Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Warszawska Muszla

Mapy - temat którego nie ma końca? / VIP'y - propozycja zmian?

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko!

 

Piszę temat z uwagą na dwie propozycje, które mogą znaleźć się na serwerze, poniżej przedstawię uwagi lub propozycje zależy jak kto odbierze ten temat, jestem ciekawy waszej opinii, oczywiście nie ma tutaj na celu nikogo urazić, ani stworzyć tzw. g... burzy, więc przeczytaj do końca i wyraź swoją opinię.

 

Pierwszym tematem jest temat map na naszym serwerze. Obiło się o uszy, że będą podejmowane próby zmiany map, zrobić ich rotację względem tych nie granych, na wgranie nowych. 

Oczywiście super inicjatywa, ponieważ 40% nie było granych nigdy albo grane są raz na tydzień, ale tutaj wychodzę z inną inicjatywą. Istnieje gdzieś plugin, kiedyś na którymś serwerze go spotkałem, żeby urozmaicić grę dodać "naprzemienność map". Polega on na tym, że nominacje co 2gą mapę są standard/niestadard. Po co to? Otóż istnieje jak dobrze kojarzę 9 map typu standard (de_dust, de_dust2, de_aztec, de_inferno, de_mirage, (de_westwood nie jest standardem ale mimo wszystko ile razy się na nim gra to biorę go pod uwagę), de_cbble i jeszcze 2 lub 3, które są grane 24/7. Osoba, która przebywa na serwerze dłużej niż 3 godziny, powtarza już tą mapę po raz kolejny co jest uciążliwe niesamowicie. Plugin miałby odpowiadać kolejno za mix map takich, oczywiście jak dobrze pamiętam w pluginie można podzielić mapy, które są uważane za jeden jak i drugi rodzaj. Ustalenie tego byłoby uzgodnione przez administrację serwera i nie byłoby problemu. Co zyskujemy dzięki temu? Nie nudzą się mapy bo mapcykl kończy się po 8 mapach jak dobrze pamiętam, gra jest bardziej interesująca, możemy dzięki temu również zyskać większą liczbę graczy.

 

Drugim tematem jest temat VIP'a. Otóż zrobiłem sobie mały "sprawdzian" jak on działa, czy nie pomaga, czy pomaga? No tutaj nie jeden gracz zauważył chociażby na moim przykładzie... +20HP za HS? +10HP za deda zwykłego? Uważam osobiście, że jest to o wiele za dużo... Bez VIP'a gra na moim poziomie kończyła się (z asystami) na średnio 30-40 fragach w stosunku do 10-15 dedów. Aktualnie? Jak dobrze się gra i jesteś w teamie postronnym ubicie 50 fragów nie stanowi większego problemu, w zanadrzu mając raptem nawet 3-4 dedy. Fajnie to opisze sytuacja, którą chce przedstawić poniżej z własnego doświadczenia, ponieważ jestem jej głównym aktorem.

 

Wchodzę sobie spokojnie na de_cpl_mill stoję w BS'ie po stronie CT. Zostajemy we 4 CT na jakiś 11 TT (dokładnie nie pamiętam ale liczba przeciwników oscylowała w granicach 10). Pojedynczy wychodzą mi raz z środka, raz z pochy i tak ubijam 8 osób w tym 6HS. Patrzyłem w tym czasie na swoje HP, zaczynałem (bicie) od jakiś 64HP, ustrzeliłem 2 głowy bez straty, mam 100HP, potem wyskakuje kolejny ubija mnie o 50HP, ale dostaje głowę i mam 70HP. Kolejny ubija mnie do 30, ale go ubijam i mam 40... Wychodzą teraz kolejno dwóch idą dwie głowy i mam znowu w graniach 80HP. Ubiłem od tego czasu 6 chłopa, w tym 5 główek, a moje HP dalej wynosi 80HP? Dlaczego za dużo dodaje się za zabicie, już to tłumaczę i daje argumenty. Jeszcze opiszę dokładnie sytuację, żeby było przejrzyście jak spadało i wzrastało mi HP:

 

64HP ----> 2HS = 100HP ----> 50HP + HS ----> 70HP ----> 30HP + KILL ------> 40HP + 2 HS ------> 80HP....

 

Dajmy przykład, że obniżamy dodawanie HP za HS do 10, a za kill'a do 5, czyli o połowę i mamy sytuację:

 

64HP ----> 2HS = 84HP ----> 34HP + HS -----> 44HP -----> 4HP ----> 9HP + 2HS -----> 29HP.....

 

Różnica jest? Oczywiście, że jest bo naprawdę trzeba się postarać, żeby przeżyć taką akcję, wystarczyłby jeden HS mniej i już 3 fragi wchodzą na BS'a i plantują paczkę. W przypadku braku VIP'a, padłbym po... 3-4 fragumając VIP'a ubijam ich 6? Dlatego wnioskuję o zmianę dodawania HP za HS z 20HP na 10HP, za KILL z 10HP na 5HP. Po pierwsze, większa równowaga pomiędzy graczami VIP, a bez VIP. Po drugie VIP dalej zyskuje wiele, ale nie jest nieśmiertelny w niektórych przypadkach. Po trzecie bo to chyba nas głównie interesuje jak i serwerownie NIE STRACI NA ZAKUPACH VIP'A PRZEZ GRACZY BO I TAK DAJE NAM WIELE!!!!

 

Myślę, że obydwa pomysły (propozycję) są jak najbardziej do zrealizowania, czekam na komentarze i zapraszam do dyskusji ponieważ myślę, że ten temat jest ciekawy i może rozwiać wiele spekulacji. :) 

 

Pozdrawiam,

Muszla z Warszawy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Vanir.! napisał:

Co do mapcycle jak najbardziej 

 

o mapcycle nie jest tutaj wspomniane ani razu :D 

 

Mnie się bardzo podoba pomysł tego pluginu z mapami. 

Tylko nie do końca łapie jednego: Rozumiem, że nominacje map przy tym pluginie dalej będą aktywne ? Co w przypadku, jeśli dojdzie dojdzie do momentu wyboru niestandardowych/mniej standardowych map, a takich akurat nikt nie nominuje ? 

Wypadałoby wtedy ograniczyć liczbę możliwych do głosowania map z 4 do 3. 

 

Mamy bardzo dobrze rozwinięty serwer FFA, można powiedzieć pęka w szwach i co jeszcze lepsze - mamy bardzo dużą ilość stałych graczy, wiadomo - serwer jest dla wszystkich i wszystkim nie dogodzisz - nie możemy też zrezygnować ze standardowych map, dlatego moim zdaniem ten plugin by wprowadził "ciekawość" na serwer, a początkujący gracze mieli by okazję uczyć się nowych map ;-) 

 

 

Co do VIP'a - ten temat był poruszany już wiele razy i każda próba jego reformy kończyła się niepowodzeniem, myślę, że będzie tak i w tym przypadku :p 

Aczkolwiek przy okazji możliwości wypowiedzenia się - dalej jestem za ograniczeniem możliwości VIP'a (mówię to jako sam jego posiadacz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.03.2019 o 15:49, Warszawska Muszla napisał:

Siemanko!

 

Piszę temat z uwagą na dwie propozycje, które mogą znaleźć się na serwerze, poniżej przedstawię uwagi lub propozycje zależy jak kto odbierze ten temat, jestem ciekawy waszej opinii, oczywiście nie ma tutaj na celu nikogo urazić, ani stworzyć tzw. g... burzy, więc przeczytaj do końca i wyraź swoją opinię.

 

Pierwszym tematem jest temat map na naszym serwerze. Obiło się o uszy, że będą podejmowane próby zmiany map, zrobić ich rotację względem tych nie granych, na wgranie nowych. 

Oczywiście super inicjatywa, ponieważ 40% nie było granych nigdy albo grane są raz na tydzień, ale tutaj wychodzę z inną inicjatywą. Istnieje gdzieś plugin, kiedyś na którymś serwerze go spotkałem, żeby urozmaicić grę dodać "naprzemienność map". Polega on na tym, że nominacje co 2gą mapę są standard/niestadard. Po co to? Otóż istnieje jak dobrze kojarzę 9 map typu standard (de_dust, de_dust2, de_aztec, de_inferno, de_mirage, (de_westwood nie jest standardem ale mimo wszystko ile razy się na nim gra to biorę go pod uwagę), de_cbble i jeszcze 2 lub 3, które są grane 24/7. Osoba, która przebywa na serwerze dłużej niż 3 godziny, powtarza już tą mapę po raz kolejny co jest uciążliwe niesamowicie. Plugin miałby odpowiadać kolejno za mix map takich, oczywiście jak dobrze pamiętam w pluginie można podzielić mapy, które są uważane za jeden jak i drugi rodzaj. Ustalenie tego byłoby uzgodnione przez administrację serwera i nie byłoby problemu. Co zyskujemy dzięki temu? Nie nudzą się mapy bo mapcykl kończy się po 8 mapach jak dobrze pamiętam, gra jest bardziej interesująca, możemy dzięki temu również zyskać większą liczbę graczy.

 

Drugim tematem jest temat VIP'a. Otóż zrobiłem sobie mały "sprawdzian" jak on działa, czy nie pomaga, czy pomaga? No tutaj nie jeden gracz zauważył chociażby na moim przykładzie... +20HP za HS? +10HP za deda zwykłego? Uważam osobiście, że jest to o wiele za dużo... Bez VIP'a gra na moim poziomie kończyła się (z asystami) na średnio 30-40 fragach w stosunku do 10-15 dedów. Aktualnie? Jak dobrze się gra i jesteś w teamie postronnym ubicie 50 fragów nie stanowi większego problemu, w zanadrzu mając raptem nawet 3-4 dedy. Fajnie to opisze sytuacja, którą chce przedstawić poniżej z własnego doświadczenia, ponieważ jestem jej głównym aktorem.

 

Wchodzę sobie spokojnie na de_cpl_mill stoję w BS'ie po stronie CT. Zostajemy we 4 CT na jakiś 11 TT (dokładnie nie pamiętam ale liczba przeciwników oscylowała w granicach 10). Pojedynczy wychodzą mi raz z środka, raz z pochy i tak ubijam 8 osób w tym 6HS. Patrzyłem w tym czasie na swoje HP, zaczynałem (bicie) od jakiś 64HP, ustrzeliłem 2 głowy bez straty, mam 100HP, potem wyskakuje kolejny ubija mnie o 50HP, ale dostaje głowę i mam 70HP. Kolejny ubija mnie do 30, ale go ubijam i mam 40... Wychodzą teraz kolejno dwóch idą dwie głowy i mam znowu w graniach 80HP. Ubiłem od tego czasu 6 chłopa, w tym 5 główek, a moje HP dalej wynosi 80HP? Dlaczego za dużo dodaje się za zabicie, już to tłumaczę i daje argumenty. Jeszcze opiszę dokładnie sytuację, żeby było przejrzyście jak spadało i wzrastało mi HP:

 

64HP ----> 2HS = 100HP ----> 50HP + HS ----> 70HP ----> 30HP + KILL ------> 40HP + 2 HS ------> 80HP....

 

Dajmy przykład, że obniżamy dodawanie HP za HS do 10, a za kill'a do 5, czyli o połowę i mamy sytuację:

 

64HP ----> 2HS = 84HP ----> 34HP + HS -----> 44HP -----> 4HP ----> 9HP + 2HS -----> 29HP.....

 

Różnica jest? Oczywiście, że jest bo naprawdę trzeba się postarać, żeby przeżyć taką akcję, wystarczyłby jeden HS mniej i już 3 fragi wchodzą na BS'a i plantują paczkę. W przypadku braku VIP'a, padłbym po... 3-4 fragumając VIP'a ubijam ich 6? Dlatego wnioskuję o zmianę dodawania HP za HS z 20HP na 10HP, za KILL z 10HP na 5HP. Po pierwsze, większa równowaga pomiędzy graczami VIP, a bez VIP. Po drugie VIP dalej zyskuje wiele, ale nie jest nieśmiertelny w niektórych przypadkach. Po trzecie bo to chyba nas głównie interesuje jak i serwerownie NIE STRACI NA ZAKUPACH VIP'A PRZEZ GRACZY BO I TAK DAJE NAM WIELE!!!!

 

Myślę, że obydwa pomysły (propozycję) są jak najbardziej do zrealizowania, czekam na komentarze i zapraszam do dyskusji ponieważ myślę, że ten temat jest ciekawy i może rozwiać wiele spekulacji. :) 

 

Pozdrawiam,

Muszla z Warszawy!

Znowu pojawiły się po raz kolejny mapy , które były grywane i się nie sprawdziły sądze ,że po sprawdzeniu ilości graczy zostaną usunięte jak zawsze to było.

Kolejna sprawa na gt widać , że to co piszesz nie jest prawdą po plugin co 10 map możesz nominować tą samą daje nam inne cyfry godzinowe niż iszesz :)

1 Akcja nie pokazuje , jakbyś miał tak za każdym razem to ok a statystycznie wyjdzie ci taka akcja 1 na 100 czyli formuła przypadku zapamiętana.

A ile razy tak miałeś i od razu padłeś?

Obie propozycje słabe moim zdaniem.

Temat VIP i map był przerabiany kilkanaście razy i za każdym razem i każda zmiana kończy się zmniejszeniem ilości graczy na serwerze a nie zwiększeniem oraz zakupowaniem VIP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jestem za tym zeby czesciej byly grane nowe mapy. moze po prostu jakos zmodyfikowac numery pod ktorymi sa wybieranie mapy podczas glosowania? przewaznie pod 1 lub 2 sa standardowe mapy i wiekszosc klika odruchowo 1 nie patrzac na pozostale. nie wiem czy to alfabetycznie sie ustawiaja czy jak ale czasami jak nowa mapa jest po 1 jakims cudem a standardowa np po 4 to wygrywa nowa.

 

co do vipa to w sumie racja z tym hp. do tego jestem za tym zeby poprawic zdobywanie asyst bo to jest smieszne ze gosc dostanie ode mnie za 4 lub 9hp i dostaje za niego asyste. lepiej jakby asyste zaliczalo od 40-50% odebranego hp bo czasami sie rzuci HE w tlum i potem sie ma 10 fragow mimo ze sie nikogo nie zabilo :D

 

ps - jesli maja byc wymieniane mapy te ktorych sie nie gra to proponuje dac na sprobowanie cs_havana. stara mapa kiedys czesto grywana, do tego sa na niej hosty wiec bedzie kolejna mapa na ktorej to tt musi bronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po to ludzie kupują vipa zeby mieć więcej od zwykłego gracza zmniejszenie umiejętności zepsuje atrakcyjność a chyba nie o to chodzi nie znam się ale server tez musi zarabiać nie ma nic za darmo jak akuma pisal zmiany spowodują spadek graczy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.