Jump to content
  • Create New...
  • 0

Skaczące fpsy CS 1.6

Go to solution Solved by aXenDev™,

Question

Witam , problem jest taki jak w temacie, skaczą mi fps'y. Przerzuciłem się na laptopa w ten weekend dopiero bo taka była potrzeba. Za bardzo nie znam się a tutaj jest jeszcze win10.

Podczas zakupu powiedziałem Panu w sklepie żeby spełniał wymagania cs:go więc z 1.6 nie powinno być problemu. Synchronizacja pionowa jest wyłączona , firewall też i w menadżerze zadań "hl.exe" procesy na niskim a dalej skaczą. Chwile jest normalnie 100 a zaraz spada do 50-60.

Mam nadzieje że ktoś będzie wiedział co zrobić

• Answers 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Popular Posts

Podaj specyfikacje laptopa. Aktualizacja do Windows 10 19H1 z Majowej aktualizacji oraz aktualizacja sterowników. Zobacz również w dziennik błędów czy nie ma tam krytycznych błędów.

Wszystko zależy od konfiguracji. Jeżeli laptop nie był formatowany od zakupu to polecam to zrobić. Usuwa wszystkie zbędne rzeczy i laptop działa szybciej. Na dniach pojawi się druga część poradni

Posted Images

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Technik Forum
  • Solution

Wszystko zależy od konfiguracji. Jeżeli laptop nie był formatowany od zakupu to polecam to zrobić. Usuwa wszystkie zbędne rzeczy i laptop działa szybciej.

Na dniach pojawi się druga część poradnika na temat konfiguracji Windows 10.

Możesz samodzielnie go sformatować dzięki naszemu poradnikowi: Konfiguracja Windows 10 #1 - Formatowanie systemu oraz jego aktualizacja z wersji 7 i 8

• 0
  • Technik Forum

Aktualizacje systemu możesz zrobić przez asystenta aktualizacji: Asystent aktualizacji Windows 10 oraz ISO obrazu systemu

Również możesz skorzystać z asystenta firmy Intel przy aktualizacji sterowników: Asystent aktualizacji sterowników dla komponentów firmy Intel

Odinstaluj antywirusy (Te 360 co masz), Windows 10 ma wbudowanego antywirusa.