Exc Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Siemka , zbierałem się na złożenie "paru" propozycji co do serwera .. Wszystko będę robił w spojlerach bo może to być dużo , a tak będzie ładnie posortowane i będziecie czytać to co was interesuje Mapy Spoiler Co do map to prosiłbym o kilka zmian .. Wywalić głupie mapy gdzie są 3 kampy na 20 osób . Wiecie co się dzieje wokół tych 3 kamp ? To możecie się domyślić . Dodatkowo dodam że dwie z tych kamp da się skanować , czyli > Brak admina = skanowanie na potęge . Dodać też jakieś normalniejsze mapy . Gram w cs'a od 6 lat < Głównie ZM > i macie takie mapy których nie znam :o Ludzie biegają po mapie w poszukiwaniu sensownej kampy ... Kończy to się na tym że ktoś znajdzie 1 kampe dobrą i walą tam drzwiami i oknami ( @DeadGuy pamiętasz jak graliśmy co nie ? Tam gdzie ty sobie nemka kupiłeś tam gdzie się waliło do tej kampy przy wodzie na dół się schodziło ) ,ludzie już nie szukają lepszej kampy , ale nie mówię też że macie wszystkie małe mapy usuwać bo faktycznie np. zm_dusthorror jest fajna , ma fajne kampy Mimo że jest mała i na początku panuje chaos to każdy znajdzie swoją kampe . ( Jeżeli się to przyjmie to prosiłbym o spis wszystkich map na których można grać na naszym zm , zrobię oddzielny temat gdzie daje swoje propozycje , napiszę co usunełem co dodałem . Klany Spoiler Jeśli by się dało to zmieńcie tutaj to że naliczają się wszystkie kille , gra zrobi się bardziej dynamiczna będzie ta myśl " Muszę zarżnąć wszystko co się rusza " Czemu ? Na ten moment domyśliliśmy się że kille podczas wojny się zalicza jak ktoś wbija komuś z przeciwnego klanu do kampy i ten go zabija to się nalicza , ale wszystkie inne kille to nic . Jak obejść ten system ? Zabić 1 raz kogoś i już wogóle nie wchodzić do jego kampy , dziękuje wojna wygrana . Tylko tyle że my mieliśmy honorowych przeciwników i grali normalnie ( Pozdro dla klanu Bulcysia ) Co to zmieni ? Mniejsze klany też zaczną grać wojny. Bo mimo