Jump to content

xPtaku
 Share

Recommended Posts

Witam, chciałbym abyście w tym temacie napisali co byście chcieli zmienić na serwerze. Co według Was jest przydatne a co zbędne. Co byście chcieli zobaczyć na serwerze? jak Wy to widzicie, piszcie tutaj wszystko a My się z tym zapoznamy i pomyślimy co możemy zrobić z waszymi propozycjami. 

 

temat będzie otwarty przez 24 do 48h w zależności jakie będzie zainteresowanie. 

Zapraszam do wypowiedzi. (Oczywiście wypowiedzi nie na temat proszę sobie darować) 

Link to comment
Share on other sites

Mapy:

powyrzucać trochę dustow bo jest ich zdecydowanie za duzo w zamian ich można dodać więcej map CSS, z tego co pamiętam już kiedyś były na serwis i były grywalne

Perki: odświeżyć perki VIP większość i tak jest wyrzucana jak ucieczka, porażki

Bugi: usunąć bugi z perku fala mocu i z mapy cs_rats2 (sloty+zabijająca woda, zablokować ją tak jak spray na rats1337)

 

By xPtaku,

Fala mocy ogarnięta

Link to comment
Share on other sites

To ja może zacznę:

1. Zwiększyć respy na mapie cs_rats2

2. Dodanie nowych dużo nowych perków normalnych jak i zarówno dla VIP`ów.

3. Dodanie coś Kapitanowi. Poza cichym chodzeniem, awp 1/1 i przebrania wroga nic nie ma. Fajną sprawą byłoby autobh, ale to kwestia dogadania się.

4. Dodać nowe atuty.

5. Graczy mogłoby zachęcić wprowadzenie rozgrzewki coś jak na 201 - minutowa rozgrzewka i w tym czasie na serwerze mógłby być losowany darmowy VIP na jedną mapę dla graczy bez tego dodatku.

6. Zmniejszyć % dropu perków Biała Moc i Ciemność. Dropi ona bardzo często i czasem zabiera coś takiego 20-30 sekund rundy bo używa tego 5 osób po sobie. 

7. Po modyfikować większość klas (chodzi tu o modyfikacje broni). Grana jest głównie mp5, m4, ak i awp. Można by było w niektórych klasach dać np galila, famasa.

To chyba na razie tyle. Będę dodawał kolejne komentarze gdy coś przyjdzie mi do głowy.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Katelyn

Tutaj propozycję od neqa (ma blokadę na swoim koncie):
Poprawa klasy deagler 1/7 z deagle gdzie usper też ma 1/6 - bron 7 pociskow vs 12, osłabienie szalenca który jest mieszanką torpediusza i mistrza tyle że o wiele za mocną. Zmiana skrzydeł 180-220dmg na 100-120+int.


A tutaj ode mnie:
1. Kapitan ma ciche kroki i przebranie wroga co jest trochę useless, więc ja bym dodała zmniejszoną widoczność, albo jakiś inny dodatek, bo jednak to klasa MEGA premium. + Na kapitana jest wiele perków, które utrudniają mu grę  typu : beton, notatki, bloker, rykoszet, a na zamrożenia jest tylko jeden perk, a i tak jest useless. 
2. Co do punktu 1 fajny by był taki perk np.
 

Nazwa perku: Przeszywające naboje 

Opis perku: Ignoruje perki blokujące / odbijające strzały, +30 kondycji 
lub np lepsza opcja:

Nazwa perku: Przeszywające naboje [VIP]

Opis perku: Ignoruje perki blokujące / odbijające strzały, +odporność na strzały w plecy


3. Osłabić szaleńca zdecydowanie, bo jest o wiele lepszy niż klasy które są płatne.
4. Usunąć deaglera, bo nikt tym nie gra lub go jakoś ulepszyć.
5. Map też można kilka usunąć np. jakieś tuscany i inne badziewia i nie było sensu dodawać nowych skoro ludzie i tak jak widzą w nazwie dust to klikają xddd
6. Medykowi zmieniłabym scouta 1/2 na przynajmniej 1/3 bo to zwykła klasa, a nie dość że ma scouta 1/2 to jeszcze mp5.
7. Kiedyś działała "komenda" mała mapa, więc fajnie by było znów to dodać. Jak jest poniżej x ilości graczy na serwerze i wpiszą ,,mała mapa" automatycznie tworzy się vote.
8. Kowboj usunięty, a klasa nie była taka zła, sporo osób nią grało przed resetem, więc można by ją z powrotem dodać.

25 minut temu, FROZEN napisał:

2. Dodanie nowych dużo nowych perków normalnych jak i zarówno dla VIP`ów.

3. Dodanie coś Kapitanowi. Poza cichym chodzeniem, awp 1/1 i przebrania wroga nic nie ma. Fajną sprawą byłoby autobh, ale to kwestia dogadania się.

4. Dodać nowe atuty.

5. Graczy mogłoby zachęcić wprowadzenie rozgrzewki coś jak na 201 - minutowa rozgrzewka i w tym czasie na serwerze mógłby być losowany darmowy VIP na jedną mapę dla graczy bez tego dodatku.

 

2. 80% perków i tak jest useless więc nie ma sensu dodawać nowych, jak już to można usunąć te które są totalnie niepotrzebne typu pierwsza pomoc, mistrz pukawek, fala paraliżująca, fala uleczająca (nikt tego nie używa).
3. Auto bh/Zmniejszona widoczność coś w tym stylu.
4. Atutów nie ma sensu dodawać, bo jest wiele fajnych a nie ma co dodawać nowych, które pewnie będą słabsze i wymyślane na siłę.
5. Imo raczej bez sensu, ale może innym się spodoba.

15 minut temu, MARVIN. napisał:

ja to bym wyrzucił adminów na non steamie

xddddddddddddd


Link to comment
Share on other sites

Nazwa perku: Notatki Ninji

Opis perku: 2 skoki, +30 kondycji

 

Nazwa perku: Dynamit

Opis perku: Posiadasz dwa wybuchające dynamity, które zadają x obrażen (+int)

 

Nazwa perku: [VIP] Tajemnica Radiowca

Opis perku: Widzisz wrogów na radarze

 

Nazwa perku: [VIP] Poradnik Kucacza

Opis perku: Podczas kucania na nożu jesteś niewidzialny

Link to comment
Share on other sites

A ja napiszę znowu o perkach na wysokim poziomie.

Kiedyś grałem na codzie 1001 i po x lvl gracz nie mógł zdobywać perka.

Proponuję, żeby od 300 lvl niemożliwe było zdobycie perka (ew. perk miałby wytrzymałość i po kilku rundach się niszczył).

Gracze na tym poziome mają bardzo mocne statystyki + niekiedy super atut, co powoduje, że gracze z 100 i 200 poziomem mają wielki problem ich zabić.

 

 

 

Nazwa perku: Kamizelka kuloodporna (rzadki drop/VIP)

Opis perku: Jesteśmy odporni na rzeczy typu 1/1 z awp itp.

 

 

 

Klasa Torpediusz, jest fajna, ale nikt nią nie gra (przed resetem nie widziałem ani 1 osoby).

Zmiana broni na ak i od razu byłoby więcej chętnych.

 

Klasa Oficer(to samo), ma wbudowane zwinne palce, ale w sumie nic poza tym.

To 1/2 +20 expa jest i może jakoś przydatne na małym poziomie, ale więcej expa dostajemy za full serwer...

Zamienić to na jakieś +7dmg czy nawet jakieś bh.

 

Koniec końców można te 2 klasy scalić i zrobić coś typu:

Oficer Torpeda

ak47 +7dmg, moduł odrzutowy i opcjonalnie zwinne(nie wiem czy by zbyt op nie było)/delikatny ogranicznik rozrzutu (osobiście wolałbym tę opcję).

Link to comment
Share on other sites

wy*****ć chociaz połowę tych zasranych dustow, bo co sie na serwer nie wejdzie jakis z nich jest grany

nagrody za top3 tak samo jak jest na 201

thats all niggers

12 godzin temu, MudzineK napisał:

A ja napiszę znowu o perkach na wysokim poziomie.

Kiedyś grałem na codzie 1001 i po x lvl gracz nie mógł zdobywać perka.

Proponuję, żeby od 300 lvl niemożliwe było zdobycie perka (ew. perk miałby wytrzymałość i po kilku rundach się niszczył).

Gracze na tym poziome mają bardzo mocne statystyki + niekiedy super atut, co powoduje, że gracze z 100 i 200 poziomem mają wielki problem ich zabić.

 

 

 

Nazwa perku: Kamizelka kuloodporna (rzadki drop/VIP)

Opis perku: Jesteśmy odporni na rzeczy typu 1/1 z awp itp.

 

 

 

Klasa Torpediusz, jest fajna, ale nikt nią nie gra (przed resetem nie widziałem ani 1 osoby).

Zmiana broni na ak i od razu byłoby więcej chętnych.

 

Klasa Oficer(to samo), ma wbudowane zwinne palce, ale w sumie nic poza tym.

To 1/2 +20 expa jest i może jakoś przydatne na małym poziomie, ale więcej expa dostajemy za full serwer...

Zamienić to na jakieś +7dmg czy nawet jakieś bh.

 

Koniec końców można te 2 klasy scalić i zrobić coś typu:

Oficer Torpeda

ak47 +7dmg, moduł odrzutowy i opcjonalnie zwinne(nie wiem czy by zbyt op nie było)/delikatny ogranicznik rozrzutu (osobiście wolałbym tę opcję).

ja sie odniose tylko co do torpediusza.

za czasow jak jeszcze ejmbocik i gromek perma nie dostali kochani moi kazdy plakal o tego torpedka, bo byl zasilny. Torped dziala dopiero od 150lv+, gdyz wtedy masz te 190hp+ i inty troche wiec jak dorwiesz swiniaki albo prr bijesz po ponad 60+ wiec nie ma co go zmieniac tak naprawde, a klas z ak jest ogrom.

Edited by MARVIN.
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, MARVIN. napisał:

ja sie odniose tylko co do torpediusza.

za czasow jak jeszcze ejmbocik i gromek perma nie dostali kochani moi kazdy plakal o tego torpedka, bo byl zasilny. Torped dziala dopiero od 150lv+, gdyz wtedy masz te 190hp+ i inty troche wiec jak dorwiesz swiniaki albo prr bijesz po ponad 60+ wiec nie ma co go zmieniac tak naprawde, a klas z ak jest ogrom.

 

Okej, nie widziałem nikogo ani nie grałem za tamtych czasów, więc nie miałem styczności z takim Torpedem, może faktycznie go nie ruszać.

Chyba więc teraz łączenie klas nie ma sensu i po prostu chciałbym, żeby Oficer dostał coś lepszego zamiast 1/2 +20expa.

 

 

EDIT: Od następnego resetu proponuję, przez 1 tydzień całkowity zakaz zakupu expa, w 2 tygodniu do max 200lvl.

Minęły 2 dni od resetu, a niektórzy mają już prawie 300lvl...

Rozumiem ich kasa, ale no kurde xD, to już delikatna przesada.

Jakby tydzień była blokada, to każdy dobił by ten 100 lvl i miał jakiekolwiek szanse.

 

 

Edited by MudzineK
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, MudzineK napisał:

 

Okej, nie widziałem nikogo ani nie grałem za tamtych czasów, więc nie miałem styczności z takim Torpedem, może faktycznie go nie ruszać.

Chyba więc teraz łączenie klas nie ma sensu i po prostu chciałbym, żeby Oficer dostał coś lepszego zamiast 1/2 +20expa.

 

 

EDIT: Od następnego resetu proponuję, przez 1 tydzień całkowity zakaz zakupu expa, w 2 tygodniu do max 200lvl.

Minęły 2 dni od resetu, a niektórzy mają już prawie 300lvl...

Rozumiem ich kasa, ale no kurde xD, to już delikatna przesada.

Jakby tydzień była blokada, to każdy dobił by ten 100 lvl i miał jakiekolwiek szanse.

 

 

tylko, ze te lvle kupiły totalne beztalencia, ktore idzie zabic bez zadnego wysilku, lekki trigerek i lecisz z nimi

By xPtaku,

To jest post do propozycji a nie dyskusji i nabijania bezsensownych postów.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.