Jump to content

Recommended Posts

Hej,

 

Aktualnie siedzę nad przeportowaniem swoich niemal 10 letnich map z CS:GO do CS2 i zdecydowałem się portować je od 0 (Mimo teoretycznej możliwości otworzenia plików z starego engine - ale bez tekstur i obiektów za to z masą błędów)

 

I póki co obyłem się z silnikiem na tyle, że tempo pracy jest co najmniej nienajgorsze. Co ja mówię nienajgorsze, średnie! 

No więc klucz problemu jest taki, że nie udało mi się za ch* wafla zrobić działającego na włącznik światła z nowego light_omni (Komendy typu SetLightEnabled/Disabled TurnOff/On ignorowane)

Nie udało mi się również zrobić działającego env_smoketrafil ani env_smokestack mimo, że te obiekty w silniku są. Dawałem im zarówno textury domyślne, jak i od smokeGrenade.

Dawałem im różne kąty i przeźroczystość. Nada. Null. Nic. 

 

Z bardziej rzeczy uciążliwych, to zauważyłem też, że teleport mimo trzymania naszego kierunku wciąż nadaje nam velocity w kierunku sprzed teleportu. Docelowo jak wejdą pluginy na bunnyHop, to na mapach DR nad którymi pracuje problemu nie będzie ale może po prostu zapominam o jakiejś fladze? Sam żadnej nie zauważyłem. Tak używam landmark destination orientation.

 

Dodam od siebie może jedną rzecz, która może komuś pomóc, by nie przynosić tylko problemów. 

Nie ma w nowym silniku func_illusionary, więc pozostaje zwykła niefunkcyjna ściana dla której wyłączamy kolizje i efekt jest zgoła taki sam.

A jak ktoś chcę, żeby w tym miejscu kolizje raz były, a raz nie, to polecam dać texturę no-draw na wasz wybrany obiekt. Przynajmniej ja postąpiłem w ten sposób.

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/117765-problemy-z-nowym-hammerem/
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...