Jump to content

Recommended Posts

[Wzór] Skarga na Admina/użytkownika TeamSpeak3

 

Aby Twoja skarga na Admina/użytkownika była zaakceptowana 

 

  • w nazwie tematu podaj nick, na którego składamy skargę
  • powód skargi
  • opis sytuacji lub przebiegu zdarzeń
  • dowody
  • dodatkowe informacje, które pozwolą ustalić słuszność skargi

 

 

Każdy opisuję skargę lub odwołanie na własny sposób; uwzględnia podane wyżej kryteria.

 

  1. Pamiętaj, że im bardziej treściwa skarga, tym większa szansa na przyjęcie jej.
  2. Pamiętaj, że im więcej podasz szczegółów odnośnie twojego odwołania się od bana, tym większa szansa na przyjęcie jego.
  3. Wszelkie oszustwo zakończy się banem dla Ciebie lub oddaleniem odwołania.
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...