Brylant Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 (edited) Nick: Brylant Wiek: 29 lipca 20 Mutacja: Oczywiście Czas spędzony na serwerze (link do GT): KLIK Znajomość amxmodmenu: 10/10 W jaki sposób trafiłeś/łaś na nasz serwer?: Gram już na nim od dawna, jeszcze za czasów starej odsłony Dlaczego ty? (Proszę o sensowną wypowiedź): Często jestem na serwerze gdy brak admina, a nie zawsze są oni na steamie, żebym mógł po nich napisać. Chodzę do pracy na 2 zmiany, więc jestem często rano gdy mam na 2, oraz po południu jak mam na 1 Znam się na tym, miałem wiele swoich serwerów, zajmuję się tym od 7 lat, nic co chodzi o admina nie jest mi obce. Posiadasz działający mikrofon?: Aktualnie nie z przyczyn nie działającej głośności w moim pc Kontakt (GG / Steam): GG: 4688729 / Steam: KLIK Steam ID: 0:1:12207905 Zapoznałeś się z WYMAGANIAMI na admina i je spełniasz w 100%?: ie spełniam wymogów co do liczby postó na forum, ale nie ma chyba sensu, żebym ich teraz specjalnie bezsensownie nabijał. Nadrobię Pozdrawiam Edited July 2, 2017 by Brylant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antuś Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 Na nie -gt -mikrofon -forum -jakoś nie kojarzę +wiek +amx (jeśli nie kłamie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
YeS? Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 Jeśli byłbym opiekunem awp to bym odrazu podanie odrzucił . Ale nie jestem wiec nie moge . Gram troszkę na tym serwerze juz i anni razu cie nie widziałem .. Może mam przerwe ogolnie ale od czasu do czasu wbije sobie coś postrzelać . 10/10 amx ? jak zrobisz plugina to dam ci tak . Ale teraz jestem na NIE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wariat ^_^ Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 Na tak +wiek +amx +kontakt -forum Link to comment Share on other sites More sharing options...