Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Nick z CS: Kolejarz >!1910!<
Admin banujący: FromHellNative
Serwer: FFA
Data zdarzenia: 10.02.19
Opis sytuacji: gram gram i nagle ban xD :D
Link do bana z amxbansa(http://d0naciak.pl/amxbans/ban_list.php): 
Wycinek bana z konsoli: 
MXBans] ===============================================
[AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze!
[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ 1shot2kill.pl
[AMXBans] Powod: 'Obraza opiekuna serwera'
[AMXBans] Dlugosc bana: '1 dzien'
[AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:1:42301510'
[AMXBans] Twoje IP: '89.228.162.33'
[AMXBans] ===============================================

czekam na dowody obrazy :p

heh jeszcze dal go gosciu ktory w tygodniu gra 5h XDDDDDD 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://d1.hltv.org.pl/srv50675/HLTV-1902101300-de_mirage.dem.zip

6:45

Recydywa, wiec wydaje mi się, że bylem pobłażliwy wobec GRACZA. 

Jeśli @Myszka Miki nie zgadza się z banem nie widzę przeszkód, żeby bana WYDŁUŻYĆ. Odwoływanie się jest tylko strata czasu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Straciłeś Admina 7 dni temu jak pokazujesz, słusznie zostały ci zabrane uprawnienia.
Brak kultury był widoczny wcześniej w stosunku do innych graczy.
Od Tygodnia nadużywasz złych słów w stosunku do mojej osoby.
Niestety nie będzie to brane łaskawym okiem, gdyż nie przystoi nawet już byłemu adminowi.
Tak więc, polecam zważać na słowa gdyż następny, wybryk może skończyć się banem tygodniowym lub nawet blokadą całkowitą. 

Cytat

czekam na dowody obrazy 😛

heh jeszcze dal go gosciu ktory w tygodniu gra 5h XDDDDDD 

Na drugi raz jeżeli piszesz skarge lub uwage. 
To napisz poprawnie gdyż nie wiem gdzie jest zastrzeżenie do Admina który ukarał Cię, z resztą poprawnie. 


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem został rozwiązany!
Temat został zamknięty.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.