Jump to content
Aktualnie tabelka serwerów jest przebudowywana i na ten czas została wyłączona. Prosimy o korzystanie z adresów IP podanych w opisach działu.
Sign in to follow this  
Kolejarz 1910

Kolejarz

Recommended Posts

Nick: Kolejarz >!1910!<
Imię: Patryk
Znajomość AMX (1-10): 7
Sprawny i działający mikrofon: Oczywiście
Link do swojego GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/Kolejarz >!1910!</145.239.16.139:27015/
Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: Chciałbym zostać adminem, ponieważ nie mam zamiaru nigdzie indziej grać niż na tym FFA, poznałem tutaj bardzo, bardzo pozytywnych ludzi, doświadczonych, gram od 12 lat w csa i takiej ekipy jaka jest tutaj nigdzie jeszcze nie widziałem.
Często gdy gramy, jest 32/32 ludzi na serwerze, a na spect przesiaduje 5 ludzi, sam dzisiejszego dnia czekałem 20 min na wejście na serwer, gdy wszedłem to trochę ciśnienie skoczyło bo było 5 spect  Adminowałem sporo lat na innych sieciach, byłem [email protected] innego FFA na sieci już nie istniejącej.
Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: Tak, posiadam  6 "Kolejarz >!1910!<" 7231 STEAM_0:1:42301510   0 00:08   14    0
Staż w Counter-Strike 1.6: 12 lat
Czy posiadałeś już admina?: Posiadałem
W jaki sposób trafiłeś na nasz serwer?: Na serwer trafiłem ponieważ śledziłem średnią ilość graczy którzy tu grają i wyszło że jest najwięcej ludzi którzy POTRAFIĄ grać w CSa :D

Godzinę temu, Vanir.! napisał:

Duzo bluzga :D Ale w porzadku jest mysle ze sie nada na tak! :D

+ Pozytywne podejscie do graczy! 

+Bardzo często gra na serverze (rano gdy na serverze panuje chaos "czasami")

+znajomosc amx

By Adrian.,

3 sensowne argumenty. Amx widzimy w podaniu.

Donator

OOOOO Siemaaaaaa !!!!! 

Jestem na TAK !!! ALE ogarnij trochę kulturkę , i  mniej trochę aspektów kibicowskich !!!!  Nie jesteś na stadionie .

Steam ( + ) 

Micro  ( + ) 

GT ( + ) 

By [email protected],