Jump to content

[Przyjęty] Podanie Wymiar

Wymiar
 Share

Recommended Posts

Nick w grze: Wymiar
Link do GT: http://www.gametracker.com/player/Wymiar/193.33.177.12:27061/
Steam/Non Steam? (Link do profilu): http://steamcommunity.com/profiles/76561198077376034/
Doświadczenie adminowskie:  Bardzo duże, ogólnie w cs'a gram na dobrą sprawę od 11 lat, i tutaj pozwolę sobie odrobinę rozpisać, bo jeżeli chodzi o doświadczenie jest dość bogate. Serwer Zombiearena (który nie istnieje dlatego pozwoliłem sobie przytoczyć nazwę, gdyż nie jest to reklama; był on najbardziej znanym serwer zombie w Polsce, a w nim przez pół roku miałem udział jako J@, miałem do czynienia z maksymalnymi profesjonalistami, a funkcję, które pełniłem, były realizowane prawidłowo, miałem może jedno zastrzeżenie.

Co do adminów, pełniłem tę funkcję dużo razy, a już na pewno na codmodzie. Od dawien dawna jestem fanem codmodow, stad pojawiłem się na tym serwerze. Ani razu nie miałem tak, że ja zostałem zwolniony, zwyczajnie byłem adminem, aż do końca serwera. Znajomość komend oraz funkcji admina, jest mi znana bardzo dobrze, pełniłem tę funkcję wielokrotnie (także na cod-modach, co napisałem wyżej)
Znajomość komend AMXX (skala 1-10): 8-9
Czy jesteś w stanie płacić składkę?: -
Dlaczego Ty?: Znam sporo mechanik, co jak mniej więcej działa, a że cody mają wspólne kwestie, mogę porównać co w jakim miejscu jest nie tak i poprosić, aby zostało to naprawione, osłabione lub wzmocnione, oczywiście przedtem podlega to dyskusji. W takie rzeczy lubię ingerować, bo niezależnie czy pełniłem tę funkcję, takie rzeczy zgłaszałem na każdym serwerze, zwyczajnie tam gdzie grałem, chciałem by było jak najlepiej.
Jestem dostępny, bardzo często spotkasz mnie na steamie, przez którego zawsze możesz mi coś zgłosić, a tak naprawdę chwila i sprawa się załatwi, do tego jak masz jakąś sprawę, zawsze chętnie porozmawiam z Tobą na Teamspeak.