Jump to content
×
×
  • Create New...

Lekka Modyfikacja Sapera.


Go to solution Solved by Adrian.,

Recommended Posts

Może w ramach testów dodalibyśmy saperowi 2x FB  co runde (flesh nie mógł by oślepiać swoich), dodawanie min było by głupotą bo na małych mapkach typu cs_office 2x saper i już sieczka się robi XD o HE już było i nie będę pisał drugi raz.

Pomyślmy o zmianie broni dla tej klasy, P90 lub dodanie na start do karabinu AUG pistoletu Five-Seven < Dość dobry pistolet.

 

Może nie jest to szczyt zmian ale moim zdaniem nie można dodać do tej klasy m4/ak/HE czy +min bo były by to zmiany mocno drażniące lub psujące balans servera (był temat o HE i został on od rzucony).

 

Długo się zastanawiałem nad opcją Five-Seven + Tactical Shield, tarcza mogła by mieć xxx pkt armoru i pochłaniała część dmg jednocześnie tracąc pkt arma do przykładowo 10 pkt (minimum). To tylko luzna propozycja do rozważenia + fajna nowinka na serverze.

 

Tyle z mojej strony, jeśli ktoś by chciał coś dodać zapraszam (nie piszcie o HE bo to nie przejdzie).

Proszę o nie zamykanie tematu niech się gracze wypowiedzą, chociaż sądzę że te zmiany nie są zbytnio potrzebne bo umiejętnie grając tą klasa za awansowani gracze kręcą dobre staty na większości map np @Luca199491 świetnie jest to w stanie zaprezentować.

 

Pzdr Bracket.

Jeśli ktoś uważa że zły dział to proszę o przeniesienie.

 

Do @ $coobany

No op op ale jesli ktoś by miał tarcze to w drugiej łapie tylko Five-Seven (nie zadne twarde reki itp)

 

 

Edited by Bracket
Link to post
Share on other sites

Sam pomysł zły nie jest, saper nic specjalnego nie ma, po za minami. Aczkolwiek tak jak Bracket wspomniał, ktoś kto ogarnia potrafi niezłe staty nim wykręcić. Można by mu zmodyfikować trochę uzbrojenie ale bez shielda, bo by wszyscy z tarczami biegali i na dobrym perku byłby zbyt OP. Ew. dodać jakiś bonus jak u Rakietnika który poza 2 rakietami ma 1/8 na zadanie podwójnych obrażeń. 

Link to post
Share on other sites

Dlatego ten shield to słaba propozycja. Więcej by miał zabrane niż dane tak na prawdę. Tak jak pisałem, pogrzebać trochę w uzbrojeniu, AUG można zostawić bo jako broń zły nie jest, dodać może jakieś max 2 rzeczy i zobaczyć jak to wyjdzie. Bazowe statystyki nie pamiętam jakie ma Saper ale pod tym względem też można go poprawić.

Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, Bracket napisał:

Może w ramach testów dodalibyśmy saperowi 2x FB  co runde (flesh nie mógł by oślepiać swoich), dodawanie min było by głupotą bo na małych mapkach typu cs_office 2x saper i już sieczka się robi XD o HE już było i nie będę pisał drugi raz.

Pomyślmy o zmianie broni dla tej klasy, P90 lub dodanie na start do karabinu AUG pistoletu Five-Seven < Dość dobry pistolet.

Pytanie co dadzą saperowi flesze, bo jak na moje to nic. Aby móc dobrze te fleshe wykorzystać trzeba znać zagrywki na danej mapie, a gracze raczej to rzucają na zasadzie poleci gdzie poleci.

To odpada.

 

Aug wydaje się lepszą bronią niż p90 więc tutaj też nie wiem czy jest sens za to z dodatkowym pistoletem można coś pomyśleć.

 

47 minut temu, Bracket napisał:

Długo się zastanawiałem nad opcją Five-Seven + Tactical Shield, tarcza mogła by mieć xxx pkt armoru i pochłaniała część dmg jednocześnie tracąc pkt arma do przykładowo 10 pkt (minimum). To tylko luzna propozycja do rozważenia + fajna nowinka na serverze.

Ten pomysł odpada na 100% na serwerze nie będzie tarczy ponieważ jest to toksyczne wyposażenie. Po dodaniu takiej tarczy na serwerze zwiększy się ilość kampiących graczy gdzieś po kątach co tylko spowoduje irytację u innych graczy.

 

12 minut temu, $coobany napisał:

Ew. dodać jakiś bonus jak u Rakietnika który poza 2 rakietami ma 1/8 na zadanie podwójnych obrażeń. 

Jak dobrze kojarzę są już 3 klasy które posiadają bonus dający podwójne obrażenia więc nie ma sensu robić kolejnej w taki sposób.

 

Temat zostawiam otwarty może ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł, kombinujcie.

 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, fikfik napisał:

Dodac mu ta rakiete co sie myszka steruje xD

2 umiejętności w klasie które trzeba aktywować nie mają sensu.

W momencie gdy będziesz chciał puścić rakietę będziesz też stawiał pod sobą minę i odwrotnie jeżeli będziesz chciał postawić minę automatycznie też puścisz rakietę.

przypominam że umiejętność klasy aktywuje się tym samym przyciskiem.

Link to post
Share on other sites

Z reguły saperem gra kilka osób więc tych fleshy nie było by dużo a gracz który umie się posługiwać mógł by na robić ładnego bigosu, sam bym zagrał tą klasą z opcją fleshy jak na ten moment nic mi nie przychodzi do głowy, może @Luca199491 coś napisze, dużo grałeś tą klasą.

 

Staty sapera:

Int : 0

Zdrowie : 5

Wytrzymałość : 10

Kondycja : 15

Bronie Aug

Dodatkowy opis : Posiada 3 miny.

 

Boost statów + pistolet Five-Seven(+4dmg?). 2 Fleshe. Jak na moje można by coś takiego dodać, może nie dużo ale zawsze coś.

Co do kamperów to masz racje i tak już jest pełno "pro" kapitanów i drażnią strasznie z tym kampieniem.

 

Może coś na zasadzie miny laserowej z ZM ? Aktywacja pod innym klawiszem i tak dużo graczy binduje umki/perki/spadochron pod siebie, zresztą na servie jest mini poradnik jak bindować samemu.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, czerwoniak napisał:

witam jak saper to może  dwukrotne przyspieszenie rozbrojenie paki na bs bo saper to ma przekichane miny nie może stawiać tu tu tu tu musi uważać inne klasy bez problemu regulamin zmienia się na nie korzyść sapera

Jak nie wykorzystasz min wcześniej to rozbrajając bombę może być tak że postawisz ją na bs. Załóżmy że ktoś Cię zabije podczas rozbrajania i wejdzie w twoją mine. A potem będą skargi za co te bany, jak dla mnie odpada. Tak jak napisał @ Adrian. umiejętności w tym rozbrajanie bomby są pod tym samym klawiszem.

Link to post
Share on other sites

Albo dać mu +1 mine co będzie wtedy miał 4 miny, albo zwiększyć dmg z min to z tego co wiem to 1int=1dmg zwiększyć do 1int=2dmg wtedy saper ma więsze pole popisu bo przy 150inty(maxie) będzie bić po 300 hp na mniejszym lvlu będzie mieć wiesze pole do popisu.

Link to post
Share on other sites

Bez przesady saper na 200 lvlu z min jest w stanie zabic kazdego czy to 300 lvl czy 400, dodanie next miny to poroniony pomysł ....

Wyobraź sobie granie cs_office/nuke/italy z 2-ma saperami w przeciwnym teamie bez podjazdu .... 

Jedynie oczy filozofa 

Link to post
Share on other sites

Napisałem 13 ciekawych propozycji dotyczących tej klasy ale oczywiście przez najpotężniejszą wersję przeglądarkową nagle mi się odpalił profil jakiegoś łebka i mi się nie chce pisać tego drugi raz więc..

 

Proponuję ogarnicznik rozrzutu + 15hp za fraga.

 

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bracket napisał:

Nie można zablokować min na bs tak jak elektromagnesu ?xd

Czysta ciekawość a pomysł jak najbardziej odpowiedni jak dla tej klasy 

@Bracket Jest takie coś, jak grałem Pyro to pojawiał się komunikat "Jesteś za blisko BS`a" Ale sam wiesz że często się to buguje i gracze stawiają tam miny

Link to post
Share on other sites

Według mnie saper ma 2x miny+(int) + ręką Rambo czy tam pułki oraz dobry lewel to naprawdę jest duzo

Gracze by chcieli by darmowe klasę były nawet lepsze niż premki a co dopiero megaP, to tak by wychodziło że po co te klasy ""PREMIUM""" skoro zwykle są op? :|

 

Tak jak było n początku z klasą dezerter

Edited by Kajoo
Cyk
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, knur001 napisał:

Lepiej to zróbcie tak żeby nie było resetów co miesiąc, a nie płakać o sapera

No faktycznie po 678 latach istnienia serwera nie będzie resetów co około miesiąc bo noname tak chce. Spoko, resety mogą być co pare miesięcy ale ty będziesz płacił za utrzymanie serwera i będziesz gołębie pocztowe do graczy wysyłał żeby było chociaż 15 osób online...

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, knur001 napisał:

Lepiej to zróbcie tak żeby nie było resetów co miesiąc, a nie płakać o sapera

Resety są po to żeby nowi gracze mieli szanse i zostali na dłużej. Miesiąc spokojnie wystarczy żeby wbić max poziom i nie widzę żeby ktoś tu płakał o sapera, a temat dotyczy propozycji żeby go usprawnić. 

Wracając do tematu klasy, tak jak wspomniał wyżej @ KAKAROT ogranicznik rozrzutu to całkiem dobry pomysł, myślę że wzbudziłoby to większe zainteresowanie wśród graczy, aczkolwiek już jest klasa która takie coś posiada a mianowicie Dezerter. Myślałem nad czymś typu "Po śmierci zostawia pod sobą bombę, która wybucha po 2 s. i zadaje 70(+int) obrażeń.

Link to post
Share on other sites

Oooo powiedział co wiedział XD

Skoro słyszę na serverze że przydały by się zmiany to napisałem temat, sam nie gram saperem ale dlaczego by nie zmienić czegoś ?

Nie rozumiem dlaczego sami nie wejdziecie na to forum napisać tematu (sensownego) ktoś was gryzie na tym forum chyba.

Ostatni raz (mam nadzieje) powtórzę.

Po to jest to forum żeby dyskutować, wprowadzać zmiany po przez otwartą rozmowę z innymi graczami i administracją serverowni.

Jeśli Opiekunowie zdecydują inaczej to nie będzie zmian i temat zostanie zamknięty, w następnych postach proszę o nawiązywanie do tematu a nie prywatnych uszczypliwości od tego masz prv Amadix.

Każdy następny zbędny post zgłoszę do konkursu po warn u Moderatora forum.

Aelo.

 

@ KAKAROT powinien zostać nominowany do nagrody "Mistrz Ciętej Riposty" lub "Wirtuoz Forum Fighter" :)

Link to post
Share on other sites
  • Solution

Ze względu na to że nie potraficie normalnie rozmawiać temat zamykam, a jutro się na jego temat wypowiem. 

 

Przy tym resecie już nie będziemy kombinować przy klasach, przy następnym pomyślę o saperze aczkolwiek nie będziemy mu dodawać ogranicznika rozrzutu, bo wydaje się to być zbyt mocną umiejętnością, a saper aż taki zły nie jest. Jeżeli będziemy w nim coś poprawiać to leciutko podwyższymy jego standardowe statystyki + dodamy jakiś mały bonusik o którym jeszcze sobie pomyślę.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.