Jump to content

Propozycja dla Chemika


WujciO SamobujciO
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Gram nowa klasa Chemik i mam male propozycje jesli chodzi o jego umiejetnosci z trucizna:

 

-Trucizna na bron powinna zadawac wiecej obrarzej, ale przez krotszy czas (po 15 obrarzen przez 3 sekundy a nie 5dmg przez 8sec)

 

-Trucizna na smoku jest do niczego, wiec proponuje zwiekszyc na niej obrarzenia ale zmienic kolor na zielony (zeby bylo wiadome ze jesli sie wbije to na wlasny koszt)

 

Teraz to tylko widze jak ludzie maja problem z faktem ze raz je trafie ale oni przez dobre 8 sekund nie maja jak sie poruszac bo za kazdym razem jak trucizna zabiera hp, gracza zwalnia do 0 co pardziej mozna uzywac do trolowania a nie efektywnego zabijania.

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się co do trucizny. Okres w którym zadaje ona obrażenia jest bardziej irytujący od efektu "naćpania".Trwa ogromną ilość czasu uniemożliwiając ruch a dmgindicator w wysokości 2 tylko irytuje a nie zadaje sensownych obrażeń. Co do smoke jestem jedynie za zmianą koloru o ile znów nie pojawi się bug ze znikającym "trującym smoke" jak miało to miejsce kilka miesięcy temu gdy jeszcze takowy przedmiot istniał na serwerze.

Edited by Kansior
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, pumpkin napisał:

Dla mnie jest dobrze jak jest.

10 sekund pozwala dobić przeciwnika gdy np zostawisz mu te 10 hp.

Ale jeśli zostanie mu 100 hp; to przez pieprzone 10 sekund rusza się jak mrówka bo nie może robić bhopa ani w żaden sposób poruszać się w jakimś konkretnym tempie 

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie to trucie powinno zadawać większy dmg a po prostu w 2/3 hitach, jak ktoś ma mózg to trucie staje się bezużyteczne ponieważ bindując sklep pod przycisk w pół sekundy możesz kupić 2 apteczki za monety i trucie wtedy nic nie robi a jedynie irytuje.@ Thomas walka 1vs 1 nie trwa 10s a 1s więc argument że ma to pomóc w spowolnieniu przeciwnika w walce jest z du*y, w porównaniu do rakiety która instant zadaje 150-200 dmg to żart. Dodatkowo fajnie gdyby był efekt że przeciwnik jest otruty (np taki zielony obłoczek), również ciekawym rozwiązaniem mogłoby być  że  podczas otrucia nie można  regenerować hp  regeneracją ani kupować w sklepie bo w ciągu 8 hitów kazdy nawet wpisując /sklep zdąży kupić apteczke i trucie go nie dobije.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.