Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez FromHellNative
      Co do VIP:
      Usługa musi być przede wszystkim atrakcyjna stąd są takie ustawienia, a nie inne. HP+ za zabójstwa jest jak zauważyłeś adekwatne i spełnia funkcję czyli pomoc/buster w grze. Więc tutaj bez zmian.
       
      MAPY:
      Pomysł nie taki zły jak by się mógł wydawać, ale mam własną koncepcję i tutaj już wam ją przedstawię.
       
      Mapvote dzienny (10:00 do 00:00) :
      Mapy standardowe +  niestandardowe(tutaj mam na myśli rzadko grane mapy, które są ciekawie i przyciągają uwagę graczy z czasów 2000-2005) [ wgranie 3nowych map i usunięcie 3 najmniej granych, rotacja poprzez co miesięczne głosowanie na forum] [dodatkowo, blokada nominacji przez 10map, co pozwoli na naukę nowych map: to głowny powód rezygnacji z mapy, każdy chce grać taką któa zna, częściej grywane z czasem mogą stać się uwielbiane]
       
      Mapvote nocny: (00:00 do  6:00)
      Mapy standardowe 
       
      Mapvote poranny (6:00 do 10:00):
      Typowo utarty standard z nie wielką powierzchnią do zapełniania serwera ludźmi. 
       
      + plugin umożliwiający graczom gdy na serwerze jest =/> niż 10 graczy włączenie małych map. 
       
      Będzie to w ramach projektu pilotażowego. Zobaczymy jak się sprawdzi i czy wgl wejdzie w życie serwera.   Jestem w fazie pisania/konsultowania pluginu który nie mam pojęcia kiedy będzie gotowy. Póki co praca idzie topornie 2/10, jesli wyrazicie pozytywne opinie TUTAJ skłoni mnie to do przyśpieszenia prac, niestety nie zadziała to w drugą stronę.  
      Ciśnienie kształtuje diamenty,  swoboda powoduje rozkład
       
    • Przez Katelyn
      Jak dla mnie do usunięcia : 
      - de_irak
      - de_tuscan
      - de_duhran
      - de_officesiege
      - de_prodigy32
      - de_fuerza
      - de_sandrush
      - de_mandadust
      Mapy są totalnie nie grywalne, zamiast tych można dodać jakieś inne. Przydałyby się jakieś fajne zmiany, a tym bardziej nowe mapy.  
      Tak przy okazji odsyłam do propozycji map, które dodał jakiś czas temu Sulin  https://1shot2kill.pl/topic/37112-mapy/  
       
    • Przez Kartky ♥
      Czy można udostępnić w dziale np. ogólne spis map serwera? Bo chciałbym zaproponować kilka map, może jakieś podmianki. Chyba, że mam sugerować się spisem map z tematu o strefach rushu. 
    • Przez Warszawska Muszla
      Siemanko!
       
      Piszę temat z uwagą na dwie propozycje, które mogą znaleźć się na serwerze, poniżej przedstawię uwagi lub propozycje zależy jak kto odbierze ten temat, jestem ciekawy waszej opinii, oczywiście nie ma tutaj na celu nikogo urazić, ani stworzyć tzw. g... burzy, więc przeczytaj do końca i wyraź swoją opinię.
       
      Pierwszym tematem jest temat map na naszym serwerze. Obiło się o uszy, że będą podejmowane próby zmiany map, zrobić ich rotację względem tych nie granych, na wgranie nowych. 
      Oczywiście super inicjatywa, ponieważ 40% nie było granych nigdy albo grane są raz na tydzień, ale tutaj wychodzę z inną inicjatywą. Istnieje gdzieś plugin, kiedyś na którymś serwerze go spotkałem, żeby urozmaicić grę dodać "naprzemienność map". Polega on na tym, że nominacje co 2gą mapę są standard/niestadard. Po co to? Otóż istnieje jak dobrze kojarzę 9 map typu standard (de_dust, de_dust2, de_aztec, de_inferno, de_mirage, (de_westwood nie jest standardem ale mimo wszystko ile razy się na nim gra to biorę go pod uwagę), de_cbble i jeszcze 2 lub 3, które są grane 24/7. Osoba, która przebywa na serwerze dłużej niż 3 godziny, powtarza już tą mapę po raz kolejny co jest uciążliwe niesamowicie. Plugin miałby odpowiadać kolejno za mix map takich, oczywiście jak dobrze pamiętam w pluginie można podzielić mapy, które są uważane za jeden jak i drugi rodzaj. Ustalenie tego byłoby uzgodnione przez administrację serwera i nie byłoby problemu. Co zyskujemy dzięki temu? Nie nudzą się mapy bo mapcykl kończy się po 8 mapach jak dobrze pamiętam, gra jest bardziej interesująca, możemy dzięki temu również zyskać większą liczbę graczy.
       
      Drugim tematem jest temat VIP'a. Otóż zrobiłem sobie mały "sprawdzian" jak on działa, czy nie pomaga, czy pomaga? No tutaj nie jeden gracz zauważył chociażby na moim przykładzie... +20HP za HS? +10HP za deda zwykłego? Uważam osobiście, że jest to o wiele za dużo... Bez VIP'a gra na moim poziomie kończyła się (z asystami) na średnio 30-40 fragach w stosunku do 10-15 dedów. Aktualnie? Jak dobrze się gra i jesteś w teamie postronnym ubicie 50 fragów nie stanowi większego problemu, w zanadrzu mając raptem nawet 3-4 dedy. Fajnie to opisze sytuacja, którą chce przedstawić poniżej z własnego doświadczenia, ponieważ jestem jej głównym aktorem.
       
      Wchodzę sobie spokojnie na de_cpl_mill stoję w BS'ie po stronie CT. Zostajemy we 4 CT na jakiś 11 TT (dokładnie nie pamiętam ale liczba przeciwników oscylowała w granicach 10). Pojedynczy wychodzą mi raz z środka, raz z pochy i tak ubijam 8 osób w tym 6HS. Patrzyłem w tym czasie na swoje HP, zaczynałem (bicie) od jakiś 64HP, ustrzeliłem 2 głowy bez straty, mam 100HP, potem wyskakuje kolejny ubija mnie o 50HP, ale dostaje głowę i mam 70HP. Kolejny ubija mnie do 30, ale go ubijam i mam 40... Wychodzą teraz kolejno dwóch idą dwie głowy i mam znowu w graniach 80HP. Ubiłem od tego czasu 6 chłopa, w tym 5 główek, a moje HP dalej wynosi 80HP? Dlaczego za dużo dodaje się za zabicie, już to tłumaczę i daje argumenty. Jeszcze opiszę dokładnie sytuację, żeby było przejrzyście jak spadało i wzrastało mi HP:
       
      64HP ----> 2HS = 100HP ----> 50HP + HS ----> 70HP ----> 30HP + KILL ------> 40HP + 2 HS ------> 80HP....
       
      Dajmy przykład, że obniżamy dodawanie HP za HS do 10, a za kill'a do 5, czyli o połowę i mamy sytuację:
       
      64HP ----> 2HS = 84HP ----> 34HP + HS -----> 44HP -----> 4HP ----> 9HP + 2HS -----> 29HP.....
       
      Różnica jest? Oczywiście, że jest bo naprawdę trzeba się postarać, żeby przeżyć taką akcję, wystarczyłby jeden HS mniej i już 3 fragi wchodzą na BS'a i plantują paczkę. W przypadku braku VIP'a, padłbym po... 3-4 fragu, mając VIP'a ubijam ich 6? Dlatego wnioskuję o zmianę dodawania HP za HS z 20HP na 10HP, za KILL z 10HP na 5HP. Po pierwsze, większa równowaga pomiędzy graczami VIP, a bez VIP. Po drugie VIP dalej zyskuje wiele, ale nie jest nieśmiertelny w niektórych przypadkach. Po trzecie bo to chyba nas głównie interesuje jak i serwerownie NIE STRACI NA ZAKUPACH VIP'A PRZEZ GRACZY BO I TAK DAJE NAM WIELE!!!!
       
      Myślę, że obydwa pomysły (propozycję) są jak najbardziej do zrealizowania, czekam na komentarze i zapraszam do dyskusji ponieważ myślę, że ten temat jest ciekawy i może rozwiać wiele spekulacji.  
       
      Pozdrawiam,
      Muszla z Warszawy!
    • Przez foriv
      Witajcie, znalazłem fajne  mapy mam nadzieje ze je dodacie.
       
      1. https://maps.cs-bg.info/maps/csgo/168/
      2. https://maps.cs-bg.info/maps/csgo/90/
      3. https://maps.cs-bg.info/maps/csgo/92/
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.