affum Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 (edytowane) dzien dobry, czy jest mozliwosc dodania wiecej kondycji dla komandosa? klaasa jest super ale denerwujace jest to ze ledwo jestem w stanie dogonic np oosobe co gra amadeuszem czy jakims innym wolnym bohaterem, a dodam ze na serwerach komandosem gram od 5 lat, od kad pamietam zawsze na codach gralem komandosem i nigdy nie bylo takiego przeskoku jesli chodzi o kondycje, jest zdecydowanie za wolna ta klasa, i wiem co mowie bo potrafie nim grac i wiem ze sie biega na "boki" by zwiekszyc dynamike i szybkosc ale mimo to z trudem jestem w stanie dogonic zwykla klase co ma z 15 pkt kondycji co jest smieszne... mam full kondycji i dopiero jak mam jakis perk typu "buty komandosa" czy inny na szybkosc to wtedy tylko jestem w stanie zraszowac albo cos zrobic bo tak to nie ma szans zebym kogos z kosy ubil chyba ze osoba ta osoba spi albo wypila kilka browarkow i ledwo steruje, to wtedy mam jakies szanse. Dlatego tez nikt nie gra komandosem bo z tego co widze to kazdy pisze ze jest za wolny, ze kiedys mial wiecej kondycji i to jest prawda, komandosem teraz na serwie gram tylko ja jesli chodzi o taki powazny lvl, dodam ze jestem w klanie co posiada staty i mimo to, uwazam ze klasa jest za wolna w stosunku do innych klas. MOJE UWAGI: -klasa za wolna w stosunku do innych klas przez co ciezko jest kogos dogonic i zraszowac lub jak kolwiec uciec z pod walki wrecz -klasa jest praktycznie kontrowana przez wszystko, wystarczy z glocka strzelic i jest sie spowalnianym i stoi sie w miejscu przez co jest sie bezradnym ale to juz taki silnik 1.6 -klasa posiada zbyt malo kondycji przez co nawet gdy sie ma na full kondycji to ledwo jest sie w stanie dogonic zwykla klase + jak jeszcze skacze to juz koniec MOJA PROPOZYCJA: - dodalbybym odrobinke wiecej kondycji np 10-20 pkt by wystarczylo -dodalbym jeden z granatow a mianowicie: flashbang PISZCIE CO O TYM SĄDZICIE I PROSILBYM ZEBY PISALY OSOBY CO GRALY JUZ LUB GRAJĄ