Jump to content

My account

  1. Zmiana nazwy użytkownika

    Aby dokonać zmiany nazwy użytkownika należy kliknąć w swój nick w prawym, górnym rogu, a następnie przejść w "Ustawienia konta".
     
     
     
    W widocznym bloku opcji po lewej stronie wybieramy "Nazwa użytkownika". Wpisujemy nową nazwę i zatwierdzamy przyciskiem "Zapisz".
    Nick musi być zgodny z regulaminem forum! 
     

     
    Administracja w prywatnej wiadomości może odmówić zmiany nazwy.
    System zmiany nicku został prowadzony po to, aby użytkownicy robili to samodzielnie.
  2. Jak mogę usunąć konto z forum?

    Pamiętaj jednak, że żądając usunięcia swoich danych i konta z forum, nie możesz liczyć na dalsze korzystanie z niego. Odmawiamy zakładania kolejnych, nowych kont. Zgodnie z zasadami RODO masz prawo do "bycia zapomnianym" i możesz zażądać procedury usuwania swojego konta i danych z nim powiązanych. Takie działanie możesz wykonać sam(a), wystarczy, że wejdziesz w swoje ustawienia konta. Zakładka Bezpieczeństwo konta i na dole znajdziesz możliwość wysłania formularza do administracji serwisu 1shot2kill.pl.
     
    Twoje konto zostanie usunięte w ciągu 30 dni od wysłania formularza. Pamiętaj jednak, że Twoje wpisy należą do serwisu 1shot2kill.pl i nie zostaną usunięte. Zastosujemy jednak działania mające na celu uniemożliwienie identyfikacji Twoich wpisów — będą one widniały pod nazwą "Gość". Możesz również zażądać usunięcia wpisów, które zawierają Twoje dane osobowe (imię, wiek i inne dane, które podajesz, np. aplikując na stanowiska). Identyczna sytuacja dotyczy tematów w dziale "Pokaż swoją twarz" — wszystkie zdjęcia zostaną całkowicie usunięte. Przed wysłaniem formularza prosimy o przygotowanie tematów oraz wpisów, które życzysz sobie usunąć i wysłać je do Administrator bądź  Właściciel, których znajdziesz tutaj.
  3. Nie przychodzi mi e-mail aktywujący konto na forum. Co mam zrobić?

    Na początku zalecamy sprawdzić folder "Spam" i kliknąć przycisk "Ponownie wyślij e-mail aktywacyjny". Jeśli po tych krokach dalej e-maila nie będzie, prosimy o kontakt na nasz Fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/1shot2kill lub pod adresem [email protected]
  4. Zapomniałem hasła do swojego konta.

    Istnieje możliwość zresetowania hasła do swojego konta. W tym celu wypełniając formularz logowania, należy kliknąć przycisk "Nie pamiętam hasła", a następnie podać adres e-mail przypisany do Twojego konta. Otrzymasz wiadomość z instrukcją dotyczącą zresetowania twojego hasła.
     

     
    Gdyby e-mail nie przychodził, prosimy skontaktować się z Administracją forum poprzez Facebooka lub pod adresem [email protected].
     
  5. Jak połączyć konto Steam z profilem na forum?

    Dzięki połączeniu profilu z kontem Steam, na forum można automatycznie synchronizować zdjęcie profilowe i szybciej się logować dzięki niemu. Pierwszym krokiem jest kliknięcie w nazwę użytkownika i wybranie opcji "Ustawienia konta". 
     

     
     
    Następnie z Menu po lewej stronie wybieramy zakładkę "Steam".
     
     

     
    W tym miejscu klikamy przycisk "Użyj konta Steam". Po kliknięciu nastąpi przekierowanie na stronę logowania Steam, jeśli już byłeś zalogowany do Steam w przeglądarce już wcześniej, Twoje konto zostanie wykryte automatycznie, wystarczy nacisnąć "Zaloguj".
     

     
  6. Częstotliwość zmiany nazwy użytkownika

    Uwaga! Częstotliwość zmiany nazwy użytkownika jest zależna od posiadanej grupy.
    Dla użytkowników z grupą Premium przysługuje częstsza zmiana nazwy użytkownika! Podana częstotliwość dotyczy jedynie osób, które mają daną rangę ustawioną na nadrzędną (główną)!  Grupy Premium:
    Premium - raz na 90 dni Donator - raz na 30 dni    Sponsor - raz na 14 dni  
    Grupy Podstawowe:
    Bywalec - raz na 180 dni Użytkownik - raz na 360 dni Świeżak - nie może zmienić!
  7. Jak ustawić urlop?

    Każdemu zdarzy się nie mieć czasu i jak najbardziej to rozumiemy, dlatego na forum została wprowadzona opcja automatycznych urlopów. Dzięki temu będziesz mógł wziąć "wolne" wtedy, kiedy tego potrzebujesz (pamiętając o limitach). 
     
    Limity urlopów:
    Urlop można wziąć maksymalnie na 14 dni Minimalny odstęp czasu od ostatniego urlopu wynosi 30 dni  
    Jak wziąć urlop?
    W prawym górnym rogu strony klikamy na swój nick i wybieramy opcję "Ustawienia konta".
     

     
    W bloku po lewej stronie szukamy zakładki "Urlop" (ikona samolotu), a następnie włączamy urlop.
     

     
    Wybieramy datę urlopu od - do i wpisujemy skróty powód. Administracja nie wnika w jego powód, dopóki nie łamie on regulaminu!
    Możemy jeszcze wybrać opcję czy chcemy, aby nasz urlop był widoczny dla reszty użytkowników. 
     

     
  8. Jak połączyć konto z różnymi platformami?

    Na forum 1shot2kill.pl posiadamy logowania poprzez:
    Steam Microsoft Google Facebook  
    Steam
    Mamy pod to zrobiony specjalny poradnik. Zapraszamy do przejścia pod link: 
     
    Microsoft
    Klikasz w opcję "Użyj konta Microsoft". Później stosujesz się do zaleceń producenta. 
     

     
    Google 
    Klikasz w opcję "Użyj konta Google". Później stosujesz się do zaleceń producenta.
     

     
    Facebook
    Klikasz w opcję "Użyj konta Facebooka". Później stosujesz się do zaleceń producenta.
     

  9. W jaki sposób mogę wyłączyć powiadomienia na forum?

    Jakie powiadomienia mogę otrzymać?
    Osiągnięcia Newsletter Kluby Ogólne Prywatne wiadomości Moderacja Wspomnienia i moja zawartość Profil Kalendarz Notatki do zawartości Formularze zgłoszeniowe Quizy  
    Jakie formy powiadomień mogę wybrać?
     
    Najczęściej jest to powiadomienie na forum, które otrzymujemy w prawym, górnym rogu. 
     

     
    Możemy również otrzymać informację przesłaną na pocztę e-mail. Przy prywatnych wiadomościach są również stosowane okna popup.
     
    W jaki sposób mogę je wyłączyć?
     
    1. Przechodzimy w zakładkę "Ustawienia powiadomień". Znajdziemy je poprzez:
    - wspomniany wyżej dzwoneczek --> "Ustawienia powiadomień" (zębatka przed nazwą)
    - poprzez kliknięcie w swój nick w prawym górnym rogu --> "Ustawienia konta" --> w przeglądzie po prawej stronie zaznaczamy również "Ustawienia powiadomień"
     
    2. Zaznaczamy interesującą nas opcję. Możemy wybrać ustawienie powiadomień forumowych/email lub całkowicie je wyłączyć. 
     
    Przykład:

×
×
  • Create New...