Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

WujciO SamobujciO

Admin CS 1.6 [COD 201]
  • Content Count

    19
  • Posts on chatbox

    4
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    14h 54m 56s

About WujciO SamobujciO

  • Rank
    Silver I

Recent Profile Visitors

252 profile views
  1. Witam, Chialem porozmawiać na temat EXPa który się dostaje za natychmiastowe zabijanie (w sensie kosa na komandosie, TG, wybuch predatora, fartownis itp). Mówiąc w prost ten exp leci jak szalony za takie zabicia. Grajac Komandosem tydzień, dogonilem @ VarragRuuushk w levelu i bez problemu mogę przegonić (co chciałem ale to moze być mała przesada :P), już nie mówiąc co się narobiło z ta klasa, to jest kompletnie inny temat który tez trzeba przemówić bo komandos dalej jest OP (jeśli nie gorszy). Mam bardzo prosta propozycje, zamiast przy natychmiastowych zabijaniu zadawać 900 dmg (co jest problemem bo za dmg tez jest exp i z tad robi się taka parodia z lvlami) zamienić to albo na zmniejszona ilość (350 max, ale co tez moim zdaniem będzie dalej dawało dodatkowy exp bo mało kto by tyle miał hp, co jest możliwe przy właściwej kombinacji perkow klas i dodatków), albo zęby wszystkie perki/umiejętności były ustawione żeby zabierały dokładnie tyle ile gracz ma hp (kiedyś na innych serwerach to widziałem) co powinno zmniejszyć ilość expa który się dostaje za fraga przez natychmiastowe zabijanie. Pozdrawiam EDIT: Natychmiastowe zabijanie samo z siebie nie ma dodatkowego expa, złe to wytłumaczyłem, to chodzi o ilość dmg jakie natychmiastowe zabijanie zadaje co powoduje dodatkowy exp, jak strzelasz w gracza tez dostajesz expa.
  2. Przygladajac sie na te punkty: Punkt 1- Jak najbardziej tak, utrzymywanie graczy na tym serwerze zawsze bylo problemem Punkt 2- NIE NIE NIE NIE NIE, jakiekolwiem serwery z natychmiastowym zabijaniem tylko sie konczy parodia i padaniem z respa Punkt 3- Jak dla mnie z Terminatorek (ktory sie nie zmieni pewnie) to powinna byc darmowa klasa Punkt 4- Wojny za monety byly by ciekawe jesli klan juz nie potrzebuje expa na punkty Punkt 5- Jak dla mnie to premek wytarczy
  3. @ Thomas no tak ale typowa walka nie trwa 10 sekund, potem to tylko stoisz w miejscu praktycznie i nic sie nie da zrobic, tak jak oryginalnie napisalem po takie walce z chemikiem to jest tylko irytujace dla drugiego gracza jak czeka az ta trucizna sie zakonczy
  4. Jak dla mnie chlopak ogarniety na serwerze, mily i wie co robi. Ale najwiejszym problemem jest jak Janusz napisal za malo jeszcze grasz, jak dla mnie wszystko masz, doswiatczenie wiek, dobra aktywnosc na forum ale zanim cokolwiek dodam trzeba ciebie jeszcze widziec na serwerze przez jakis czas.
  5. Witam, Gram nowa klasa Chemik i mam male propozycje jesli chodzi o jego umiejetnosci z trucizna: -Trucizna na bron powinna zadawac wiecej obrarzej, ale przez krotszy czas (po 15 obrarzen przez 3 sekundy a nie 5dmg przez 8sec) -Trucizna na smoku jest do niczego, wiec proponuje zwiekszyc na niej obrarzenia ale zmienic kolor na zielony (zeby bylo wiadome ze jesli sie wbije to na wlasny koszt) Teraz to tylko widze jak ludzie maja problem z faktem ze raz je trafie ale oni przez dobre 8 sekund nie maja jak sie poruszac bo za kazdym razem jak trucizna zabiera hp, gracza zwalnia do 0 co pardziej mozna uzywac do trolowania a nie efektywnego zabijania.
  6. Nick w grze: WujciO SamobujciO Wiek: 23 Link do GT: https://www.gametracker.com/player/WujciO SamobujciO/145.239.17.241:27015/ Steam/Non Steam? (Link do profilu): https://steamcommunity.com/profiles/76561198118798178/ Doświadczenie adminowskie: 4 lata temu mialem admina na innej sieci serwerow tez cod mod Znajomość komend AMXX (skala 1-10): 5/10 troche czasu nie uzywalem ale zawsze mozna przypomniec sobie Dlaczego Ty?: Czesto jestem na serwerze, mam ponad 3000 godzin w CSach na steamie wiec mam solidne doswiatczenie i czesto jestem dostepny w godzina poznych i samego rana (kiedy czesto nie ma adminow) Kontakt:Steam GG:9942902, facebook W swojej obronie w Anglii juz mieszkam od 13 lat wiec wiem ze czasami moj polski nie najlepiej wyglada
  7. Witam, Problem polega na tym ze klasa Kapral ma zbugowane oślepienie. W opisie to pisze ze oślepienie powinno miedz 1/13 szansy, ale tak naprawdę to jest 1/1 dopóki się nie skończy, gdzie potem od razu się odpala po trafieniu.
  8. Tak dla odmiany dam cos innego :D Czas: 0:12- 0:28 Link do YT: https://www.youtube.com/watch?v=RwR5rJTzgCI Czas: 0:20-0:35 Link do YT:https://www.youtube.com/watch?v=LKDixFhvCAU Czas:0:36-0:51 Link do YT:https://www.youtube.com/watch?v=SC4xMk98Pdc Czas: 0:23- 0:36 Link do YT:https://www.youtube.com/watch?v=FzU5Q4uI3iw Czas: 1:43-1:52 Link do YT:https://www.youtube.com/watch?v=glEiPXAYE-U
  9. Wracajac do serwere po roku nie grania w 1.6 (na jakis czas bawilem sie w globala) nie rozumiem tej zmiany dla komandosa. Malo ze komandosa nie slychac tez tez moze sie teleportowac przez cala mape co przez niewidke nawet czasami nie widac. Ja tutaj widze 2 klasy w 1, ninja i komandos Komandos niech ma kose deagla i cicho biegi, jesli chca trzymac teleport to juz powinna byc inna klasa. Na przyklad jak powiedzialem z klasa ninja, niech ma kose, teleport i niewidke, ale ta niewidka powinna tez miec jakas metode ktora gracz wie ze ktos sie teleportowal. Cos w stylu jakiegos glosu dodanego gdzie gracz sie teleportuje. W tym momencie sam nie raz widze jak w serwerze jest z 20 osob co spada do 8 bo paru komandosow przyszlo i nikomu sie nie chce grac.
  10. Twój nick: WujciO SamobujciO Nick gracza / admina na którego składasz skargę: MementoMoriii Dokładny czas zdarzenia: 12/04/2019 o 1:00 rano IP / STEA_ID gracza (cała linijka z amx_ip): amx_ip nie podal mi IP gracza Opis sytuacji: Gracz non stop wskakiwal na tekstury mimo ze inni gracze pisali zeby przestal. Ewidentie znal regulamin bo jak pokazane w 1 z SSow wysmiewal ze max dostanie 30min bana. Nie wiem czy sytuacja trwala dalej bo polecialem spac ale takich graczy warto pilnowac, ewidentnie wiedzial ze bana w momencie nie dosnanie. Przed napisaniem raoprtu widzialem to na 2 mapach. Dowód (rozpisane demko/ss): Screenshoty: http://www.filedropper.com/screenshots_1 http://498657.node15.pukawka.pl/hltv-1904120052-de_dust2002-1555023120-1555024380.zip http://498657.node15.pukawka.pl/hltv-1904120030-de_dust2x2-1555021800-1555023120.zip
  11. Grajac juz z miesiac chcialbym zobaczyc opinie na temat takich zmian: -eliminacje jakich kolwiek bonosow oprucz doswiatczenie i monety (ktore dobrze bylo by naprawic doswiatczenie), w tym momencie gracz ktory jest w klanie i zaczyna na 1 levelu ma tyle bonusow jakby mial level 100+ ktora tak naprawde zostaja dla elity serwera bo nikt nowego gracza nie doda do takiego klanu) -klasa elekryk powinna miec oslabiony piorun albo wogule sie jej pozbyc, ten piorun na pelnym intcie potrafi zabrac 150 hp przez cala mape... -po miesiacu po resecie dodawac opcje /freelvl dla graczy ktorzy sa nowi, czesto widze jak ludzie prubuja takiej komendy uzywac - zabrac to niewidke dla snajpera albo dodac zeby byla tylko na kosie! To jest chore ze koles moze byc praktycznie niewidzialny i miec 1/1 na wystarczajaco wysokim levelu....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.