Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Roni

Regulamin Serwera GO:MOD 4MAPS

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwerów CS 1.6 GO:MOD

 

Zasady ogólne

 

  1. Absolutny zakaz używania cheatów i wspomagaczy!

  2. Zabronione używania modeli/grafiki które ułatwiają grę.

  3. Podpowiadanie przez komunikatory typu skype, ts3, voip itd. w czasie gry jest zabronione i traktowane jako używanie wspomagaczy.

  4. Wejście na serwer na aktywnym banie jest karane banem permamentnym.

  5. Maksymalny ping na serwerze wynosi 120

  6. Nie odpowiadamy za utratę kont/skrzyń/kluczy/skinów. Hasła są dobrowolne, nie zakładając go liczysz się z możliwością utraty rzeczy

  7. Każdy gracz ma 72h na odwołanie się od bana.

  8. Zakaz używania komend cl_lw 0, cl_lc 0 (powodujących tzw. zlagowane fullauto) - perm.

  9. New!Zakaz robienia multi-konta.

  10. NOWE!! Gracz mający powyżej 15 banów za kulturę w tym ostatni na 7 dni ma prawo otrzymać bana permanentnego.

 

 

Kultura / Chat

 

  1. Zakaz używania nick`ów rasistowskich i obraźliwych w stosunku do graczy, przekonań i wyznań.

  2. Podszywanie się pod adminów lub innych gracze również będzie karane

  3. Podszywanie się pod innych graczy stosując ich prawdziwe dane osobowe jest karane banem.

  4. Obrażanie graczy lub ich rodzin jest karane banem.

  5. Zakaz nadmiernego przeklinania.

  6. Niedozwolone jest nadużywanie mikrofonu, gwizdania, śpiewania, zagłuszania graczy w czasie rozgrywki.

  7. Do zgłaszania cheaterów służy [email protected] (sayu @). Inne formy zgłoszeń będą karane.

  8. [email protected] jest czatem dla adminów, jego nadużywanie i spam przez graczy będzie karany banem.

  9. Zabrania się reklamowania innych serwerów, stron www!

  10. Mikrofonu DO INFO może użyć każdy, jednak w innych celach, mikrofon jest dostępny dla osób powyżej 16 roku życia (bądź po mutacji)

     

Gra

 

  1. Drużyna wykonująca cele mapy (TT = paka / CT = hosty) ma do 1:30  na opuszczenie swojego miejsca spawn

  2. Zakazane jest bugowanie mapy, tudzież chodzenie i przebywanie na txt.

  3. Pakę możemy podkładać TYLKO w miejscach dostępnych dla innych graczy.

  4. Na serwerach obowiązuje realizacja celów map. TT ma podłożyć bombę, CT ma za zadanie zapobiec podłożeniu/wybuchowi paki.

  5. Zakazane jest celowe przeszkadzanie swojej drużynie w rozgrywce.

  6. Zakaz spamowania molotovem.

  7. Zakaz reconnectów w celu odrodzenia w tej samej rundzie

  8. Zakaz wulgarnych i pornograficznych sprayów

  9. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany

  10. W przypadku resetu serwera administrator nie ma obowiązku zwracania wcześniej zakupionych czy zdobytych dodatków. 

  11. Bezwzględny zakaz używania komendy "gl_monolights 1" / perm.

  12.  Zakaz celowego podkładania paki na rozgrzewce, gdy wybuchnie powoduje bugowanie się S/VIPA w następnej rundzie / ban do 30 min

  13. Właściciel klanu ma prawo wyrzucić gracza który nie wpłacił 30 EURO ratami. Jeśli ktoś nie wpłaci nic w ciągu tygodnia albo będzie nieaktywny przez 7 dni może zostać wyrzucony z klanu bez wcześniejszej informacji.


 

Każdy gracz ma obowiązek zapoznania się z regulaminem!

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!

Administracja NIE ZWRACA kosztów związanych z zakupami na serwerach w przypadku osób zbanowanych!

 

Kary


 

Cheaty = ban permamentny

Wejście na aktywnym banie - wydłużenie bana
Wejście na aktywnym po permie - neoban

Modele/grafika = perm

Podpowiadanie w czasie gry na komunikatorach = perm

Przekroczenie pingu = kick / ban na 5 / 30 minut

Używanie zabronionego nicku – kick / ban 5 /30 minut / ban 1h / ban tydzień / ban permamentny (w przypadku podszywania pod admina/opiekuna/właściciela)

Obrażanie:

- gracza : 30 minut / 1h / 1 dzień

- rodziny : tydzień

Brak kultury osobistej / nadmierne przeklinanie : Ban 30 minut / godzina / dzień / tydzień

Nadużywanie mikrofonu :  Ban 5 / 30 / 60 minut

Nieprawidłowe zgłaszanie cheaterów : ban 5 / 30 minut

Spam na [email protected] : 30 minut / 1h

Reklama : tydzień

Niewykonywanie celów mapy: ban 30 minut / 1h

Kampienie / resp / txt / bugowanie paki : ban 30 minut / 1h

Przeszkadzanie : ban 5 / 30 minut / 1h

Nabijanie misji : 1 dzień i dłużej

Gra w 1 rundzie bronią inną niż pistolet: Ban 30 minut.

Zakładania multi-konta - ban na tydzień

Wyrzucanie graczy z klanu gdy wpłacą 30 euro ratami - Ban 1 dzień / 7 dni

Używanie niecenzuralnego spraya - ban 30 min / 1 godzina

 

NOWE!! Spamowanie niechcianą komendą /wymiana - ban 30 min / 1 godzina

 


 

Na odwołanie się od kary mamy 24 godziny!

Nie odwołujemy się od kar godzinnych i krótszych!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dadane punkty do regulaminu

 

  • Zakaz skanowania płotu na mapie de_eldorado (GO MOD FFA)
  • Skanowanie płotu na de_eldorado : 5 / 30 minut
  • Zakaz rashowania przez CT do 1:30 (4 MAPS i DD2)
  • Rashowanie przez CT do 1:30 : 5 / 30 minut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniono pkt. regulaminu dla serwera GO:MOD DD2

 

Gra

 

Pkt. 1. Zmiana czasu dla opuszczenia respa na DD2 do 1:00.

Pkt. 10. Zakaz Rushu obowiązuje TYLKO na serwerze 4maps (na DD2 zostaje z dniem 03.01 zniesiony)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana w karach w regulaminie:

 

Obrażanie

- gracza : 30 minut / 1h / tydzień

- admina : 1h / 1 dzień / tydzień

- rodziny : tydzień

Brak kultury osobistej / nadmierne przeklinanie : Ban 30 minut / godzina / dzień / tydzień

Nadużywanie mikrofonu :  Ban 5 / 30 / 60 minut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano 3 punkt regulaminu w dziale Kultura/Chat w ramach uzupełnienia.

 

3.  Podszywanie się pod innych graczy stosując ich prawdziwe dane osobowe jest karane banem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano punkt

 

Nie odpowiadamy z utratę kont/skrzyń/kluczy/skinów. Hasła są dobrowolne, nie zakładając go liczysz się z możliwością utraty rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano:

13. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
14. W przypadku resetu serwera administrator nie ma obowiązku zwracania wcześniej zakupionych czy zdobytych dodatków 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano:
 

Gra

17. Zakaz celowego podkładania paki na rozgrzewce, gdy wybuchnie powoduje bugowanie się S/VIPA w następnej rundzie / ban do 30min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18. NOWE!! Właściciel klanu ma prawo wyrzucić gracza który nie wpłacił 30 EURO ratami. Jeśli ktoś nie wpłaci nic w ciągu tygodnia albo będzie nieaktywny przez 7 dni może zostać wyrzucony z klanu bez wcześniejszej informacji.

 

 

Kary:

 

NOWE!! Wyrzucanie graczy z klanu gdy wpłacą 30 euro ratami - Ban 1 dzień / 7 dni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano nowy punkt w Zasadach Ogólnych:

 

10. NOWE!! Gracz mający powyżej 15 banów za kulturę w tym ostatni na 7 dni ma prawo otrzymać bana permanentnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez $$$$$$$$$$$$$
      @Bombels

       

       
       
      @Włatca Much

       
      @Agnes

       
      @Wody

       
      @Yncek 

       
      @Majek

       
      @BilardowyWirtuoz

       
      @ Zbyszek

       
      @kazikmaister

       
      @Impossible

       
      @Tlg19451

      PO ZAKUP VIP'A ZAPRASZAM NA PW/STEAM DO OPIEKUNA SERWERA!
       
    • Przez platyna1992
      Regulamin serwera Only Mirage #2
       
       
      1. Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz jego regulamin.
      2. Zabrania się używania jakichkolwiek programów do wspomagania rozgrywki.
      3. Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.
      4. Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów itp. Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji lub osoby, które ukończyły 16 rok życia - co nie oznacza, że takie osoby nie mogą się przywitać, pożegnać, podać infa.
      5. Zabronione jest ustawianie nieodpowiednich nicków (tzw. pustych), wulgarnych czy obrażających kogoś, nicków administracji serwera a także o treści religijnej. To samo tyczy się tagów obok nicku.
      6. Zabronione jest używanie avatarów o treści pornograficznej, religijnej bądź reklamującej inny serwer, sieć, stronę internetową.
      7. Surowo wzbrania się podszywania się pod administratorów bądź innych graczy.
      8. Zakaz wyzywania, poniżania, zaczepiania innych graczy bądź administratorów.
      9. Zakaz spamowania na [email protected]
      10. Zakaz reklamowania innych sieci, stron internetowych, czitów do gier. Skróty nazw sieci serwerów bądź stron internetowych również są zakazane.
      11. Na serwerze obowiązują cele mapy.
      12. Zakaz przechodzenia do drużyny wygrywającej.
      13. Zabronione jest zgłaszanie cziterów na czacie, bądź informowanie go, że wbił administrator serwera.
      14. Zakazuje się wszelkiego rodzaju przeszkadzania w grze.
      15. Terroryści mają zakaz kampienia na respie po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy.
      16. Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnego bana.
      17. W przypadku zbanowania konta gracza np. blokada VAC koszty zakupionych usług nie zostaną zwrócone.
      18. Cziterów można zgłaszać tylko i wyłącznie na [email protected]
      19. Zakaz wykorzystywania bugów, je należy zgłaszać administracji.
      20. Dopuszczalny ping wynosi 150ms.
      21. Na serwerze obowiązuje kultura.
      22. Na odwołanie się od bana gracz ma 72H.
      23. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
      24. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia graczy z jego przestrzegania.
      25. Zakazuje się używania modulatorów głosu.
      26. Zakazuje się spamowania na czacie.
      27. Admin też jest człowiekiem, nie jest w stanie sprawdzić każdego gracza na raz.
      28. Zakaz proszenia o zarekomendowanie profilu CS:GO.
      29. Zabrania się podawania infa o położeniu gracza ze swojego teamu na czacie celem przekazania tej informacji drużynie przeciwnej.
      30. Zakaz szukania ludzi do wspólnej gry (czyt. mma, faceita itp. bądź inne gry).
      31. Skiny wybieramy dopiero po śmierci.
      32. Zakaz posiadania tego samego nicku przez więcej niż jedną osobę.
       
       
      Taryfikator banów
       
      Czitowanie – PERM
      Działanie na szkodę sieci lub serwera – PERM
      Wchodzenie na aktywnym banie – PERM
      Reklamowanie – Ban na 7 dni | PERM
      Obraza admina lub gracza – Ban od 1 dnia do 7 dni
      Przekroczenie pingu powyżej 150ms – Kick | Ban 5 minut
      Nadużywanie mikrofonu/brak mutacji – Mute od 30 minut do max. 1440 minut
      Podszywanie się pod administratora/gracza – PERM
      Używanie niedozwolonego nicku/tagu – KICK | Ban 1 H | Ban 1 dzień | PERM
      Używanie niedozwolonego avatara – KICK | Ban 1 H | Ban 1 dzień | PERM
      Zgłaszanie cziterów na czacie - GAG od 30 do 60 minut
      Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – Ban od 1 dnia do 2 dni
      Kampienie TT po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy – Kick | Ban od 30 minut do 1H
      Utrudnianie rozgrywki – Ban od 30 minut do 1 dnia.
      Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wbiciu admina – Mute/Gag 30 minut | Ban 2H
      Szukanie partnerów do gry – Kick | Ban 30 minut
      Przechodzenie do drużyny wygrywającej – Ban 30 minut
      Niewykonywanie celów mapy – Ban od 30 minut do 1H
      Wykorzystywanie bugów mapy – Kick | PERM
      Reklama czitów, portalu z czitami do gier – PERM
      Spamowanie na czacie – Gag 30 minut | Ban do 2H
      Używanie modulatorów głosu – Mute 30 minut bądź ban do 3 H
      Proszenie o rekomendacje profilu - Kick | Ban do 30 min
      Podawanie infa o położeniu gracza ze swojego teamu na czacie celem przekazania tej informacji drużynie przeciwnej - GAG 30 minut |  Ban 1dzień
       Spamowanie na  [email protected] - Ban do 2H
      Puszczanie bindów - Ban 1-2H
      Wszelkiego rodzaju groźby skierowanie w stronę graczy/administracji/serwera - PERM
      Ciągle wybieranie skinów podczas rundy, a nie po śmierci - KICK, Ban 5 min
      Posiadanie tego samego nicku przez więcej niż jedną osobę - Kick | Ban 1H | Ban 1 dzień | PERM
       
      Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - ban według uznania admina.
       
      W przypadku gdy admin uzna, że gracz zasłużył na wyższą bądź trochę niższą karę ma prawo skrócić, przedłużyć bana.
       
      Administracja serwera może w każdej chwili zmienić regulamin.
    • Przez Shock
      Właściciel Serwera
      @d0naciak
       
      Opiekun Serwera
      @Bulaa23
      @Sceptyk
       
      Administracja Serwera
      @Pacho Herera
      @AMI
      @Lewatyw
      @Milow Dek
      @Lasik
      @Kovent
       
       Strażnicy Serwera
      @Perykles.
      @LaMuS  
       
       
       Jeśli chcesz się skontaktować z administracją, wystarczy, że klikniesz na nick.
      Jeśli masz sprawę lub chcesz szybko rozwiązać problem napisz na prywatnej do opiekuna.
      Jeśli chcesz zakupić usługi skontaktuj się z czerwonymi lub bezpośrednio z właścicielem.
       
         
    • Przez selfie
      Regulamin admina CS:GO
       
      1. Admin musi znać regulamin forum oraz serwerów.
      2. Admin na serwerze musi zachowywać się kulturalnie.
      3. Admin nie ma prawa zmieniać map bez wcześniejszego vote.
      4. Tylko jedna osoba może używać konto steam admina.
      5. Nie kickujemy/wyrzucamy graczy bez powodu.
      6. Admin nie slapuje/slayuje/banuje/mutuje/knebluje/podpala/zamraża graczy bez powodu.
      7. Admin ma obowiązek sprawdzać zgłaszanych graczy na [email protected]
      8. Admin nie może nadużywać 'sm_csay' oraz 'sm_hsay'.
      9. Admin ma obowiązek rozpisania dema gdy gracz uważa że został zbanowany niesłusznie.
      10 Admin ma obowiązek odwiedzać dział dla niego przeznaczony w kąciku administracji.
      11. Admin ma obowiązek odrobić ostrzeżenia na forum do 2 tygodni od nadania warna. (Brak odrobienia = strata admina)
      12. Admin może zgłosić swoją nieobecność w maksymalnym wymiarze 2 tygodnia na miesiąc (nie ma możliwości kumulacji)
      13. Jeżeli admin przypadkowo zbanuje gracza, taki ban może być natychmiastowo ściągnięty bez pisania odwołania. (Piszemy do UBTeam CS:GO)
      14. Admin musi przegrać w ciągu tygodnia minimum 360 minut. Jeśli jest adminem na dwóch serwerach 300 minut.
      15. 3 ostrzeżenia od Administracji/Opiekuna = degradacja.
      16. Admin nie może posiadać admina na innej sieci.
      17. Admin nie może dawać UB.
      18. Admin może sprawować władzę maksymalnie na dwóch serwerach. 
      19. Admin nie może zbanować innego admina, od tego jest Opiekun, żeby takie sprawy rozstrzygać.
      20. W dziale UBT wypowiadamy się dopiero, gdy zostajemy o to poproszeni (UBT woła przez tagowanie najczęściej)!
      21. Admin, który nie wejdzie na forum przez tydzień dostaje +1 do tabeli adminów. Natomiast gdy nie wejdzie na forum przez 2 tygodnie dostaje degradację (Nie dotyczy admina, który ma URLOP)
      22. Admin, który dostanie degradacje może napisać podanie po 7 dniach od jego straty.
      23. Admin ma zakaz wynoszenia i rozpowszechniania informacji z działów administracji na forum. ZAKAZANE I KARANE BANEM.
      24. Jeżeli admin ma problem powinien lub widzi bug na serwerze musi to zgłosić do Opiekuna Serwera.
      25. Admin nie może banować graczy, jeśli nie jest pewny swojej decyzji lub nie posiada obciążających gracza dowodów. 
      26. Admin ma obowiązek udzielić odpowiedzi na pytania/prośby graczy dotyczące serwera/forum.
      27. Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze.
      28. Admin nie może grać na voice_enable 0.
      29. Admini mają się stosować do tego regulaminu jak i taryfikatora banów.
      30. Admin ma 48 godzin aby zgłosić się po range w odpowiednim dziale po zaakceptowaniu podania. W innym wypadku zostaje ono unieważnione.
      31. Admin ma prawo dać dłuższego bana niż jest taryfikatorze banów, jeśli gracz notorycznie łamie regulamin.
      32. Powody banów muszą być adekwatne z przewinieniem osoby banowanej oraz nie mogą zawierać wulgaryzmów (Dotyczy to całej administracji)
       
      Taryfikator Kar Serwerów CS:GO
       
      ONLY MIRAGE
       
       
      ONLY MIRAGE #2
       
       
      3 MAPS
       
       
      ONLY DE_DUST2
       
       
      SURF + RPG
       
       
      ONLY AWP
       
       
      ARENA 1vs1
       
       
      DEATHRUN
       
       
      COD 1001
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.