Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: !Mat3o.^
Imię: Mateusz
Jakich programów używasz do grafiki?: Photoshop cs6 / Gimp / 3dmax
Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: To już różnie nie chce oszukiwać ani nic z tych rzeczy :/ Jestem przy Lapku to na forum także.
Opisz siebie: Mam na imię Mateusz i liczę sobie już 19 lata. Jak na swój wiek do dziś uważam Siebie za pogodną, szczerą i miłą osobę mającą swój świat i swoje kredki. Pochodzę z woj. Wielkopolskiego, a dokładniej miasta Poznań. Na co dzień pracuję jako praktykant na ostatnim roku kierunku monter zabudów i robót wykończeniowych. Interesuję się sportem - bieg, rollerblade, siłownia; to mój codzienny obowiązek. Po za sportem również mam swoją pasję, którą jest grafika oraz motoryzacja. Jestem osobą sumienną, lojalną, pracowitą i bezkonfliktową. Cenię sobie ład i porządek w życiu codziennym, ponieważ w bałaganie nie potrafię się skupić. Moją mocną stroną jest pracowitość i punktualność. Zawsze staram się dać z Siebie 200% oraz wypełniam swoje obowiązki sumiennie i należycie. Zawsze można na mnie liczyć i jeżeli czegoś potrzeba, służę pomocą. Cechuje mnie także wysoka kultura osobista i podejście do danej sprawy, w której staram się działać bezkonfliktowo. Znam zasady ortografii i interpunkcji, więc z wypowiadaniem się nie mam problemów. W sumie wiem, że pisząc podanie powinno pokazywać się swoje dobre strony, ale również chciałbym opisać i te złe, ponieważ jestem tylko człowiekiem, a jak to on zawsze ma swoje za uszami. Pierwszą najważniejszą dla mnie wadą jest zazdrość, potrafię być zazdrosny o wiele aspektów i czynników, aczkolwiek nigdy nie byłbym zazdrosny o człowieka - bardziej o to, co posiada. Zaznając spokoju duchowego czasem uwielbiam przyjmować krytykę - uznaję to za wadę, ponieważ nie potrafię dostrzegać porażek, a czasem naprawdę są one dużo cięższe niż pochwały. Mówiąc wprost jestem również nieśmiałą osobą, zawsze lubiłem stać w cieniu i robić to co do mnie należy. Na