Jump to content
  • Sign Up
  • Home
  • d0naciak

    Właściciel
    • Content Count

      822
    • Posts on chatbox

      623
    • Donations

      0.00 PLN 
    • Last visited

    • Time Online

      11d 19h 16m 1s

    d0naciak last won the day on April 29

    d0naciak had the most liked content!

    About d0naciak

    • Rank
      Gold Nova II
    • Days Won 4
    • Joined

    Information about me

    • Location
      Wrocław
    • Sex
      Mężczyzna / Man
    • Server
      Brak / None

    Contact

    • GG
      53722333

    Recent Profile Visitors

    17,220 profile views
    1. Klasy Teleporter - ustawiono teleport na nożu pod PPM Perki Napięcie elektryka - trzeba nacelować, aby trafić piorunem Rykoszet - zablokowano na małych mapach Umiejętności Stawianie min - usunięto blokadę małych pomieszczeń Spadochron i umiejętność klasy - dodano komendy +parachute oraz use_class, od teraz możecie sobie te 2 rzeczy zbindować pod inne przyciski, np. bind f use_class (zbinduje umiejętność klasy pod F). Na ten moment obydwie są jeszcze pod E, jednak myślę że jutro jak znajdę chwilę to zostanie to jeszcze dopieszczone. Klany Zwiększono zdobywany exp przez statystykę Bonus expa w klanie Zmieniono w klanach statystykę obrażeń z procentowych na punktowe Atuty Bloker - od teraz odbija 2 pociski Paraliżowiec - zwiększono szansę na wyrzucenie broni Lodowiec - zablokowano zdobywanie na klasach z zamrażaniem Kosiarz - zablokowano zdobywanie na klasach z 1/x z kosy oraz tych niewidzialnych Rynek Poprawiono? Jeszcze szczerze mówiąc dokładnie tego nie testowałem, po prostu skopiowane z 201, jednak powinno trybić Misje Misja doprowadź do wybuchu bomby 60 - poprawiono W razi jakiś ale informujcie w tym temacie, pozdrawiam
    2. Aktualizacja całego regulaminu, proszę się zapoznać.
    3. Sprawdźcie teraz, jak się sprawy mają
    4. Pierwsze dotacje już wjechały Nick: Anonimowy (nie ten heheh) Metoda płatności: PSC Kwota: 46,02 Dowód: Nick NumberTwo Metoda płatności: PP Kwota: 5,00 Dowód: Dziękujemy ślicznie!
    5. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Przychodzę do Was z prośbą o wsparcie finansowe dla sieci. Niestety jako topowa sieć jesteśmy zmuszeni płacić nie małe sumy w związku z utrzymaniem tej całej układanki, bo tutaj często niestety też rządzi pieniądz, ale do rzeczy. Jak wyglądają wszystkie opłaty? Na początku chciałbym Wam przedstawić jak wyglądają opłaty za całą sieć serwerów (pomijając serwery których właścicielem nie jestem) na przestrzeni całego miesiąca: Wynajem serwerów - ok. 700 zł / miesięcznie Reklamowanie serwerów - ok. 6000 zł / miesięcznie Serwer forum, domena, bansów - ok. 60 zł / miesięcznie Silnik forum + dodatki - ostatnio ponad 600 zł, tutaj opłata jest stała Pomysły na serwery z okazji wakacji Jak widać jest tego po prostu ogrom, stąd przyda się dodatkowe wasze wsparcie, przyda się przede wszystkim teraz. Nadchodzą wakacje, no nic tutaj nie odkryłem, ale dodam coś czego możecie nie być świadomi, mianowicie co roku w okresie wakacyjnym notowany jest stały wzrost graczy. Dla Nas to super okazja, aby sieć jeszcze urosła! Przeanalizowałem każdy serwer którego jestem właścicielem i myślę, że wiem, czego nam trzeba. Mam plan, by je nieco odświeżyć, by je też dopracować, by po prostu były jeszcze lepsze. Codziennie zarywam poranki żeby zdążyć przed zakończeniem roku szkolnego z innowacjami, i wy możecie być w tym wakacyjnym wjeździe ze zmianami równie istotni, bo co mi po zmianach, skoro nie będzie środków na reklamy? Bez graczy serwer po prostu nie istnieje, a odpowiednia reklama jest w stanie zapewnić nam tych nowych grajków. Każda złotówka ma znaczenie, uwierzcie. Każda złotówka jest w stanie podnieść serwer wyżej w reklamie nawet o kilkanaście pozycji. Razem możemy po prostu ugrać zdecydowanie więcej Mam nadzieję, że mogę liczyć tutaj na wsparcie Was - graczy, jak i forumowiczów. Jak pomóc sieci? PayPal - wystarczy wejść tutaj: https://1shot2kill.pl/donate/make-donation/ - dalej wszystko jest zautomatyzowane. Przelew - wysyłamy przelew na dane podane tutaj https://1shot2kill.pl/pay/ Następnie zgłoście się na PW z potwierdzeniem, a dotacja zostanie odnotowana w Naszym systemie PSC - kod wysyłacie do mnie na PW, w przypadku konta MyPSC też należy zgłosić się prywatnie, a ja dalej pokażę Wam jak przelać odpowiednią kwotę na rzecz sieci. Skiny CS:GO, wPLN na 1s1k, Pukawka, bądź inne metody - zgłoś się prywatnie, a my ustalimy dalsze szczegóły transakcji. Po dokonaniu wpłaty koniecznie napisz post z odpowiednim wzorem: Tyle ode mnie, serdeczne dzięki z góry za każdą chęć pomocy, nie wiem czy znajdę czas aby potem każdemu tutaj dziękować, gdyż po prostu zawaliłem się tą robotą na serwerach niemiłosiernie. Oby to lato było dla nas sukcesem! Pozdrawiam i do następnego!
    6. Wielkie dzięki Sergioooo! Pójdzie na Coda, żebyś więcej graczy tam widywał
    7. Każdy gest się liczy, kroczkami na szczyt! Dziękówa
    8. No co jest forum? Plusikujemy tego Pana Dzięki wielkie
    9. Widzę, że nie każdemu ta sprawa się podoba, i niestety będę musiał dodać od siebie trochę więcej, jednak okej - należy Wam się wytłumaczenie Z jednej strony Was zrozumiem, jednak z drugiej postaram się wytłumaczyć, dlaczego zrobiłem tak, a nie inaczej. Co do CS:GO sprawa była dość oczywista, główne powody były dwa, po 1. Pewien plugin dołączony do SourceBansa, który miał na celu wykrywać duplikaty oraz banować je, działał delikatnie mówiąc średnio. Na podstawie IP sprawdzał, czy dana osoba ma już bany, jak jest ich tam dość dużo pod tym jednym adresem, to osoba ta wyłapywała bana za duplikat. Adres IP nie jest dobrym identyfikatorem dla graczy, zdecydowana większość z Nas adres ten ma zmienny (tj. co reset routera mają inny adres IP), przez co było sporo pomyłek przy banowaniu za duplikaty. Po 2. niestety, ale zauważyłem, że na pewnych serwerach rozdawane są bany na radar (i to na prawdę często...), czyli jeżeli pół serwera mówi, że typ jest odpalony, to admin bez sprawdzania walił permami, gdzie potem okazywało się, że no jednak czysty. Sam niestety nie miałem na to bezpośredniego wpływu, jednak sprawa została już wyjaśniona i na przyszłość będziemy musieli się po prostu wystrzegać przyjmowania byle kogo. Idąc dalej, nie każdemu chce się bawić (tym bardziej w CS:GO), po wyłapaniu perma we wchodzenie na forum i proszenie się o UB, mimo iż dany gracz był czysty. Wiemy jak jest, młody czy niedzielny grajek, kiedy nie będzie mógł wejść na serwer to po prostu go zmieni, a my na tym niestety z czasem tylko tracimy. Co do 1.6 to prócz banowania za duplikaty sprawa ma się dość podobnie. Dodam jeszcze, że były sytuacje w dziale UBT gdzie dany gracz został niesłusznie uznany za odpała. Niestety, ale te cheaty stają się tak ultra skomplikowane i trudne to wykrycia, że odróżnienie tych czystych od tych spalonych jest coraz trudniejsze. Dobrze wiem, że takie sytuacje miały miejsce i nie próbujcie mi wmówić, że tak nie było. Nie mam też o to żalu do nikogo bo jesteśmy tylko ludźmi i popełnianie błędów to rzecz ludzka. Wiem, że na ten moment odpowiednie osoby mają odpowiednie uprawnienia i razem wspierając się chcemy utrzymać czy może osiągnąć absolutny top jeśli chodzi o serwery. Na podstawie powyższych uważam, że ze względu na pomyłki - czy to w pluginach, czy Nasze - taki reset był potrzebny. Uwierzcie mi, że też nie chcę robić takich rzeczy, ale jak widziałem co się działo, to po prostu podjąłem taką decyzję. Wy pewnie nie obserwowaliście tego tak mocno, stąd bez większego zastanowienia stwierdzacie że masowe UB nie ma sensu, jednak mam nadzieję, że powyższymi argumentami przekonałem Was do tej decyzji i zrozumiecie mnie.
    10. Użytkownik został zbanowany! Na podstawie zebranych dowodów użytkownik został zbanowany. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
    11. Problem został rozwiązany! Temat został zamknięty. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
    12. Obrażenia przez ścianę zostały zablokowane.
    13. Problem został rozwiązany! Temat został zamknięty. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
    14. Na ten moment zablokowałem zadawanie obrażeń przez ścianę. Jeżeli dalej klasa będzie zbyt OP, to pomyślimy nad dalszymi krokami.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.