Jump to content

Propozycja - Przyśpieszanie


Go to solution Solved by selfie,

Recommended Posts

Witam

Z uwagi na ciągłe skargi z powodu używania nielegalnego skakania głównie do rushu zastanawiam się czy można by było jakoś skasować ten sporny temat.
Widzę 2 antagonistyczne rozwiązania tej sprawy:
1) całkowita legalizacja wszelkiego rodzaju skoków - co było by nie dość, że nie fair dla reszty graczy to w głównej mierze wg mnie zje8ało by rozgrywkę
2) zakazać jakichkolwiek innych skoków niż "tradycyjne" skakanie.
Wgrywania jakichkolwiek pluginów albo dodawania/wyszczególniania czegoś w regulaminie wg też nie ma sensu a prawo im prostsze tym lepsze. Co Wy na to? 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/52938-propozycja-przy%C5%9Bpieszanie/
Share on other sites

Wystarczy nauczyć się skakać. Można robić to szybko i legalnie.

To, że połowa tutaj graczy jest niereformowalna i nie potrafi tego robić to ich sprawa. Legalizacja wszelkiego rodzaju skoków to absurd, a zakazać jakichkolwiek innych skoków to proponuję usunąć spadochron i drugi skok.

pomysł na nie

Edited by Aidan
22 minutes ago, Aidan said:

@ nieOgarniam.Czekam w końcu od kogoś na demko rozpisane i decyzję admina. Jedyne co umiecie robić to płakać i puste słowa pisać. Po co? Róbcie swoje.

toż ci rozpisałem, dostałeś czwartego bana za kulturę (nie wiem dlaczego tylko 30 minut przy 4tym banie)

 

co do skoków, utrudniania rozgrywki, to przeszkadzaniem w rozgrywce jest określony czas dotarcia z najlepszego respa do określonego punktu, a nie to czy ktoś zrobi jedyno wybicie z ducka, 10 stref czy sgsa, jeżeli przykłdowo, użycie 10 stref w powietrzu, daje 2x przewagi w szybkości dotarcia w określone miejsce (napisane na luźno, nie liczyłem), to to jest dużo w stosunku do gracza z vipem i tego bez vipa

Edited by besty

Jestem za punktem nr.2 Dlaczego? Latacie jak najarani, to jeden to drugi.... Wciaz skargi z obu stron. ''Przeciez ja gram czysto, to im sie nalezy ban'' I wciaz kolejna skarga! Pomysl Dranzera mi sie osobiscie podoba, jak napisalem wczesniej nr.2. W koncu chyba Czarna moglaby miec spokojny wieczor, spokoj od tych waszych tak naprawde GŁUPICH skarg jeden na drugiego. POZDRAWIAM I MILEGO WIECZORU...

Proponuje zrobić 2 pluginy
1-przekroczenie predkosci- odejmuje hp.
2-opuszczenie respawnu na gsj/sgs do 1:30 ded

ale i tak wina lezy jedynie po stronie ct :)

Na mapach z bombą - bronienie dwóch stref detonacji przed terrorystami, by nie podłożyli bomby. Jeśli terrorystom uda się podłożyć bombę to celem antyterrorystów jest rozbrojenie bomby.

Nie gram tu juz ale od czasu do czasu wbije sobie poskakac na gsj po rashu :D

Edited by PROSTO. NO2

1. Mi osobiście podoba się pierwszy punkt od @PROSTO. NO2 czyli przekroczenie predkosci-> odejmuje hp. jest coś takiego na innej sieci i działa to bardzo dobrze.

 

2. Jest jeszcze opcja by zrobić wyzwalacze czasowe w głównych miejscach rashu: anarchia, górny, gala, mid. Wejscie w taki wyzwalacz za szybko ( bryła trigger ) gdy jest on aktywny zabiera dużą część hp, zabija, odrzuca, zachowuje się jak niewidzialna ściana lub zamrozi na moment gracza w miejscu w bezruchu. Taki wyzwalacz usuwa się sam po okreslonym czasie od rozpoczecia rundy najlepiej po zrobieniu testów mniejwięcej ile czasu zajmuje dojscie do wyzwalacza bez używania żadnych wspomagaczy i dopiero gdy gracz legalnie do niego dojdzie to wyzwalacz zdąży się wyłączyć ,wiec gdy ktoś pojawi się tam za szybko gdy jest on jeszcze aktywny zrobi wtedy jedną z tych czynności opisanych wyżej ( -hp, zabicie, odrzucenie, niewidzialna ściana lub zamrozenie ). Nie spotkałem jeszcze takiego pluginu nigdzie ale koncepcja wydaje się naprawde dobra i możliwe że ktoś to już zrobił lub da się to zrobić przy odpowiedniej wiedzy, gdyż z tego co widze będzie to bardzo zbliżone mechaniką do działania antyrushu.

 

3. Zrobić kopię antyrushu z CT i dać ją również po stronie TT z uwzgledniem by wyłączył się gdy gracz dojdzie legalnie, a nadal był aktywny gdy gracz przyjdzie za szybko. Taka prostsza wersja punktu wyżej :D 

Edited by V3lir
4 godziny temu, V3lir napisał:

3. Zrobić kopię antyrushu z CT i dać ją również po stronie TT z uwzgledniem by wyłączył się gdy gracz dojdzie legalnie, a nadal był aktywny gdy gracz przyjdzie za szybko. Taka prostsza wersja punktu wyżej :D 

Musiałby działać z osobna na każdego gracza. I wykrywać prędkość każdego z osobna, bo antyrush działa dla każdego z ct. Tutaj jest bardziej skomplikowana sytuacja. I wątpię, żeby to było do ogarnięcia bez bugów, np przy większej ilości graczy raszujacych na raz. 

 

Co do odejmowanie HP, na serwerze jest możliwość leczenia więc, można sie uleczyć. Fakt wtedy albo ktoś nie zraszuje i sie będzie leczył albo, pójdzie z mniejszym hp. Tylko wtedy powinno odejmować nie miej niz 50hp. Dla mnie pomysł średni. 

 

Tylko tu jest problem z rushem po stronie ct i terro. Terro podkłada pake, więc powinno moc raszowac szybko. Ale tutaj nie może ani, ct, ani tt. 

 

Skoro jest tyle skarg i wszystkie dotycza tylko jednego tematu to czemu by nie usunac double jumpa, powiedzmy, ze na miesiac? Zobaczyc jak by funkcjonowal serwer bez double jumpa na Vipie, mysle, ze nie odstraszylo by to osob i dalej serwer bylby zapelniony po brzegi. Jak dla mnie VIP jest troche przesadzony bo ma doslownie wszystko, hp, kevlar od 1 rundy, menu broni (<-- w sumie to podstawa), granaty itp.. Dlatego moja propozycja to usunac double jumpa na miesiac i zobaczyc jakby sie sprawował serwer bez tego dodatku i czy by to ograniczylo ilosc skarg. Wszystkie te pomysly z odejmowaniem hp itp to zapychanie serwera dodatkowymi pluginami, troche zbedne, jesli po prostu mozna to wylaczyc ^^ Takie moje skromne zdanie na tem temat.

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...