Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Cherry
  • Banana
  • Apple
  • Military
  • Emerald
  • Chocolate

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Mokra Jolanta
GT (http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.221:27015): https://www.gametracker.com/player/Mokra Jolanta/80.72.40.221:27015/
Mutacja: Tak
Znajomość amxx: 9/10
Dlaczego ty?: Ponieważ, gram na tym serwerze od roku z przerwa wakacyjną. Jestem szanowanym,znanym i lubianym na serwerze. Mam dlugi starz na serwerze 
W jaki sposób trafiłeś na nasz serwer: Przez internet.
Czy posiadasz działający mikrofon?: Tak
Platforma (STEAM/NON STEAM): NonSteam/Steam (Po wyplacie xD)
Czy zapoznałeś się z warunkami na admina i spełniasz je w 100%? (TAK/NIE): Tak

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

-Gt może być 

-Mikro kup lepsze Bądź je włącz bo nigdy Cie nie slyszalem lub myślałem że to jakieś 10+gada :) - amx pełen podziw :)

Brak steam to wielki minus :) wypłat jest wiele a ile trzeba czekać uhuuuuuuhu :) koszt Maks 70 i masz steam z Cs 

-ale jestem oczywiście na Nie :) Za mało ło o sobie a raczej nikt nie da Ci Adama bo jesteś szanowany i lubiany a z Tym raczej bym polenizował :) wątpliwa kwestia :) a swoje wiem

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Sorry @Rossa Voorhees i @Nunko, wtrącam się, ale wiecie, że ktoś stoi nad wami :P 

- Czy jesteś lubiany i szanowany, to bym bardzo mocno polemizował... Takie rzeczy to mogą pisać inne osoby, np. opiekunowie, bo oni rzeczywiście są tacy, są też inni gracze, którzy coś takiego mogą napisać i przejdzie... U Ciebie nie.

- Zachowanie na serwerze to ogromny minus. Szkoda, że był reset bansa jakiś czas temu, bo bym wszystkie bany za brak kultury wyciągnął. Ostatnio dostałeś od @#Legendary RaXeN za kulturę, a ile Cię ominęło banów, bo dostałeś ostrzeżenie, to inna sprawa.

- Amxx 9? Poddam to w wątpliwość i to bardzo mocno. Skopiować komendy z internetu każdy potrafi, gorzej, gdy przychodzi do koniecznego działania...