Jump to content

Sklep/skille/


KasKadereK
 Share

Recommended Posts

Witam mam do przedstawienia 2 propozycje jedna dotyczaca sklepu druga czegos w rodzaju skillmoda,

A wiec w sklepie po stronie ZM :

1.-Niewidzialność 5s-150M

2.-Niewidzialność 10s -250M

3.-Nieśmiertelność 5S-200M

4.-Nieobcięte pazury -100M na mape (Zwiekszony zasieg łap ZM) 

5.-Adiki z lumpa-100M (tu sa 2 opcje albo troche grawitacja albo szybkość poruszania sie w % od klasy)

Sklep po stronie CT:

1.-Wiekszy magazynek/podwójny -300M (Wiekszy moze byc np o 10,20,30 naboji lecz to by bylo za mocne w broniach typu m3 xm ale podwójny magazynek byl by spoko)

2.-szybsze przeładowywanie -150M (wybór po miedzy magazynkiem a przeladowanie zestakowanie tego bylo by za mocne)

3.-Peleryna niewidka -300M (jestes niewidzialny gdy masz kose w rece widac tylko cień)

4-Nie mam pomysłu na nazwe -500M(Granat który zabija wszystkie zm zostawiajac jednego przy życiu zeby nie skończyć rundy nie dziala na niego niesmiertelność)

5-Granat odpychajacy-150M (Przydatny w kampach typu HS granat odpycha od siebie w kazdym kierunku zadajac DMG)

Przejdzmy do Skillów:

skile zasilane expem zgromadzonym na postaci lub monetami ew dodac jakąś walute:

beda skile ct i TT

Skille Ct:

1.Wiekszy DMG 1% cena 50 monet (1lvl-50 monet,2lvl-100,3lvl-150,4lvl-200 itd)        max 50 lvl

2.Hp 10hp cena 40 ^taka sama zasada  max do 500 hp z skilli nie wliczjac vipa itp        max 50 lvl

3.armor 10 kewa cena 40 max do 500 armora z skill nie wliczjac vipa itp       max 50 lvl

4,krytyk 1% szansa cena 50 max 50 lvl

5.wiekszy magazynek 1% cena 30 max 50 lvl

6.wampirzyzm 1%własnego Hp za zabicie cena 50  max 50lvl

7.niewidzialnosc 3% cena 20     max 33lvl

Skille TT:

1.HP-100hp lvl  cena 50                                                                dziala jako dodanie do klasy np jak klasa ma 4khp i ma sie 10 lvl hp to ma sie 5k hp          max50lvl

2.armor-100armora lvl cena 50                                                  ^^^taka sama zasada      max 50 lvl

3.regeneracja 0,5% własnego hp cena 50                                    co 5S zwraca % naszego hp               max 50lvl

4.regeneracja armora 0,5% armora po odrodzeniu cena 50     co 5 s zwraca % naszego startowego armora max 50 lvl

5,unikniecie  pocisku 0,5% cena 50                                            szansa na unikniecie pocisku %  max 50 lvl 

 

Piszcie co wam sie podoba a co nie zeby bylo latwiej ponumerowałem ze np 

Sklep zm : 1 -spoko  2-smienil bym  itp zeby bylo wiadomo o co chodzi 

Myśle ze cos z tego bedzie Dodane na serwer oczywiscie wszystkie (ceny,5 w skilach sa wpisane losowo na to potrzeba czasu zeby to umiarkować zeby byla równowaga ct/tt)

Dziękuję pozdrawiam widzimy sie na serwie ;) 

Link to comment
Share on other sites

Chłopie ponosi cie fantazja za bardzo :D .... jest tych dodatków dość dużo a zwłaszcza że nie są one potrzebne na serwerze.... serwer jest klasyczny z dodatkami ale i wymaganiami

dlatego też gra na nim dużo osób ;) a dodanie do sklepu niewidzialnosc by tylko zniszczyla grę ... co do unikania / regeneracji pocisku / hp stanowczo jestem w tej kwestii na nie...

ZM by miał 10 hp zszedł by z kampy i czekał pewnie jak by mu sie zregenerowało hp albo nawet wgle by kampił...

 

propozycje dobre ale nie na klasyczny serwer ale zawsze chęci pomocy się liczą ;) 

Link to comment
Share on other sites

Nic mi się nie podoba. Praktycznie wszystkie skille które wypisałeś są z gotowca z internetu gdzie można go spotkać na kilku serwerach.

 

Szybszego przeładowania nie będzie. I wszystkiego innego związanego ze większym magazynkiem albo ulepszaniem DMG.

 

 

Niewidka dla ZM - odpada.

 

Granat odpychający - odpada.

 

Nieobcięte pazury - odpada.

 

Peleryna niewidka - odpada.

 

Granat który zabija zombie na hita nie jest złym pomysłem, jakby ktoś widział ładny model granatu Alleluja z Wormsów to pewnie zostanie dodane :P(jak znajdzie ktoś to wysyłajcie na PW)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.