Jump to content

RUSEK PIETRUSEK

Użytkownik
  • Content Count

    99
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 6h 17m 28s

4 Followers

About RUSEK PIETRUSEK

  • Rank
    Silver II
  • Birthday October 29

Information about me

  • Name
    Emil
  • Location
    Woj. Łódzkie
  • Sex
    Mężczyzna / Male

Recent Profile Visitors

783 profile views
  1. Atencjuszu czego nie zrozumiałeś w mojej wypowiedzi "nie gram sporo" ostatni raz byłem tydzień temu na serwie. A teraz cię wyjaśnię a propos ucziego, wyjaśnił ci że były testy z expem i zostanie tak jak jest, w skrócie od tygodnia próbujesz zgasić chłopa co gra od początku serwa. Odnośnie tego vipa, przeczytaj swój 1 post i przeanalizuj co napisałeś, tą wypowiedzią próbujesz zasugerować zmiany w vipie i prawie całym serwie. Nie odwracaj kota ogonem ty zaatakowałeś na forum serwer, więc się teraz nie broń.
  2. Podtrzymywanie prędkości 2 skokiem xDD Człowieku jest takie coś "strefy" do których potrzeba mózgu, skilla, dobrego sensa, fpsów. Grając 2 tyg w CS wbijasz się na forum, że się nie da grać chłopie dobry gracz gwałci jak chce ludzi co robią bgs-y sgs-y gs-y czy sgj. A jeśli masz do nich ból to go wyczekaj. Sam sporo nie gram ale to jest śmieszne, że grasz 2 tyg i wlatuejsz na forum z wywaleniem połowy rzeczy z serwa. Idź pograj wbij 40lvl i będziesz się cieszył grą. A jak masz kłopoty z graniem to zafunduj sobie premeczke i vipa i odrazu poczujesz komfort z gry na tym serwie.
  3. Sprecyzuj co chcesz dokładnie bo są 2 różne prime. Darmowy prime od 23lvl csgo lub płatny. Obydwa dają bezpieczeństwo przed cziterami, lecz darmowy prime ma lekko niższy czynnik zaufania od płatnego.
  4. Wchodząc na serwer 1 raz i wyzywasz admina i oskarżasz ludzi o WH. We pograj trochę potem się możesz przyczepić.
  5. Klasa co ma mp5 i beton na 5 sekund a oni mówią że OP xDD Na serwerze dalej istnieją lepsze klasy. A ewentualnie tak jak ziomek wyżej napisał tego mac10 mu dać.
  6. No ci powiem, że akcję mogłeś lepsze wybrać no ale montaż przepiękny. Może mi jakiegoś editka zrobisz?
  7. Zajefajne te perki a szczególnie ten "podręcznik survivalowy" brakowało tego xd
  8. Beka trochę bo 198lvl wbiłem w tydzień więc mi nie mów że się nie da xd. Zbędna ta propozycją moim zdaniem do zamknięcia. A jak mam się rozpisać bardziej to w taki sposób na to spójrzmy reset co 2 miesiące, doprowadziło by to do tego że rakieciarze czy mistrzowie zakazanego prądu by oneshotowali ze skilla każdego nowego gracza, który walnął by ręką w biurko i wyszedł z serwera z uprzedzeniem że tu nie wróci.
  9. O ku*wa trzeci. A na temat klasy sam strasznie na nią narzekam, ale nie ma co nerfić tak szczerze, a jak już coś to wywalić ogranicznik z niewidka nic nie robić bo na tym się bazuje ta klasa.
  10. No i to jest słuszna osoba na admina ts-a. No co tu dużo opowiadać jest on bezstronny, nie szuka problemu, nie kozaczy i jest zabawny, według mnie dogaduję się z innymi. Grając na jb gdzie owa osoba ma admina idzie zauważyć że w roli słusznych decyzji ma głowę. I na końcu wisienka na torcie, od 5 do nawet 12 godzin monitoringu, przecież on może pracować za 3.
  11. Jak już się serwer rozkręcił na nowo to oddajcie mi teleporta xD A tak serio to nie ma co nerfić te komandorski robią stary 40/39 to dla nich nie za duży profit do rankingu, a ewentualnie jak już coś to żeby moduł się nie skalował z inteligencją.
  12. Nie przekroczyłem ale jak już wspominałem po wpłacie 150 monet zastępca mi odpisał "git" to wiesz. Klan jest świeży ile on z 2 ulepszenia ma.
  13. @ [V]ice[V]ersa normalnie dodał mnie i następnego dnia z rana jakoś wszedłem na serwa pograłem z 15min chciałem wpłacić siano do klanu a tu cyk nie mam klanu. Więc odstęp jaki się logowałem od dodania do klanu to było z max. 15h A i codziennie wbijam na serwa na mapę może 2 więc tak jak pytałeś loguję się codziennie.
  14. Twój nick: RICK Nick gracza, na którego jest skarga: przedszkolaki Klan Dokładny czas zdarzenia: nie wiem sam IP / STEAM_ID (cała linijka z amx_ip): jestem na telefonie i nie mam jak sprawdzić ale raczej macie sami Opis: Doszedłem do klanu uprzedzając, "że mam 250 monet i skilla" no to zastępca mnie dodał wpłaciłem 150 monet potem jeszcze 50 na innej mapce i on mi odpisał "git" po 1 wpłacie. Wchodzę następnego dnia na serwa zostałem wywalony z gengu o co tutaj chodzi moi drodzy? Dowody: logi
  15. 1 Budzisz się rano z jabłkiem w du**e, co robisz? 2 Jabłko ci wpada do kibla co robisz? 3 Czemu nie ma pomarańczowego Teletubisia? 4 Pasztet czy paprykarz 5 jd czy jx 6 No i na koniec najważniejsze jesz płatki z mlekiem czy mleko z płatkami?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.