Jump to content

Rzeczy do zmiany/do dodania/do usunięcia według mnie.


Guest
 Share

Recommended Posts

Yo. Pisząc ten temat jestem w pełni świadom podzielności zdań, czasu potrzebnego do wykonania jakiejś zmiany (w przypadku przyjęcia) i możliwości totalnego olania mnie ciepłym moczem, ale cóż. 

 

1. Zbyt wysoka cena perku.

 

Perk w sklepie kosztuje 10 monet. Często wydropienie dobrego perku kosztuje w setkach, a niektórzy wybitni potrafią rolować nawet do tysiąca i więcej (czyt. Kamil syn Piotera). Nowy gracz bez vipa, premki i klanu gdy wchodzi w połowie resetu nie ma szans na jakąkolwiek przebitkę bez dobrego perku. Osoba z klanem i vipem, która robi co mapę te 30-80 fragów(zależnie od perku, skilla i mapy) ledwo ma na perki, a co dopiero zwykły gracz? Do tego jeszcze trzeba coś wrzucić w klan, kupić jakiegoś skinka, ulepszyć rangę, może czasem dokupić staty bo przeciwnicy są wymagający i tak dalej, a to wszystko kosztuje. Proponuję zmienić cenę z 10 do 6-7, lepiej to wygląda niż dwucyfrówka.

 

2. Dodanie możliwości ulepszania perku w sklepie.

 

Na serwerze wygląda to tak, że przez rynek dwie osoby mogą ulepszyć sobie perk, bo po wystawieniu i kupnie wartość 1/x, obrażeń platyn itd

się zmienia na inną(na wyższą lub na niższą). Najlepiej zrobić to tak jak jest na serwerze 201. Po wydropieniu perku wartość jest stała i można ją zwiększyć tylko poprzez ulepszenie w sklepie za 5 monet - na powodzenie jest x% szans, u nas mogłoby to być 60-65%. Oczywiście jeśli się nie uda perk ulega zniszczeniu. Praktyczne i pomocne, bo w końcu takie perki jak likwidator ammo, naboje lewitera czy generator rakiet zyskają na grywalności(i cała reszta useless perków 1/x co jest dobra tylko na najwyższej wartości).

 

3. Zbyt wysokie ceny ulepszeń w klanie.

 

Na dzień dzisiejszy mamy gdzieś mniej więcej połowę resetu. Na serwerze są klany w których gracze grają bardzo dużo i bardzo dużo też wpłacają. Żaden klan nie jest ulepszony nawet w 75% mimo wysokich wpłat i kupowania monet. Oprócz klanu gracze chcą kupić skiny, ulepszyć rangę i mieć jakieś drobne na perki, staty czy inne bajery z shopa. Super jest dążenie do osiągnięcia wszystkiego, szkoda tylko, że gdy już nam się to uda to max 5 dni później jest już reset. To wszystko się mija z celem, serio.. Proponuję zmniejszenie cen ulepszeń w klanie i ceny za samo jego założenie. Jest to przyjemniejsza gra dla wszystkich nie tylko dla wybranych grupek, które już zapełniły swój klan. Każdy by mógł się zapoznać z systemem klanów nawet ci co mają mniej czasu na grę i wojny by były ciekawsze. Obecnie jest kilka klanów na krzyż, a 3/4 społeczności klanu nie posiada. A co niech biegają bez klanu, to tylko wygoda dla wybranych.

 

4. Usunięcie/zmiana useless/zbugowanych atutów.

 

Obecnie kilka atutów jest totalnie niewartych swojej ceny bądź starciły na wartości przez nerfa inteligencji. Podam przykład do obu sytuacji. Przykład nr 1. W pierwszy dzień resetu moje pierwsze 500 zarobionych monet wydałem na atut. Dostałem Bloker, który nie dość, że daje tylko odbicie 1 ciosu to jeszcze jest totalnie zbugowany i często nie działa poprawnie(1 hit z noża czasem zablokuje, a z awp 1/1 nigdy). Zmarnowałem 500 monet i straciłem, chęci do gry. Ekstra boost prawda? Drugi przykład. Gdy dostaje atut Miniarz po nerfie inta moje miny biją max 80? Spoko, ale więkość graczy biega na 200+ hp. Nie wiem jak dokładnie działa ten int teraz ale Miniarz jest useless. Jedynie Aptekarz po dokupieniu inta jeszcze jest w miarę dobry. W takim przypadku proponuję usunięcie Blokera z wiadomych przyczyn, Miniarza(jeśli ten int ma być jaki jest) i Kosiarza. Ten ostatni nie dość, że jest totalnie nielubiany przez graczy to jeszcze można go łączyć z klasą cichy... W miejsce tych atutów dodałbym atut Bogacz, który dodawałby 2 dodatkowe monety za fraga i atut Wzmacniacz który dodawałby +15 stat.

 

5. Niszczenie skinów.

 

Dzisiaj się spotkałem z komiczną sytuacją. Wszedłem sobie na serwer i po kilku fragach znalazłem skin do P90. Ucieszyłem się bo to zaoszczędzone monety i w dodatku wypadł skin do broni której używam. Moja radość trwała uwaga.. 3 rundy. Po tym czasie skin uległ zniszczeniu. Szkoda, że gram na serwerze ponad 2 lata i znalazłem w skrzynkach może 5 skinów? Proponuję całkowite usunięcie niszczenia skinów bądź nerf.

 

6. Betonowe ciało

 

Perk betonowe ciało według opisu daje nam odporność na wszystkie obrażenia, jedynie strzaly w głowę nie są chronione. Czas trwania to 10 sekund. Szkoda, że w tym czasie można nas zabić z granata i z noża. Trochę zakłamany ten opis.. Proponuję to zrobić tak jak na serwerze 201. Perk betonowe ciało daje ochronę przed wszystkimi obrażeniami(czyli nóż i granat też) lecz można nas zabić w głowę. W dodatku czas dostaje nerfa i perk może wypaść w wartości od 3 do 8 sekund. Idealny fix do tego perku.

 

7. Hell zamiast Assaulta?

 

Obecnie Assault jest jedną z najgorszych map. Granaty latają tam jeden za drugim, terro nawet nie może wyjść z hangaru w dodatku problemem jest rasz. Gracze wewnątrz czują się jak szczury, a ci z zewnątrz jak sarna wchodząca do paszczy lwa. Praktyczniejszą, klasyczniejszą, większą i lepszą mapą której oczwiście u nas nie ma bo po co jest de_hell. Mapa o wiele lepsza na ten serwer. Przejrzyjcie sobie sami, moje tłumaczenie nic tu nie da to trzeba zobaczyć.

 

Pewnie to nie wszystko i o czymś zapomniałem ale trudno. Nie będę tu już wspominał nawet o nowych klasach albo o misjach co są jeszcze gorsze jak były. Dobrze by było gdyby serwerek ruszył do przodu, a nie stał w miejscu, a nawet cofał się od czasu dodania atutów.

 

Pozdro.

 

 

 

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

1. Ceny perków zostaną zmniejszone. Zostanie to zmienione przy tym resecie.

2. Również zostanie wprowadzone. W tym lub następnym resecie.

3. Ceny ulepszeń w klanie ulegną zmianie.

4. Atut bloker zostanie naprawiony, a co do inteligencji to sprawdzimy jej działanie.

5. Zostanie wgrany nowy plugin.

6. Beton zostanie naprawiony.

7. De_hell  zostanie wgrana, lecz assault zostanie na liście map.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.