasy jeśli ktoś wbiję większy level dana klasą to już zaczynają się płacze że klasa op, że znerfić itp. Nikt nie grał zaborcą to płaczu nie było, koleś wbija dobry lvl i "wkurza" graczy i komuś już nie pasuję. Tak samo jest z każdą inną klasą pozornie niegroźną, a przy większym levelu nabierajacą powera. 

Link to comment
Share on other sites

To, że ktoś wbił większy lvl na danej klasie nie jest od razu powodem to jej nerfienia. Jest to logiczne, że jeżeli dany gracz wbije większy poziom na danej klasie to jest silniejszy niż na np. poziomie 10, ponieważ ma do rozdania więcej statystyk. Każda klasa na początku nie jest jakoś super mocna, ale z czasem każda nabiera "powera" i jeżeli trzeba było by nerfić każda klasę która np ma 100 poziom, bo ktoś uważa, że jest za mocna to gdybyśmy szli tym tokiem myślenia połowa klas była by do nerfa. Nikt nie płakał gdy klasa Zaborca czy Sanitariusz były na małych poziomach, a gdy nagle ktoś je wyexpił wyżej zaraz są do nerfa :P

 

Co do perku platynowe naboje mogę się zgodzić, że lekkie osłabienie nie jest złym pomysłem jeżeli połączymy platyny 30 z jakąś klasą, która ma zwiększone obrażenia z broni bądź przelicznik +int, to są troszkę za mocne jak na cod 201 na którym ma się 180-230 hp. 

 

Pułki są dobre takie jakie są.

Co do rakiet i tak są praktycznie wgl nie używane, nie widzę powodu aby je nerfić. Używa ich ktoś raz na jakiś czas, a po znerfieniu tego będzie można to po prostu usunąć :D 

Tarcza jest dobrze zbalansowana. 

Z zestawem mogę się zgodzić może w końcu zacznie to ktoś używać. 

 

Zaborca powinien zostać taki jaki jest.

Co do lekkiego żołnierza z tym wybuchem się zgadzam.

Co do wsparcia jak i rewolwerowca dodanie tych informacji będzie na +

 

A co do inkwizytora to powinien zostać, na małym poziomie nie mając rozdanych żadnych statystyk w inteligencje ta jego umiejętność nie jest jakaś przesadzona, a to że z biegiem czasu jak wbije większy lvl i nabiera siły poprzez dodanie inteligencji jest normalne. 

Edited by Timen
Link to comment
Share on other sites

Platy są zbyt mocne więc propozycja na plus, jeśli to nie przejdzie to dać 18-24 dać  moc beserkera ( jako perki VIP nie umywa się do plat gdyż teraz wytrzymałość jest nie opłacalna za dodatkowe 20 DMG)

Ja zamiast generatora rakiet dałbym taki DMG rakietom którymi się kieruje( nie pamiętam nazwy niestety)

Pułki na +

Tarcza niech zostanie, a jeśli NERF to niech będzie max 1/4

Sanitariusz jak pisałem wcześniej wystarczy mu zmniejszyć leczenie o 1/2 bazowe i apteczkę o 3/4 tyle wystarczy

Lekki minimalnie zmniejszyc DMG przy wybuchu a miny niech zostaną jakie są 

Zaborca bez zmian bo i tak on mało bije jak nie ma perku na DMG 

Inkwizytor zmniejszyc szansę na rozwalenie perki przeciwnika 1/x+2 (x to dana szansa na rozwalenie)

Info o przeliczniku by się przydało ale nie tylko rakiet ale też pulek itp. Ale zamiast zaśmiecać tym serwer zrobić po prostu post o tym i przypiąć w ogólnych.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.