Jump to content

Propozycja [Cod Mod 401]


Narsil18
 Share

Recommended Posts

Według mnie nie ma to większego sensu, bo tak naprawdę jest wiele map, które mają podobną trudność dojścia do hostów, gdy w ekipie broniącej są saperzy np. mapa cs_office, której cały budynek terro może służyć jako pole minowe, które w teorii też należałoby zakazać, to samo na mapie cs_assault_upc, de_lidl, cs_militia.

 

Generalnie zasada jest taka, że im więcej saperów w drużynie [xxx], tym więcej min, więc siłą rzeczy tych przejść jest mniej. Na mapce cs_italy2 problemem nie jest sam domek, a niewdzięczne dla oka tekstury - na tym betonie przed domkiem nie ma szans zobaczyć min, a po domku najlepiej chodzić po prostu przy ścianach, bo gracze zazwyczaj ustawiają miny centralnie - z górą czy dachem nie ma już problemu.

Link to comment
Share on other sites

Nie zawsze centralnie. Wiele razy spotkałem się z sytuacją, że gracze stawiali miny centralnie w przejsciu, gdzie nie dało się ich obejść. A jeśli chodzi o miny centralne na dole, to jest właśnie największy problem. Co z tego,że dach i góra nie są zaminowane(choć spotykałem się z sytuacją, gdzie u góry też były miny), jeśli jak weżmiesz hosty, to i tak na dole zginiesz od min, to jest praktycznie pewne.

Edited by Narsil18
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.