Jump to content

[Podanie] xartE

xartE
 Share

Recommended Posts

1. Nick: xartE
2. Wiek: Szesnaście wiosen za mną
3. Platforms(s/ns): Steam
4. Link do GT: http://www.gametracker.com/server_info/80.72.42.126:27015/top_players/?query=xarte
5. Czy byłeś już adminem ? : Admin na serwerze społecznościowym to pikuś, miałem wiele swoich serwerów, w tym 32 slotowy z rankingiem 778. 
6. Znajomość AMXX(0/10): 9/10 - Oprócz pisania własnych pluginów potrafię wszystko, potrafię biegle obsługiwać się ftp serwera, konfigurować serwer, edytować pluginy tak, żeby wszystko było sprawne.
7. Mikro oraz mutacja: Jest i jest.
8. Dlaczego Ty?: A dlaczego nie? Gracz z poczuciem humoru, przede wszystkim doświadczony, a na chwilę obecną w 1.6 mało takich osób, wszyscy zakończyli grę w klasyczną 1.6.. Miałem wiele swoich serwerów, o jednym wspomniałem wyżej, ponadto gram na JB od 5 lat, gdyż moim pierwszym serwerem jaki odwiedziłem był właśnie dżejl. Nie umiałem wtedy zmienić nawet nicku. W roku 2014 w marcu byłem adminem na serwerze [ciach] - sieć nie istnieje od dwóch lat, ale naXe nadal prowadzi swój serwer lecz pod inną domeną. Wtedy serwer ten był najlepszym serwerem w Polsce, a ja miałem przyjemność na nim adminować. Fakt faktem, składka dużo wynosiła, bodajże 23 zł za admina, ale warto było.. Na pewno doświadczenie jakieś z tego serwera przybyło.. Wyobraźcie sobie, serwer ranking 200! O godzinie 4 w nocy był pełny! Nie robię sobie żartów, faktycznie tak było.. Najlepszy okres w mojej CS'owej karierze. Od gdzieś trzech lat zajmuję się rozpisywaniem demek, ogólnie wszelakie zainteresowanie czitami.. Jestem kandydatem na Blacklisted z wyboru.. Co mam na myśli poprzez "wybór"? Mogłem już dawno być tam sędzią, ale olałem sobie w ogóle ten portal i jestem na nim mało aktywny.. Byłem Opiekunem UBT (wysoka ranga i odpowiedzialna) na jednej z topowych sieci w Polsce [ciach].. Jakby Was tu jeszcze do siebie przekonać.. Nie sprawiam problemów, nie wchodzę w konflikty, z poczuciem humoru, doświ