Jump to content
×
×
  • Create New...

Odwołanie od bana secretiv x3


Recommended Posts

Nick z CS: Secretiv
Admin banujący: 187`hal3k
Serwer: Mirage
Data zdarzenia: 24.06.20/18;29
Opis sytuacji: Gram i banik
Link do bana z sourcebans'a (http://d0naciak.pl/sourcebans/): http://d0naciak.pl/sourcebans/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:114771570&advType=steamid&Submit
Wycinek bana z konsoli (ewentualne):Nick z CS: 
Disconnect: You have been banned by this server, check http://www.1shot2kill.pl/ for more info.
Disconnect: You have been banned by this server, check http://www.1shot2kill.pl/ for more info.

Faktycznie, bede cheatował na takim koncieXD https://steamcommunity.com/id/Secreeee/ i z lifetime vipa +1dla admina

 

 

Edited by Secretiv
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okej, zacznijmy od tego, że ban jest za aim'a pod przycisk + abh + jakiś program, który dostarczał Ci informacji nt  przeciwników, nie wiem czy to zwykłe WH, czy jakiś radar-hack - nie wiem, nie wnika

Użytkownik został zbanowany! Na podstawie zebranych dowodów użytkownik został zbanowany. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Nick z CS: Secretiv Admin banujący: 187`hal3k Serwer: Mirage Data zdarzenia: 24.06.20/18;29 Opis sytuacji: Gram i banik Link do bana z sourcebans'a (http://d0naciak.pl/sourcebans/): http://d

  • Reivil changed the title to Odwołanie od bana secretiv x3

Okej, zacznijmy od tego, że ban jest za aim'a pod przycisk + abh + jakiś program, który dostarczał Ci informacji nt  przeciwników, nie wiem czy to zwykłe WH, czy jakiś radar-hack - nie wiem, nie wnikam.

 

0:50 - pomijając te BH, trochę za wysoko podniesiony ten celownik jak na kogoś z takim doświadczeniem i wiedzą o grze,

 

1:15 -  brak reakcji na przeciwnika wychylającego z prawej, bo dobiegał z lewej mimo tego strzał oddał gdy ten z lewej jeszcze nie wybiegł - nie nacisnął magicznego przycisku,

 

2:55 - kolejne interesujące BH, a po tym oddany strzał z AWP jakby widział, że przeciwnik ciągle się przemieszczał, jednak ten w ostatniej chwili się zatrzymał - ale okej, wszyscy wiemy jak to jest z takimi strzałami w tej grze, bierzmy pod uwagę tylko to BH,

 

3:40 - nie wiem czy muszę to komentować - nagła zmiana targetu widzianego przez ścianę (?)

 

4:00 - nie potrafi wskoczyć do okienka z cegieł, a BH z okienka do samego miejsca, z którego się wychyla na środek wychodzi mu dwie rundy pod rząd :P

 

4:50 - *trzy rundy pod rząd, nieudany skok na galę, ale tego to się raczej można było spodziewać po próbach skoków do okienka z cegieł, następnie akcja w piwnicy - słyszał przeciwnika, ten próbował jiggle-peek'ować, było widać kilka pikseli, gratuluję refleksu bo strzał był naprawdę szybki. Następnie w tej samej akcji można zauważyć zmienianie pozycji celownika zależnie od położenia przeciwnika/ów w piwnicy i prób pre-fire'a z noscope, 

 

11:00 - sytuacja w pałacu - nie wiedział NIC o graczu po prawej, mimo tego był wcelowany właśnie w tę stronę, gracz na standardzie prawdopodobnie go słyszał - fakt, jednakże nie da się tego sprawdzić na demku ponieważ uniemożliwiają to głosy graczy z TT, aczkolwiek wcześniej wspomniany gracz ze standardu nie dał ŻADNEGO info nt gracza w pałacu, ani na czacie drużynowym, ani przez mikrofon.

Ale gdy tylko inny gracz z lewej strony wychylał z pałacu, nagła zmiana położenia celownika i idealna głowa,

 

13:25 - "dżungla!" - skąd wiedział? Nikt z jego drużyny nie patrzył tej miejscówki, jedynie gracz na kanapce mógł ich słyszeć, lecz ponownie nie podał on żadnych informacji na ten temat,

 

14:00 - po rzuceniu na schody mołotowa przez gracza z jego drużyny idealnie wiedział, że gracz z drużyny przeciwnej ucieka do dżungli, a nie np do łącznika, czy jeszcze innej możliwości wybiegnięcia po schodach (!!!)

 

17:40 - XD sorki ale ciężko powstrzymać śmiech, żadnych informacji, oślepiony flashem, ostatniego przeciwnika widział z LEWEJ strony, nawet go skanował - who cares -  idealny flick w głowe przeciwnika z PRAWEJ

 

19:50 - wcześniej takie szybkie strzały. a teraz przeciwnik z AWP w rękach przebiegł przez cały kąt pałacu i nawet nie oddał strzału? Dziwne. Sekundę później kolejny pokaz wiedzy i doświadczenia nt gry :)

 

21:00 - pozycja celownika, jeśli ktoś by mi powiedział, że tak gra gracz z trzema tysiącami godzin - celując w ściany i ziemie - to bym go chyba wyśmiał, ale mniejsza o to, zwróćmy uwagę jaki pewny siebie jest przy tym skrócie rampy, nie sprawdza ŻADNYCH miejscówek, biegnie z wyjętym nożem ALE gdy tylko zbliży się do przeciwnika, od razu AK w dłoń

 

kontynuacja tej samej akcji - z trudem zabił przeciwnika w plecy, a te dwa prefire'y z wnęki? Król gry, szkoda, że 30sekund wcześniej wyglądało to jakby tydzień grał w tę grę.

 

22:40 - kolejna świetna pestka, dajcie mu w końcu kontrakt, marnuje się chłopak na ffa

 

27:10 - cudowny skanik z drewna do pałacu pierwszym strzałem, wcześniej jeszcze możemy zauważyć jaki pewny siebie jest stojąc z granatem w ręce, plecami odwrócony do rampy. Skan rzeczywiście mógł być fartowny, ale sytuacja z rampą daje do myślenia.

 

Runda numer 15, oj byczku AFK pół rundy, coś było konfigurowane. 31:20 - gdy tylko przeciwnik się zbliżył, nagłe zmartwychwstanie i normalne zabójstwo w kuchni, ale to co dalej to prawdziwa perełka:

 

@Reivil zwróć uwagę proszę na to, że owy gracz ma 2 rodzaje strzałów - albo nie trafia przeciwnika w ogóle, albo zabija pierwszym lub drugim pociskiem, jedziemy dalej:

 

vs przeciwnik z CT: te strzały nawet nie były blisko,

 

vs przeciwnik spod drewna: ponownie to samo, kontrola rozrzutu, no nie wyszło, każdemu się zdarza, prawda?

 

31:45 - reload i pyk, nagle 2 pestki i ładny HS flickshotem,

 

31:55 - nie wiem czy muszę coś dodawać, jego celownik nie był nawet blisko przeciwnika, mimo to kolejny ładny HS dwoma pestkami,

 

na sam koniec połówki najlepsze:

 

31;55 - po HS na palących - once again - strzały nie są nawet BLISKO przeciwnika, ale to nie wszystko, oj nie byczku:

 

zeskoczył ze schodów, fake defuse, doskonale wie gdzie jest przeciwnik i zwróćmy proszę uwagę na to co się dzieje w tym momencie -  celownik na skrzynkach od standardu - i to jest moment, który proszę żebyś obejrzał w slow-mode (32:05 do 32:09). Spójrz proszę jak w 32:07 zanim w ogóle zobaczył przeciwnika wychylającego z jego prawej strony - zaczął strzelać mimo to.

 

Runda pistoletowa po stronie TT to miało być ochłonięcie - doskonale wiedział, że przesadził rundę wcześniej i dlatego zrobił to co zrobił. Bieganie bez celu po pałacu, oddanie kilku strzałów na rampie i dedek.

 

34:20 - kolejna cudna głowa na flashu

35:20 - ustawianie się pod przeciwnika, tak jakby kurczę no widział oponentów przez ściany, coś tu nie gra :/

36:00 - akcja w pałacu - no znowu mu nie wyszło, każdemu się zdarza, jednakże po wcześniej zaprezentowanych strzałach, można by było się spodziewać, że CHOCIAŻ RAZ TRAFI przeciwnika wychylającego

 

38:25 - no te strzały takie, jakby nie wiem, jakby dwie osoby grały w tym samym czasie, z różnicą, że jedna jest bardzo dobra, a druga jakby grała od tygodnia.

 

Runda numer 20 - cały czas celownik na ziemi, dziwne jak na trzy tysiące godzin, jednakże strzał po wychyleniu (39:40), no kurczę jakby ponownie ta lepsza osoba przejęła kontrole nad myszką

 

41:00 - no skanowanie tej miejscówki tak nisko, akurat jak przebiegł tam przeciwnik, no kurczę troszkę podejrzane

41:45 - szybki strzał, ciągle chyba ta lepsza osoba ma myszkę w ręce

46:00 - kolejne legit BH

48:20 - "pod drewnem może być teoretycznie" informacje od kolegi z drużyny, szkoda że zostały kompletnie zignorowane pomimo tego, że osobiście nie sprawdził drewna, tylko wiedział, że nikogo tam nie ma, kolejny BH przez okienko na respa CT
 

54:10 - ma info o przeciwniku w drabinkowym, wszystko ok, oprócz strzału, idealny flick z poziomu ziemi, na głowę przeciwnika stojącego na drabinie

 

 

Chciałbym, aby zwrócona została uwaga na nazwijmy to "dwoma trybami" zbanowanego gracza. Całościowo to ujmując, gracz jest słaby, nie oszukujmy się. Wystarczy spojrzeć na to jak się porusza po mapie, gdzie znajduję się jego celownik, jak rzuca granaty no i jak strzela w tym "słabszym trybie". Natomiast w tym "lepszym trybie" nagle budzi się w nim cały niewykorzystany potencjał i rozdaje głowy nie celując nawet w przeciwników, zaczyna strzelać nawet ich nie widząc, sprzedaje magiczne flicki na flash'u (34:20, 31:55, 31:45, 17:40, 22:40, 21:00). Po obejrzeniu dema, zwłaszcza trzech pierwszych rund, można stwierdzić, że gracz używa skryptu na auto-bunnyhop'a. Zagłębiając się w owe demo, jasne jest, że gracz używa WH, no i jest za dużo "magicznych" akcji (21:00, 22:40 zwłaszcza), gdzie gracz po prostu chce wygrać duel z przeciwnikiem, dlatego używa wcześniej przypisanego przycisku do aimbot'a.

 

Jeśli ktoś się będzie mocno nudził, może sobie obejrzeć te demo na własną rękę i policzyć ile razy udało mu się zrobić BH. ( http://799.gotv.pro/srv45139/auto-20200624-1734-de_mirage.dem.zip )

ANI RAZU podczas całego meczu nie widziałem, aby dla tego gracza nie udało się BH, za każdym razem przybierał on na prędkości, było to zbyt perfekcyjne jak na wykonane przez człowieka, to samo ze wszystkimi "magicznymi strzałami".

 

pozdrówka

Edited by 187`xhal3k
spacje
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.