Jump to content

[Odrzucona] Propozycja Kapitan


Recommended Posts

Witam wchodzę z propozycją ulepszenia kapitana ponieważ posiada on tylko 1/1 Z awp I Nie widzialność nic poza tym moim zdaniem powinno zostać mu coś dodane bo jak na mega Premium I swoją cenę to on jest dość słaby 

                                         

 

 

                                            Pozdrawiam 130.

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/52290-odrzucona-propozycja-kapitan/
Share on other sites

Posiada również M4, dzięki któremu może się bronić jeżeli przeciwnik zaskoczy go na bliskiej odległości, oraz lekko zmniejszoną widoczność co również można wykorzystać na niektórych mapach.

Aczkolwiek jego głównym atutem jest właśnie ta Awp 1/1 i gracz który potrafi z tych snajperek korzystać może wiele z tej umiejętności wykrzesać.

 

Osobiście wydaje mi się że Kapitan jest klasą specyficzną i nie każdy będzie mógł z niej korzystać w 100% ale sama w sobie jest silna.

Kapitan- Klasa niby Mega Premium ale brakuje mu jakieś umiejętności np. tak jak mają inne klasy (Mega Premium) Lodowy 1/7(teraz chyba 1/10) na zamrożenie lub (S.W.A.T) 1/9 zabranie amunicji przeciwnikowi.

To ja bym mógł zaproponować dodanie mu: (2 Opcje):

1. 15-20hp za Fraga

2. Szansa na odbicie pocisku 1/15 -jak sama nazwa klasy mówi -Kapitan, to czemu nie :)

 

9 godzin temu, 130. napisał:

Witam wchodzę z propozycją ulepszenia kapitana ponieważ posiada on tylko 1/1 Z awp I Nie widzialność nic poza tym moim zdaniem powinno zostać mu coś dodane bo jak na mega Premium I swoją cenę to on jest dość słaby 

                                         

 

 

                                            Pozdrawiam 130.

Ty sobie jaja robisz ???? ja to bym go znerfił człowieku ;d 1/1 z awp , niewidka , i bodajze ciche kroki ?  co Ty chcesz mu jeszcz dac ?? nade 1/1 ? może +10 z mki ?? tej klasie wręcz powinno zabrać się niewidkę 

jak typowa taka klasa 

 

zestawmy teraz go z innymi mega premium 

 

gladiator 1/2 w HEADA , szybkie paluszki , niewidka 

swat , nieskonczone ammo szansa na wywalenie magazynku tez 1/9 mocne polaczenie 40 hp za fraga i zmienjszona niewidka to jest mega mocna klasa

morderca - eliminator , 1/8 na 2 x dmg , +4 dmg za fraga max 16 

 

 

 

masz w mega premkach 2 klasy ktore zabijaja z szansa 1/x 

obie maja zmniejszona niewidocznosc

 

jedna zabija na odleglosc 1/1 tylko trzeba trafic 

druga zabija w heada 1/2 gdzie na odleglosc masz mniejsze szanse no i tez trzeba te heady walic plus twardy baniak blokuje umke klasy jak i konczy jej sie ammo 

 

 

ciche kroki przewaga kapitana przy full spedzie ogarze z awp i rotacjami meeeega mocna postac ,,,, pokazaliby Ci to hud , pain , separatysta .. ba greeen  a @ KAKAROTto nawet tej klasy nie bierze bo by ssy dostawal za samo wejscie na to ;D jak to sam stiwerdzil bylby co chwile podejrzany ( jakby teraz nie byl hahahahaha )

 

 

 

 

więc jeśli ja miałbym postawic rankig mega premek , wykluczajac movement typu gsj 

 

 

1 kapitan

2 swat

3 morderca z gladiatorem egzewko 

 

 

swat na serwerze jest mocny przez takie osoby jak green , trzeci , bo potrafia gsj i samym movementem dojezdzaja mega szybko , tak na prawde Oni jak i kilku innych brakiem klasy by ugrywali wiecej niz za przeproszeniem Ty na kapitanie .

 

 

Po prostu jestes osoba ktora stoi pol mapy w 1 miejscu az w koncu dostajesz instant glowy/skany/he i sie dziwisz ze nie ugrywasz za duzo

 

 

 

takie jest moje skromne zdanie , troszeczke ostrzej powiedziane i przepraszam jesli co kolwiek urazilo 

 

Klasa przez 3 lata miała 1/1 z awp, przebranie wroga i ciche kroki, a ludzi którzy nią grali i nie narzekali było multum. Teraz klasa ma niewidkę i jest za mocna, bo możecie sobie dropnąć beton, krew czy ślepe i kosić. Wasi poprzednicy polowali zawsze na perk niewidka, który w swojej najmocniejszej wersji i tak jest słabszy od obecnej niewidki wbudowanej w Kapitana. Jeśli już klasa miałaby dostać boost to optymalnie można od biedy dodać +5hp za fraga i +50 doświadczenia za każdego fraga. Klasa nic więcej nie może otrzymać bo w endgame byłaby nie do zabicia.

Edited by Guest

Tak jak napisał @ KAKAROT Kapitan w endgame jest już mocny, wystarczy teraz ,że swata przeniosę 250lvl na kapitana i zobaczysz co się będzie dziać (za endgame sie już uważa max klan wybudowany i min 250-300lvl) niech Ci @Victoriawytłumaczy jak sobie grałem kapitanem 250 lvl, full w życie oraz kondycje+dywizja +12+skiny(10)+bonus ze sklepu(40)+perk białą zbroja czy nóz komandosa (45-25) biegałem szybciej niz kakarot na sgj to tego kapitan ma 35% widoczności, ja chłopie nawet nie musiałem celowac tylko podbiegałem pod przeciwnika i naciskałem LPM xDDDDDDDDD

Klasa posiada 1/1 z awp, ciche kroki, zmniejszoną widzialność +dodatkowo M4 na bliższe odległości. Jest bardzo mocna, jeżeli dobrze się nią gra i jest sporo osób na serwerze które doskonale wykorzystują umiejętności tej klasy, odpowiednio się pozycjonują, wiedzą gdzie wyjdzie przeciwnik itd. na wyższych lvlach szybkość kapitana jest również ogromnym atutem. Uważam że nie powinien zostać jeszcze dodatkowy boostowany, ewentualnie w taki sposób o jakim napisał @ KAKAROTKAKAROTKAKARKAKAROTKAKK , czyli drobna zmiana kosmetyczna, która nie zrobi z kapitana klasy słabo zbilansowanej, po prostu zbyt mocnej. Tyle ode mnie, peace.

Kapitan jest mocna klasa tylko trzeba potrafić grać z awp + do tego ma M4 i ograniczoną widoczność co sprawia że jest dość trudnym celem. 

Jeżeli ktoś potrafi grać snajperka + wykorzysta potencjał klasy to w tym momencie staje się ona potężna. 

 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...