Skocz do zawartości

Fotomanipulacja

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od niedawna przebywam na waszym forum oraz na serwerze 1 vs. 1.

Nie miałem jeszcze nigdy zbytnio większej okazji aby pochwalić się swoimi "dziełami" o ile można tak to nazwać. 

A więc tak w skrócie.. 

Zajmuję się grafiką od 2012 roku.. Zaczęło się od prostych zleceń na forum typu:

- Awatary

- Sygnatury itp. 

W późniejszym czasie czasie zacząłem interesować się tym bardziej, zagłębiając się w darmowe poradniki na youtube, różnych stronach, poradach od innych "grafików".. 

Aktualnie tworzę fotomanipulacje (tzn. Z kilku różnych zdjęć typu: Zdjęcie lasu, dziewczyny, łąki, mgły, chmur itp. ) potrafię z nich stworzyć "całość" czyli jedno zdjęcie odbiegające od rzeczywistości. 

Pracuję jako Koordynator ds. Reklam Zewnętrznych sieci sklepów Media Expert. 

Może i też mniej rozpoznawalnych, ale pewnie nie jedna osoba słyszała o grupie muzycznej Ympressiv & Treax (aktualnie YTone) (Link) - Tworzę dla nich okładki, banery na strony, miniaturki, wizytówki - również robiłem ich logo. Miałem okazję pracować z Letnim Chamskim Podrywem. 

Cóż, na ten moment to tyle, ale myślę że w przyszłości się na tym nie skończy. :) 

Poniżej kilka moich prac: 

Blackout.jpg

na 3 (1).jpg

Galaxy view _ Szymon Brandt.jpg

Bluza #2.jpg

Papier _ Szymon Brandt.jpg

na 3 3.JPG

https://1shot2kill.pl/topic/101171-fotomanipulacja/

13 godzin temu, Krause napisał:

Fajnie, ze to nie twoje prace 

Masz racje, niektóre fotomanipulacje robiłem z poradników, ale też mam swoje prace. :) 

12 godzin temu, Kusakabe_ napisał:

Psd jakies? Ssy jesli psd nie chcesz udostepnic? jakis speedart moze? 

Pewnie, w załączniku screen. 

hellzone.png

https://1shot2kill.pl/topic/101171-fotomanipulacja/#findComment-9082377

• 1 miesiąc temu...

@ czak

Tylko że te prace nie są "skopiowane" jako zapisz jako, tylko robione od zera i sam.