Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick na serwerze : Wieska Tico

Mutacja glosu : Oczwiście aczy kolwiek z uwagi na wiek w głosie zdarzy mi się jeszcze że moje strumy głosowe zadają piskliwy głos

Czas spędzony na serwerze: Wiesz co dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć ale myśle że już minęło bite 4 miesiące. Oczywiście moja aktywność i kontakt z graczami nie spadł do dzisiaj :)

Czy miałeś styczność z modułem amx: Wiesz co nie miałem aczy kolwiek jestem bawie się informatyką także takie " pierdułka " to dla mnie chleb poprzedni.

Dlaczego Ty ? : Okej a więc słuchajcie na początku się z wami gorąco przywitam. Mam na imię Władek pochodzę z miasta Rzeszów. Na co dzień uczęszczam do szkoły ale życie nie polega tylko na nauce ale także na spełnianiu swoich pasji takich jak Sporty walki czy Kulturystyka. Od 13 roku życia dźwigam ciężary ale z uwagi na koszta jakie idą w tym sporcie od nie dawna zrezygnowałem z ciężarów i przerzuciłem się na MMA ( Mixed Martial Arts ) Siłownia jak już mówiłem ciągła za sobą duże koszta w skali miesiąca to było około 4k na same suple500zł, doping 2000zł, catering dietetyczny około 800zł. Na serwerze spędzam większość czasu (zaraz oczywiście po sali treningowej)

Dużo rozmawiam z graczami bardzo dobrze mnie znają, przestrzegam kultury, regulaminu oraz zgłaszam osoby łamiące regulamin. My tworzymy klimat na tym serwerze i bez nas on nie istnieje.

Posiadasz działający mikrofon ? : tak

Kontakt GG/Steam : Tak

Zapoznałeś się z wymaganiami i regulaminem oraz spełniasz je w 100% ?: oczywiście że tak

Skala znajomości amx : 2

https://1shot2kill.pl/topic/36498-admin-wieska-tico-podanie/

Twoje podanie zostało odrzucone!
Niestety, ale nie spełniasz wymagań. Spróbuj ponownie za 7 dni. Temat zostaje zamknięty.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
https://1shot2kill.pl/topic/36498-admin-wieska-tico-podanie/#findComment-272652

Gość