Jump to content

Propozycję Freezyego! :)


Frizuu
 Share

Recommended Posts

Hey, hey drodzy użytkownicy!
Jak zwykle mam górę propozycji odnośnie serwera cod. Więc zaczynamy. 

 

#1
Skrócić czas odnowienia teleportu na klasie "Teleporter"

Klasa Torpediusz ma czas odnowienia 7 sekund. Teleporter zaś 20 sekund. Moim zdaniem powinno być to lepiej dopracowane. Gdybyśmy skrócili czas odnowienia tego, nazwijmy to "mignięcia" klasa stałaby się bardziej użyteczna i przyjemniejsza do gry. 

#2
Dodać do klasy "Pyro" obrażenia od podpalenia + [inteligencja]

Klasa jest bezużyteczna, sam opiekun to ostatnio potwierdził gdy z nim o tym rozmawiałem. Co tu dużo się rozpisywać...

#3

Wprowadzić balans między klasą premium "Mistrz", a "Cichy" 
Mistrz ma: widzi niewidzialnych, trutki i coś jeszcze o czym najwyraźniej zapomniałem, chyba granat. Gdzie "Cichy" ma tylko i wyłącznie niewidzialność na nożu co tak naprawdę jest na jasnych mapach bezużyteczne. Wszyscy przyznajmy, że wystarczy jaśniejsza mapa i wszystko widać.
Przeciwnicy "Cichych":

  • Posiadacze perku "Oko filozofa", "Oko Saurona"
  • Posiadacze klasy "Mistrz" 
  • Posiadacze wzmocnionej gammy, jasności.
  • Wszyscy gracze na jasnych mapach, które są głównie w większości grane.

Gdy zauważymy takiego Cichego jest praktycznie bezbronny. Jednak gdyby dodać mu taki np. moduł odrzutowy co 15 sekund? Byłoby ciekawie.

#4

Zmienić klasę "Medyk" na premium lub ją osłabić

Klasa posiada 3 apteczki, 1/2 ze scouta, możliwość ożywiania graczy i zdobywania dodatkowego doświadczenia za "zbezczeszczenie zwłok". Trochę za dużo jak na klasę w kategorii "Zwykłe". 

 

#5
Dodać ciche kroki dla klasy "Komandos"

Klasa Medyk ma tyle zbędnych rzeczy, a klasa komandos nawet cichego kroku, gdzie to jest nawet wskazane. Jest słabo widoczny i powinien mieć cichy krok skoro ma latać z nożem lub deaglem co zadaje znikome obrażenia ludziom z 200 pkt. hp i wytrzymałości. Zanim podbiegnie się z nożem to dawno zdążą się zorientować, że grozi im niebezpieczeństwo...

#6
Poukładać perki alfabetycznie pod komendą /perki

Ile razy to szukałem odpowiedniego perku, a ten był za tymi VIP lub gdzieś wmieszany między nie. Może warto się tym zająć? Nowym graczom się to z pewnością spodoba.

#7

Edytować umiejętność perku "Wzrok Meduzy" 
Według starożytnych legend i mitów Meduza czyli wężowłosa niewiasta, która swoim wzrokiem zamieniała w kamień, a nie oślepiała. Ciekawym pomysłem byłby perk, który np. z szansą 1/10 zatrzymywałby wrogów tak jak "Fala paraliżująca" na np. 5 sekund. 

#8
Pomyśleć nad punktami umiejętności

Mamy podstawowe punkty z lvl, atuty, klany, perki. Tego jest za dużo i później takiego gracza ciężko jest zabić, bo ma max hp i wytrzymałości + jakiś tam atut i klan oraz ew. perk. Trochę to zbalansować.

Dziękuję za przeczytanie i zapraszam do gorącej dyskusji :) 

Link to comment
Share on other sites

Guest Katelyn

Całkiem ciekawe propozycję ^^ Ale wydaje mi się, że tak czy siak nie zostanie to wprowadzone.

1. Teleport co 10 sekund byłby idealny.

2. Moim zdaniem klasa jest wgl nie potrzebna, ma 1/6 na podpalenie co jest totalnie bezużyteczne, bo nawet nie bije z tego konkretnego dmg tylko bodajże coś ok. 15.

3. Moduł to za dużo, klasa byłaby zbyt dobra. Ale można pomyśleć nad czymś ciekawym.

4. Tutaj się zgodzę 1/2 ze scouta a zazwyczaj i tak siada za pierwszym strzałem, jeszcze ta mp5.. Jak dla mnie 1/4 ze scouta lub premka, ale wątpię że zajdą tutaj jakieś zmiany.

5. Ciche kroki przydałby się tej klasie, ma niewidkę i 1/1 z noża lecz gdy jest mniejsza mapa, w której jest wiele przejść typu cs_office ciężko gra się komandosem. Mimo niewidki jest słyszalny, co jest moim zdaniem bez sensu.

6. Wydaje mi się, że to nie ma większego znaczenia.

7. Perk tak czy siak byłby i jest bezużyteczny.

8. Właśnie jest to fajnie urozmaicone, zmiany nie potrzebne.

Tyle ode mnie :D 

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Katelyn napisał:

Całkiem ciekawe propozycję ^^ Ale wydaje mi się, że tak czy siak nie zostanie to wprowadzone.

1. Teleport co 10 sekund byłby idealny.

2. Moim zdaniem klasa jest wgl nie potrzebna, ma 1/6 na podpalenie co jest totalnie bezużyteczne, bo nawet nie bije z tego konkretnego dmg tylko bodajże coś ok. 15.

3. Moduł to za dużo, klasa byłaby zbyt dobra. Ale można pomyśleć nad czymś ciekawym.

4. Tutaj się zgodzę 1/2 ze scouta a zazwyczaj i tak siada za pierwszym strzałem, jeszcze ta mp5.. Jak dla mnie 1/4 ze scouta lub premka, ale wątpię że zajdą tutaj jakieś zmiany.

5. Ciche kroki przydałby się tej klasie, ma niewidkę i 1/1 z noża lecz gdy jest mniejsza mapa, w której jest wiele przejść typu cs_office ciężko gra się komandosem. Mimo niewidki jest słyszalny, co jest moim zdaniem bez sensu.

6. Wydaje mi się, że to nie ma większego znaczenia.

7. Perk tak czy siak byłby i jest bezużyteczny.

8. Właśnie jest to fajnie urozmaicone, zmiany nie potrzebne.

Tyle ode mnie :D 

6. Może i szczegół, ale lepiej się szuka i szybciej znajduje. 

7. Dlaczego? Moim zdaniem zatrzymanie na 5 sek to easy hs. To byłoby super. 

2. No byłaby dobra gdyby obrażenia od podpalenia byłyby +int. 

Link to comment
Share on other sites

Guest ACAB / POLAND 2

jestem za, a prócz tego dodałbym propozycje skrócenia ładowania kosy na narkomanie, bo na małych mapach typu c4, wiocha itp to jest niewykonalne ładowanie kosy i chciałbym zwrócić uwagę, że narkoman nie zadaje truty na lvl 300+ ( przynajmniej u mnie) 

Link to comment
Share on other sites

Mi medyk nie przeszkadza, często miałem beke ze @zdziebel25, że mnie 3x trafia po śmieszne 40, a ja se dalej stoję. Wzrok meduzy jest spoko, bo to oślepienie jest strasznie mocne, a że ludzie z tego perku nie korzystają to ich sprawa. Co do /perki fajna sprawa, kiedyś pisałem do Krystka, że jeśli to kwestia wklejenia tekstu w jakieś miejsce zamiast aktualnego to sam bym się mógł tego podjąć. :D 

Co do komandosa, op gó**o, jak chcecie mu dać ciche kroki, to zabierzcie niewidkę i będzie git.

Link to comment
Share on other sites

1. Teleporter zostaje taki jaki jest.

2. Klasa otrzyma dodatkowe obrażenia do podpaleń.

3. Odpada. 

4. Medyk zostanie taki jak jest.

5. Komandos jest silny w obecnym stanie i zostaje bez zmian.

6. Klasy i perki zostaną ułożone alfabetycznie.

7. Perk zostaje taki jaki jest.

8. Zostaje jak jest.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.