Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: nightvz
Imię: Oskar
STEAMID: STEAM_0:0:421102047
Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Od 18 do bardzo późnej nocy, nawet do rana. Uważam że wszystko wyszłoby w praniu z racji na różną częstotliwość zgłoszeń itp.
Opisz siebie:  Jestem osobą starającą się nie wpadać w konflikty, w przeciwnym wypadku - staram się wyjść w sposób racjonalny w takich sytuacjach. Potrafię pracować w grupie, przyjmować krytykę innych i wyciągać z niej wnioski. W kwestii forum, 3 razy myślę zanim napiszę czy zrobię. Nie robię niczego w panice (czyli na szybko, byle było) Staram się by powierzona mi praca była na piątkę. Przy podejmowaniu decyzji, analizuję wszelakie aspekty sprawy i potem dopiero robię to co należy zrobić.
Dlaczego akurat Ty?: Nie jestem zielony w tym temacie, miałem styczność z tą rangą za starych czasów.  Jestem ambitny, chcę się uczyć, rozwijać. Poznać i doświadczyć czegoś, czego się tak szybko nie zapomina. Tak jak wspomniałem, potrafię pracować w drużynie, stawać na wysokości zadania. Jestem osobą stanowczą, która potrafi dostrzec co w trafie piszczy.
Czy miałeś styczność z Amxbans?: Tak, miałem. 
Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: Gdybym miał oceniać swoje umiejętności w skali, byłoby to 8/10.
Czy grałeś kiedyś na cheatach?(jeśli tak to jakie)?: Wallhack i skrypt bh. - Każdy, nawet za dzieciaka grał na jakimś hacku, wiem jak to działa - oraz wiem jak to wykryć, a to jest najważniejsze.
Kontakt: Facebook, steam, forum.

https://1shot2kill.pl/topic/48350-ubt-nightvz/

Podanie zostało odrzucone!
Niestety, ale nie spełniasz wymagań. Spróbuj ponownie za 7 dni. Temat zostaje zamknięty!
Temat został zamknięty.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
https://1shot2kill.pl/topic/48350-ubt-nightvz/#findComment-348493

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników