Jump to content

Sleeping Dogs - Redaktor

GolompPowietrzny
 Share

Recommended Posts

Nick: @Sleeping Dogs
Imię: Mikołaj
Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Zawsze jestem online, czy to na telefonie, czy na komputerze.
Opisz siebie:Osoba pomocna, większość czasu miła, zabawna. Jestem także wybitnym kucharzem, więc chętnych zapraszam do spróbowania moich dań. Kocham także zwierzęta, są to cudowne stworzenia, ale boję się pająków i węży.
Dlaczego akurat Ty?: Chciałbym pomóc obecnej redakcji, jest ich aktualnie trzech, więc dodatkowa para rąk do pomocy się przyda, mam jakiś pomysł na serie, ale potrzebuje na to dostęp, żeby wykorzystać to w pełni. Nie mam jakiegoś doświadczenia, ale to tu wspaniali redaktorzy, który na pewno mi pomogą.
Doświadczenie: Miałem 2 razy redaktora.
Znajomość gramatyki/interpunkcji/ortografii (1-10): Gramatyka 8/10, interpunkcja 8/10, ortografia 9/10.
Przykładowy wywiad/artykuł:Niżej
Kontakt:GG/PW/STEAM/TS

@BarteK ツ i @Ewwcia. przed tymi kropkami były emotkami, najwidoczniej wygasły, ale już to poprawiłem.

Edited by GolompPowietrzny_HZ

Podanie niezbyt starannie napisane. Te 8 punktów znajomości interpunkcji nie mają podparcia w Twoim podaniu. Z taką wiedzą powinieneś poprawić błędy, które rzucają się w oczy (od kiedy stawiamy spację przed kropkami?), przed dodaniem tematu. 

Sam wywiad trochę słaby, nie rozwijasz pytań, ciężko z niego dowiedzieć się czegoś interesującego na temat pytanego. 

Redaktorów jest mało, rekrutacja z tego co zauważyłam jest ciągle otwarta, więc zawsze można próbować i dobrze, że to robisz. 

Na tą chwilę jestem jednak na nie. 

Rekrutacja otwarta więc spoko, że piszesz podanie jednak ja jestem na nie. Interpunkcja która jak piszesz jest 8/10 nie ma uzasadnienia w twoim podaniu. Wywiad mało ciekawy, mało się dowiedziałem o Bombelsie, po prostu pytania słabo rozwinięte. Jesteś młody i ambitny, ale sprobuj za tydzień/dwa.