Jump to content

Recommended Posts

Hejej, najbliższy reset planuję za okolo 2 tygodnie i chciałbym się dowiedzieć jakich zmian oczekujecie. Zmiany jakie chce ja dokonać przede wszystkim to:

  • przepisanie systemu umiejętności co pozwoli uniknąć zbugowanego odbijania się ich itp.
  • dodanie nowych klanów jakie mogliście już doświadczyć na serwerze

Prócz tego chciałbym też dostarczyć Wam pare ciekawszych innowacji których na razie nie chcę zdradzać, czas pokaże ;) 

Na początek chciałbym odnieść się do kwestii poruszanych już w ostatnim miesiącu, jednak dla ładu i skladu wolałbym poruszać je już w tym temacie, abym miał w jednym miejscu listę propozycji od graczy co do serwera, a więc lecim:

Tutaj Shoken zapropnował, że niektóre atuty są nieco useless i mogę się z tym zgodzić. Dla ułatwienia rozgrywki dla graczy świeżych chciałem zostawić tylko te atuty, które nie będą za bardzo zwiększać możliwości graczowi z atutem który np. dodaje kolejną umiejętność, dlatego są tam tylko dostępy do premek oraz bonusy do expa, monet oraz statystyk. Dajcie znać proszę czy wolelibyście aby przywrócić atuty które dają jakieś umiejętności, albo jeżeli macie to dajcie pomysły na atuty które za dużo nie dają, ale też nie są bezużyteczne. Będę chciał na bieżąco w tym temacie dyskutować, dlatego liczne wypowiedzi są wskazane ;) 

Były też propozycje co do misji, jednak myślę że tutaj wyraziłem się dość jasno oraz na ostatni reset dokonałem paru zmian. Jeżeli macie jakieś konkretne pomysły co do misji to podajcie te misje, któe rzeczywiście dalej są zbyt trudne. Możecie też oczywicho pisać jak przydałoby się je zmienić, ewentualnie sam postaram się coś wymyśleć ;) 

Tutaj padły też propozycje co do klas, jednak te klasy które są tam wspominane jako "słabe" nie bez powodu dostały nerfa, gdyż swego czasu były jednak lepsze :D Tak czy owak na nie też postaram się spojrzeć jutro czy też jakoś na dniach, ewentualnie przy okazji wejdę na serwer i zobaczę jak to tam dziadzia. Tym czasem tutaj też możecie wyrażać swoje opinie dotyczące klas.

Najważniejsze co chciałbym uzyskać tworząc ten temat to żwyą dyskusję która pozwoli określić mi czego rzeczywiście potrzebuje serwer. Chciałbym też wszelkie Wasze oczekiwania zebrać w jednym wątku, aby mieć na nie wszystkie pogląd w jednym miejscu. Czas start, piszcie co chceta a ja się odpowiednio do tego odniosę :D 

 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/53111-zmiany-na-najbli%C5%BCszy-reset/
Share on other sites

to więc może ja zacznę rozprawkę 

Zacznę może łagodniej czyli atutu

Coin boster - świetny atut dla nowych graczy

Exp booster - tak jak wyżej 

Stats booster - moim zdaniem zboostowałbym do 30 albo chociaż 20 

 

 

proponowałbym 

Tarcza swat 1/20 na odbicie które zabije przeciwnika ( niezalżnie z czego gdzie i jak trafi ) 

Second Hand 1/10 na zrespienie po smierci 

healer +10 hp za killa 

 

 

atuty można tak naprawde pasywne mnóstwo dać i to nie przesadzone 

 

 

 

 

klasy no tutaj się rozpisać można w nieskończoność 

 

Po 1 , nerf na terminatora obowiązkowy 

 

Klasa sama w sobie posiada famasa 1/x na wybuchowy pocisk i od 40 lvl rakiety

problemem sa tu wybuchowe pociski , zabija taki pocisk niezależnie czy przeciwnik dostał w mały paluszek , nie zależnie czy ma beton , 280 hp i full wytrzymke , a najśmieszniejsze jest żę jak jes skupisko 3-4 chłopa na 1m2 to zabije to całą 4 ( kilka razy tak zabiłem ) te pociski trzeba ogarnąć 

 

 

 

teraz klasy 3 porównanie 

 

Elektryk mp5 od samego początku posiada 3 błyskawice 65 dmg + int , nawet nie trzeba szczególnie tymi błyskawicami celować 

 

 

Wsparcie ogniowe posiada gaila i 4 rakiety + int ( dmg nie podany w opisie ale mocne ) minus żę dość łatwo na daleko ominąć rakiete gdzie piorun elektryka nie do uniknięcia

 

 

i teraz beczka śmiechu , Pułkownik sg552 +obrazenia od inty ( znikome xd ) i 1 mina , powtarzam 1 mina , któa leży nieruchomo , praktycznie nie można jej postawić nigdzie bo regulamin , jest widoczna i bije na start za 50 ( wbijałem do 60 pulkownikiem to mina z full inta , inta ze sklepu  bila jakies 130 ) 

 

no te klasy to trzeba chyba zbalansować co ?? 

 

 

 

szybcior - klasa prze kur kozak mocna 

 

szybcior 1 lvl posiada tmp ( praktycznie 0 rozrzut bron oraz mega szybkostrzelnosc  xdd ) +5 obrazen 50 % obr w hs i bh na 140 lvl dochodza jeszcze ciche kroki xd 

 

 

meeega za mocna klasa nawet na premke by byla na moje bh wypad 

 

 

 

wartownik , supcio klasa , nie przesadzona fajnie wszystko ale trafilem kilka razy na buga w momencie jak mnie zamrozisz czy to nabojami czy arktycznym a ja użyje tp na respa , nie jestem potem wstanie wgl strzelać ( nie znam czasu utrzymania tego stanu wiem że na next runde już jest git ) 

 

 

astonauta , od 40 dostaje moduł ma mniejszą grawitację , klasa fajna ale jeden szkopuł , przed startem rundy może już użyc modułu ( inne klasy mają po 5 + s cd na umki po starcie rundy ) - tu dodać CD do modułu 

 

el pistolero klasa fajna ale coś słąbo wierzę w te 1/6 albo mega pech , osobiście zmieniłbym mu szanse ( zwiększył na np 1/10 na 1 lvl ) ale dał usp/glocka

 

 

 

porucznik - ta klasa ma niesokńczoność tych wybuchów ? one są od inty ? totalnie randomowe dmg ( zawsze koło gdzieś tych 100 ) nic w sumie o klasie z opisu praktycznie nie wiadomo xd 

 

 

rozbojnik , silna klasa też ale nie aż tak , zabrałbym mu tylko ciche kroki  jednak klasy z wbuowanym bh i krokami cichymi to jest mega op bo nie jestes w stanie zareagować 

 

 

zwinny snajper , czy ta klasa wgl potrzebna jest gdy mamy snajpera ?? snajper i tak w każdym aspekcie lepszy jest ( nie licząc ze zwinny ma maca ) ale i tak nikt praktycznie tym nie gra 

 

 

to tyle co mam do napisania o klasach 

 

 

perki 

 

elektromagnes - niezrozumiały jest dla mnie zasięg tego perka ale to tylko to 

 

 

nanosuit - jesli by dalo cos zrobic by tego cienia nie bylo widac to perk bylby grywalny a tak to zawsze do kosza ( chyba ze ktos ogarnia skoki ) 

 

 

 

 

wojny klanow - idzie wywolac wojne klanow juz podczas rozgrzewki - ez winek w momencie jak stane na respie enemy i zabijam ludzi ktorzy nie maja szans na reakcje 

 

 

 

 

bug kill - czesto male mapy , nierowna liczba graczy , koniec rundy serwer chce wyrównac strony 2 kolegow stoi naparza do siebie i nagle 1 przenosi i zdarza jeszcze tamtego zabic - do poprawy to 

 

 

 

jeszcze przypomnialem sobie o wartowniku 

 

nie raz zdarzylo sie tak ze tpam sie na respa ( pod ostrzalem ) to potrafilem dostac jeszce glowe juz bedac na respie a chlop dajmy  nato dolny na nuke ( kulka leci za mna do respa xd ) 

 

tabela top lvl 

 

mam 39 lvl jestem sobie terminatorem jestem na 9 miejscu 

wbijam 40 dostaje awans na szkolonego i w toplvl wyglada to tak ze 10 miejsce shoken 40 lvl terminator 9 miejsce shoken 40 szkolony terminator 

 

to tylko kosmetyka ale tez do poprawy 

 

 

anty rush , tak wiem jest to cod mod , ale @ Grim Reaper aka RP sam przyzna ze nie raz zabijal mnie w 1 rundzie na respie zanim ja zdarzylem obkupic sie ze sklepu ( co i tak robie mega szybko )  wszystko za pomoca bh po starcie rundy 10 s anty rushu byloby moim zdaniem mile widziane 

 

 

to chyba wszytko co teraz z pamieci przytoczylem a że jestem chory to pewnie zapomniałem o polowie o czym chcialem napisac 

czesc Ci juz @ d0naciak pisalem na steamie ale tak wiem złota rybko że musisz miec zgapkę tu na forum xd 

 

 

pewnie sobie coś przyponę a jak nie to ekipa z 201 dopisze reszte 

 

pozdro i widzimy się na serwie 

No co mogę napisać, bardzo ładnie i przejrzyście napisał shoken, ale dodałbym możliwość zmiany atutu za 500 monet bez możliwości trafienia poprzedniego bo zdarzało się, że parę osób trafiało ten sam atut 3 razy.

Do stats boostera dałbym 15 statystyk+5 dmg, to nie jest dużo, a zrobiłoby różnicę.

 

@ Sh0keNZapomniałeś o sanitariuszu gdzie powinien mieć limit wskrzeszeń, a nie cd. Antyrush jest zbędny jeśli Szybcior straci abh.

Troszkę bardziej zbalansować klan by nowi gracze mogli zrobić klan i ulepszać np: od 500 monet i z każdym ulepszeniem zwiększać o 200-300 tak żeby w późniejszym etapie było odczuwalnie, a nie w 2 dni na maks ulepszyć monety i potem leci z górki.

Zwiększyć exp dla przegranych podczas wojen klanu

Dodatkowy exp do 40-50 lvl

Jakaś forma zarobku typu przepisywanie kodów jak na 401

Za autodestrukcje liczy nam expa z samego siebie co jest bezsensem bo tylko lecisz na przeciwnika i klikasz C zdobywając expa/monety z siebie jak i przeciwnika

 

 

proszę zostawić mojego elektryka już w spokoju!!! :P a tak na poważnie @ d0naciak na ten reset widzę spowrotem mojego lekkiego żołnierza, bo się pogniewamy xD jestem za znerfieniem Astronauty, bo ta postać jest przesadzona, bądź zablokować na niej perki takie jak moduł odrzutowy czy skrzydła czy jeszcze inne pozwalające zabić z powietrza, ponieważ nie raz jest tak, że gramy np. mapę new_2x2 ni stąd ni zowąd spada Ci taki astronauta na głowę parę sekund od startu mapy i wybija pół teamu.... i weź tutaj graj z takimi.... 

 druga postać to szybcior... podobny do klasy premium ciche kroki i gdzie to ma kuźwa rozrzut w broni??!! :co:

Atuty.... dla niektórych taki perk jak Włamywacz jest nie potrzebny, ale są gracze którzy nie kupują vipa i premek w grze więc w ten sposób chociaż na 24h chcą sobie pograć klasami premium.... więc zostawić

Tyle ode mnie :) 

Edited by Nixonka

Fajną zmianą było by sprzedanie atutu ponieważ nie każdy chce dany atut i nie przypada mu do klasy którą gra . Sprzedawanie atutu jest możliwe przez pierwsze 5 minut od jego kupna za np 50% jego wartości czyli 250 monet. 

 

 

2 godziny temu, Nixonka napisał:

proszę zostawić mojego elektryka już w spokoju!!! :P a tak na poważnie @ d0naciak na ten reset widzę spowrotem mojego lekkiego żołnierza, bo się pogniewamy xD jestem za znerfieniem Astronauty, bo ta postać jest przesadzona, bądź zablokować na niej perki takie jak moduł odrzutowy czy skrzydła czy jeszcze inne pozwalające zabić z powietrza, ponieważ nie raz jest tak, że gramy np. mapę new_2x2 ni stąd ni zowąd spada Ci taki astronauta na głowę parę sekund od startu mapy i wybija pół teamu.... i weź tutaj graj z takimi.... 

 druga postać to szybcior... podobny do klasy premium ciche kroki i gdzie to ma kuźwa rozrzut w broni??!! :co:

Atuty.... dla niektórych taki perk jak Włamywacz jest nie potrzebny, ale są gracze którzy nie kupują vipa i premek w grze więc w ten sposób chociaż na 24h chcą sobie pograć klasami premium.... więc zostawić

Tyle ode mnie :) 

astronauta ma wbudowany modul , bez mozliwosci zmiany atutu sprzedazy czy cos , to wlamywacze won 

Obawiam się, że wbicie 201 lvl'a od resetu do resetu jest nierealne. Od ostatniego resetu grałem dosyć intensywnie i mam największy lvl - jest to 150 lvl. Czyli mam dwa tygodnie żeby wbić 50 leveli, nie ma szans. Może warto coś pozmieniać jeśli chodzi o te wbijanie leveli żeby na wyższych levelach nie było to tak mozolne? Generalnie robiłbym resety po wbiciu przez kogos 201, ale w takim tempie resetów jest to ciężkie. Może zmniejszyć próg potrzebny do wbijania lvl, może niech leci więcej expa w sklepie za monety.

 

Generalnie chodzi mi o to, żeby granie nabrało większej dynamiki. Gdyby serwer był bardzo często pełny to obecny system wbijania leveli jest idealny, lecz teraz gdy cody 201 przeszły trochę do lamusa to podwyższyłbym zdobywany exp i zmniejszył próg do osiągiwania następnych leveli. Przy takich zmianach te resety dosyć częste miałyby sens, bo szybciej byśmy wbijali poważniejsze levele, do tego nowi gracze nie będą tak mocno się zrażać, bo zobaczą że ten exp leci fajnie.

 

Nie mam wiedzy jak to matematycznie zrobić, ale jest dużo czasu do resetu i można te cyferki pozmieniać żeby gra była dynamiczna, pozdro ;)

 

 

Zobaczcie na ss'a. Jak już jest info o resecie za dwa tygodnie to dużo się nie zmieni

https://prnt.sc/vxn7xo

Nie są to duże levele jak na robienie resetu, dlatego w nowy reset wszedłbym z modyfikacją tego expa, o którym już pisałem wyżej :D

Edited by Bouncier
26 minut temu, Bouncier napisał:

Obawiam się, że wbicie 201 lvl'a od resetu do resetu jest nierealne. Od ostatniego resetu grałem dosyć intensywnie i mam największy lvl - jest to 150 lvl. Czyli mam dwa tygodnie żeby wbić 50 leveli, nie ma szans. Może warto coś pozmieniać jeśli chodzi o te wbijanie leveli żeby na wyższych levelach nie było to tak mozolne? Generalnie robiłbym resety po wbiciu przez kogos 201, ale w takim tempie resetów jest to ciężkie. Może zmniejszyć próg potrzebny do wbijania lvl, może niech leci więcej expa w sklepie za monety.

 

Generalnie chodzi mi o to, żeby granie nabrało większej dynamiki. Gdyby serwer był bardzo często pełny to obecny system wbijania leveli jest idealny, lecz teraz gdy cody 201 przeszły trochę do lamusa to podwyższyłbym zdobywany exp i zmniejszył próg do osiągiwania następnych leveli. Przy takich zmianach te resety dosyć częste miałyby sens, bo szybciej byśmy wbijali poważniejsze levele, do tego nowi gracze nie będą tak mocno się zrażać, bo zobaczą że ten exp leci fajnie.

 

Nie mam wiedzy jak to matematycznie zrobić, ale jest dużo czasu do resetu i można te cyferki pozmieniać żeby gra była dynamiczna, pozdro ;)

 

 

Zobaczcie na ss'a. Jak już jest info o resecie za dwa tygodnie to dużo się nie zmieni

https://prnt.sc/vxn7xo

Nie są to duże levele jak na robienie resetu, dlatego w nowy reset wszedłbym z modyfikacją tego expa, o którym już pisałem wyżej :D

zacznijmy ze tez tak , po 1 grasz cala edycje bez klanu , tu juz dostajesz mniej expa 

Ja bym osobiście poprawił sanitariusza klasa fajna ugółem ale to hp to jest śmiech na sali bez kupna w sklepie i tego gangu on na fulu ma 176 hp więc zwiększyłbym po wyżej 200 bo byle jaka klasa robi to jak chce i kiedy chce, i te perki zwiększyłbym ilość zakupów do 5 w ciągu rundy  a przy okazji coś zrobić zeby nie wypadaly na przykład 3 perki typu naboje zamrażające bo żeby platyny pulki trafić a nie daj bóg tg to nie raz do końca mapy się nie trafia  a ulepszanie to jest jak zjedzenie mentosa  i popicie coca cola albo sie porzygasz albo nie a tu albo sie ulepszy albo nie  ja osobiscie zrobilbym 60% na ulepszenie  czy coś w tym stylu to tyle ugułem 

6 godzin temu, d0naciak napisał:

Zawsze można wymeśleć jakąś alternatywę dla włamywaczy, jak np. bonus online za którego można zgarnać VIP'a. Opcji jest wiele, ogranicza Nas tylko wyobraźnia :D 

eee @ d0naciak może lepiej nie, bo jak mnie wyobraźnia poniesie..... to już nie będzie Cod 201, a coś innego :lol2:

Edited by Nixonka

Co do expa to @ Sh0keN ma rację z tym że @ Bouncier grasz bez klanu to raz, druga sprawa to GT masz bardzo dobre, ale wolałbym zostać przy tym, że 201 jest do zrobienia tylko przez nolife'ów pokroju @Bracket, który potrafił dzień w dzień ponad 10 godzin grać. Dobrze by było gdyby ten poziom był po prostu osiągalny raz na jakiś czas, a nie co reset przez pierwsze ciut dłuższe granie ;) 

5 godzin temu, Szakaloz1234 napisał:

Ja bym osobiście poprawił sanitariusza klasa fajna ugółem ale to hp to jest śmiech na sali bez kupna w sklepie i tego gangu on na fulu ma 176 hp więc zwiększyłbym po wyżej 200 bo byle jaka klasa robi to jak chce i kiedy chce, i te perki zwiększyłbym ilość zakupów do 5 w ciągu rundy  a przy okazji coś zrobić zeby nie wypadaly na przykład 3 perki typu naboje zamrażające bo żeby platyny pulki trafić a nie daj bóg tg to nie raz do końca mapy się nie trafia  a ulepszanie to jest jak zjedzenie mentosa  i popicie coca cola albo sie porzygasz albo nie a tu albo sie ulepszy albo nie  ja osobiscie zrobilbym 60% na ulepszenie  czy coś w tym stylu to tyle ugułem 

jaja sobie robisz ?? xd masz swiadomoscd ze be zkalnu sklepu wiekszosc klas oscyluje w obrebie 180-190 hp . mowimy tu o klasie ktora grasz , ktora leczy sie jak poyebana , wskrzesza , i to jeszcze ma zbugowana ta umke wiec , no sorka ale jesli to nie jest zart to nie wiem jakie masz wyobrazenie na temat innych klas xd 

Expa bym nie ruszał bo wbiłem wczoraj w dwie mapy 43 poziom. Taka rozgrywka jest zrozumiała bo w końcu są duże szanse na wbicie maksymalnego poziomu, więc tutaj bardzo duży plus. Cena atutu również mi się podoba bo 400 monet to jest chwila gry i to dla każdego, wystarczy nie wydawać na perki. Ograniczenia które wprowadziłeś @ d0naciaksą korzystne. Jeden skok mniej, 3 perki w sklepie co rundę, brak możliwości przejścia do innego teamu - wszystko to jest naprawdę dobre. Mam jednak jedno "ale" co do tego. Każda próba zmiany teamu kończy się wylądowaniem na spec i jest to wnerwiające. Sam system przechodzenia z teamu do teamu jest dobry, bo gra umie osądzić czy w danym momencie można przejść. Problemem są znane większości komendy, których przytaczać nie będę. Szansa na przejście używając takiej komendy wynosi 100% lecz pod warunkiem, że w danej drużynie nie będzie 17 zawodników, a to nam chyba nie grozi zbyt często. Samą komendę da się zablokować bo Shawins tak kiedyś zrobił na swoim basebuilderze, więc warto o tym pomyśleć. Atuty mi się nie podobają. Moje sugestie to: exp booster, coin booster, stats booster (25 stat), kamuflaż (40% widoczności), złodziej (1/4 na kradzież perku, jeśli nie ma takiej klasy, bo szczerze nie przypominam sobie), morfina (1/3 na respawn po śmierci), regeneracja (3hp na 1s), morderca (+5 obrażeń), myśliwy (+40 obrażeń w głowę), rusher (moduł odrzutowy co 15s, cooldown na początku rundy jak reszta umiejętności), terrorysta (dowolna broń pod przyciskiem na początku rundy, wyjątek tarcza i automatyczne snajperki). Misji nie miałem okazji zobaczyć, ale od razu mówię, że hosty i rozbrajanie gdy żyją przeciwnicy to szrot(jeśli w ogóle są). Co do klas, to chciałbym powrotu kamikadze, bo był dobry i niedoceniany. Oczywiście powrót w starej wersji, czyli 2 dynamity bez zgona po użyciu.

Edited by Guest

no nie robie bo inne klasy maja o wiele wiecej tego zdrowia a sanitariusz leczy sie 2 razy i wskrzesza 2 razy na zawodowym  a taki szybcior drażniąca klasa troche a ma raz wiecej hp i dwa  zapitala jak królik po dragach z wyłupionymi przekrwionymi oczkami ale generalnie ja sie nie znam ja to tylko przychodze czytac komentarze 

Godzinę temu, Szakaloz1234 napisał:

no nie robie bo inne klasy maja o wiele wiecej tego zdrowia a sanitariusz leczy sie 2 razy i wskrzesza 2 razy na zawodowym  a taki szybcior drażniąca klasa troche a ma raz wiecej hp i dwa  zapitala jak królik po dragach z wyłupionymi przekrwionymi oczkami ale generalnie ja sie nie znam ja to tylko przychodze czytac komentarze 

to wwyprowadze z bledu ze bes sklepu i klanu praktycznie kazda klasa ma 180-190 hp  medyk tez przypomne Ci ze po 1 nie ma ograniczenia na te wskzreszenia bo o ile sie nie myle jest to zbugowane , po 1 1 apteczka medka leczy go za full hp czyli przeliczmy to sobie , 180 hp medy plus 2 apteczki ktore ulecza Cie do fulla mozna policzyc jako 3 x 180 = 540 hp 

 

kazda klasa ma jakis potencjal a nie oszukujmy sie taki medyk , jeszcze z klanym sklepem i np wytrenowanym plus te 2 apteczki lacznie moze wyciagnac 1k hp xd wiec no coz , moze po prostu medyk nie pasuje do Twojego stylu gry , jak na moje jest to bardzo mocna klasa w odpowiednich rekach 

to moze ty masz cos zbugowane bo ja moge uzyc 2 apteczki i 2 wskrzeszeń a potem pisze ze wykorzystalem czy jakos tak, wyciągnie to 1k tyle że nie masz tego na starcie tysiąca tylko w przeliczeniu a w przeliczeniu możesz mieć na przykład na komandosie dając w kondycje i kupując ze sklepu i klanu zapitalać jak nie wiem co i masz to samo porównanie wiec jakby sanitariusz po szkolonym te 180 a po zawodowym 190 bez klanu i tych innych bajerów to już by było dobrze bo grający na serwerze nie zawsze chce być w klanie 

Klasa Sanitariusz to klasa która miała być usunięta z serwera ze względu na brak grywalności. Gdy pojawiłem się na serwerze sytuacja się odmieniła, grających klasą wzrosło, a sama klasa stała się najlepsza. Błąd, klasa była od początku najlepsza na serwerze i mimo nerfów dalej jest najlepsza. Przykład: Ja, 38 lvl, platyny i komunikat zostałeś sam na 14, życzymy powodzenia. Rezultat to moje zwycięstwo(dowód na profilu steam). Jakim cudem? Obrażenia które na siebie przyjąłem oscylowały w granicach 500, chyba nic nie muszę dodawać. Klasa dostała nerfa, ale i zyskała wskrzeszenie na klawisz, co swoją drogą było moją propozycją. Wniosek? Zajmijmy się klasami które poprawek potrzebują, a nie rozmawiajmy o sanitariuszu który działa poprawnie(no oprócz tych wskrzeszeń, to można naprawić). Chyba mogę tak podsumować skoro przegrałem tą klasą najwięcej godzin ze wszystkich graczy cod 201.

 

PS. Przykład to nie wyraz narcyzmu tylko dobitne ukazanie, że klasa to czołg.

Edited by Guest

To jeszcze ja dorzucę od siebie kilka groszy :D

 

1. Odnośnie klas:

- Szybcior - Trzeba go osłabić. Klasa na większym lvl'u nie dość, że zapieprza tak, że ciężko ją trafić to ma w dodatku mega duże DMG przy trafieniu w głowę.

- Elektryk - Rownież do osłabienia. Ilość błyskawic których nie da sie uniknąć jest za duża.

- Strzałowy - Zmieniłbym u niego, kwestię związaną z dynamitem. Wydaje mi się, że lepiej by było gdyby dynamit wybuchał od razu po naciśnięciu "e", a nie, że na początku się go stawia, a dopiero pózniej detonuje. Ump45 zamieniłbym na Auga.

- Pułkownik - Moim zdaniem za dużo jest klas z sg552, dałbym mu krowę (żadna inna klasa nie ma tej broni), dodatkowo zwiększyłbym mu ilość min (np. do 2 na start), które miałyby DMG porównywalne do rakiet/blyskawic. Dodatkowo można by pokusić się o zmianę nazwy na pospolite "Saper", żeby nowi gracze nie musieli ciągle pytać "Która klasa ma miny?" ;) 

- Szpieg - Zamiast mp5 dałbym mu galila, dodatkowo proponowałbym dać mu na stałe strój przeciwnika + 1/5-8 na zrespienie się na respie wroga.

- Zwinny Snajper- Uważam, że jest zbędny, nie wspomnę już o użytkowaniu go przez graczy :D . 

- Talib - Klasa bardzo dobra, zbilanowana, ale mam malutkie zastrzeżenia co do min ;P Mianowicie na małych mapkach nie ma ich gdzie położyć, bo wszędzie są schody, pochylnie, przejścia :/ . Dlatego wychodzę z propozycją zamiany min podpalających na koktajle molotova. Jak by to miało działać? Koktajl molotova byłby wystrzeliwany z okresloną mocą i miałby lot lecącego granata. Wybuchałby np. po 2 sekundach od wystrzelenia i oczywiście miałby możliwość odbijania się od scian przed wybuchem. (Taka moja alternatywa dla min. Umiejętność byłaby bardziej mobilna i mniej kontrowersyjna. Jeżeli przekombinowałem to nie bierzcie tej opcji pod uwage :D )

 

2. Dodatkowo proponuję zmniejszyć liczbę klas. Jest dużo klas o powtarzających się broniach, które są praktycznie przez nikogo nieużywane, a jest to bardzo kłopotliwe dla nowych graczy:

- mp5 (admirał, elektyk, szpieg) - admirałem i szpiegiem nikt nie gra.  Dlatego propowałbym usunąć Admirała, a szpiega troszkę przerobić.

- p90 (agent, grenadier, kapral) - grenadierem nikt nie gra.

- ump45 (porucznik, strzałowy, zaborca) - mało czym się różnią te klasy, są bardzo sporadycznie używane. Strzałowemu zmieniłbym broń, a Porucznika z Zaborcą w miare możliwość i z zachowaniem zdrowego rozsądku połączył. 

 

3. Klasy takie jak Astronauta, Komandos nie mają na początku rundy zablokowanych opcji użycia umiejętności po przez co w kilka sekund taką klasą można zrushować resp przeciwnika. Konieczne jest dodanie takowej blokady.

 

4. Propozycje perków:

 

- Nano Kamizelka - chroni użytkownika przed wszystkimi umiejętnościami klas i perków.

- AWP Snajper- Natychmiastowe zabójstwo z AWP.

- Mario Style - Po użyciu przenosi gracza na resp przeciwnika i zadaje przeciwnikom po 50-80 DMG. Perk niszczy się po użyciu. (Nazwa do ewentualnej zmiany xD )

- Notatki Kapitana- Odbijasz 2-5 pierwszych pocisków.

- Sekret Szpiega - Masz 1/2-5 na resp u przeciwnika.

- Szybkie Rączki - Natychmiastowe plantowanie/rozbrajanie bomby.

- Zagłuszacz - W promieniu 'x' przeciwnicy tracą dźwięk.

- Shotgun Psychola - Dostajesz M3 + 30(+ int [ - > 10 pkt int = 5 dodatkowych DMG]) dmg z niego.

 

5. Przy małych mapach pasuje mniejszyć ilość potrzebnych map, aby znów móc nominować daną mapę.

 

6.  Wyrównywanie teamów należy ustawić od 3 graczy. Często zdarza się, że przy grze w 3 osoby, najslabsza osoba jest sama w teamie i nie ma najmniejszych szans na ugranie rundy. 

 

7. Mamy teraz okres świąteczny, dlatego można dodać prezenciki zamiast skrzynek z trupów, snieg lecący z nieba, swiąteczne rs'y i świateczne mapy. Powoduje to fajny klimacik na serwerze, a dzięki temu można przyciagnąć na serwer kilku nowych graczy ;) .  

 

8.  Można dodać następujące mapy: 

- de_eldorado

- de_dust2002

- de_nifan (super mapa)

 

9. Kody do przepisania, w zamian których dostaje się monety i exp. Częściej pojawiające się, z jakimiś np. śmiesznymi słowami/zdaniami, a nie z bezsensownymi kodami typu(sad3e5323sd).

 

10. Można przerobić umiejętność klasy i perku, którą jest duszek ( przechodzenie przez sciany przez x czasu), tak aby nie zabijała jak ktos minimalnie utknie w ścianie. Proponowałbym dodać komende "/odblokuj" która miałaby na celu odbugowanie i przeniesienie gracza na najbliższą możliwą lokalizację mapy, tak aby mógł kontynuować rozgrywkę. 

 

 

Pomysłów mam jeszcze dużo, ale ze względu na godzinę nie mam już siły na kontynuowanie moich wypocin :P . Sorki za ewentualne, błędy gramatyczne, bądź literówki, ale juz sam nie widze co piszę. Jeżeli bedziecie chcieli to jutro postaram się dorzucić kilka propozycji. 

 

Jeżeli jakies propozycje pokrywają się z wypowiedziami przedmówców, to wybaczcie mi, ale na szybko tylko rzuciłem okiem na niektóre z wypowiedzi :P

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...