Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Chiałbym serdecznie oświadczyć że @Nati. zostaje kolejnym opiekunem naszego serwera. Jest to osoba kompetentna oraz idealna na to stanowisko. Z mojej strony życzę Ci wiele skucesów oraz owocnej wsółpracy. 

Gratuluje :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 powodzonka życzę 😀😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje Nati  . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Gamer-
      &1. Postanowienia ogólne
      + Nieprzeczytanie&Nieznajomość regulaminu niezwalania cię z jego nie przestrzegania.
      + Zanim wejdziesz na nasz serwer masz obowiązek przeczytać i zapoznać się z naszym regulaminem.
      + Wejście na serwer na aktywnym banie skutkuje zbanowaniem permanentnie multikonta i wydłużeniem bana dla pierwszego konta.
       
      &2. Zasady dotyczące zachowania
      + Mikrofon jest dostępny po mutacji.

      + Na serwerze jest całkowity zakaz obrażania innych graczy wraz z administracją.
      + Zabronione jest używać nicków Wulgarnych & Obraźliwych & Rasistowskich.
      + Zabronione jest używania rasistowskich wyrażeń dotyczących żydów jak i innych narodowości.
      + Zabronione jest reklamowanie jak i spamowanie na czacie.
      + Zakazane jest nadużywania mikrofonu.
      + Zakazane jest spamowanie na [email protected]
       
      &3. Główne zasady serwera
      + Na serwerze nie można reklamować stron typu sieci serwerów/serwerów (Dozwolone są tylko reklamy serwisów związanym z hazardem,
         wymianą skinów,skrzynek,kluczy oraz Twitch) 
      + Na serwerze wykonujemy cele mapy.
      + Zakazane jest wymuszanie bądź, proszenie o kredyty.
      + Na serwerze obowiązuje zakaz czitowania oraz używania jakichkolwiek wspomagaczy.
      + Zakazane jest wykorzystywania bugów mapy jak i plugin-ów.
      + Jakiekolwiek bugi mają być zgłaszane od razu do administracji.
      + Na serwerze zakazane jest kampienie w jednym miejscu.
      + Zakazane jest spamowanie bądź puszczanie muzyki na serwerze.
      + Nie wychodzimy poza mapę podczas pojedynku, chodzi o tekstury, dotyczy to się VIP-ów oraz Adminów, ponieważ mają podwójny skok.
      + Zakazane jest zabijanie z noża podczas wszystkich typów pojedynków np awp vs awp, ak vs ak itp. Zabijanie z noża jest możliwe podczas
         takich pojedynków tylko wtedy gdy obie strony wyrażą na to zgodę.
        Wyjątkiem, kiedy można użyć noża bez zgody drugiej osoby to ( blokada w teksturze, afk, brak amunicji, uciekanie przed zabiciem w ostatnich 10 sek rundy ) 
      + Nie ponosimy odpowiedzialności za utracone kredyty podczas pojedynków powyżej 300 kredytów oraz wymiany !trade / !gift.
         Tak więc jeśli zakładacie się o większą pulę kredytów jeśli serwer tego nie zaakceptuje, bądź zdarzą się losowe problemy nie zwracamy kredytów.
      + Zabronione jest nadużywanie BUNNY HOP w trakcie walki na Awp, Scout, Wyzwania (!chal), Noscope oraz Only Headshot a także reszcie dostępnych broni na serwerze.
      + Zakaz używania "duble jumpa" podczas pierwszych 10sek rundy. 

      &4. Regulamin Admina
      + Stosuj się do regulaminu ogólnego serwerów oraz do regulaminu forum.
      + Admin podlega tak samo pod regulamin serwera jak wszyscy inni gracze.
      + Obrażać, wyzywać, wywyższać się nad graczami serwera.
      + Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze.
      + Admin nie slapuje, slayuje, kic kuje, banuje bez powodu.
      + Admin ma obowiązek udzielić odpowiedzi na pytania/prośby graczy (związane z serwerem/forum)
      + Admin nie może ignorować zgłoszeń na admin say'u bądź [email protected]
      + Admin nie może się wywyższać, jeżeli widzisz takie zachowanie zgłoś to na forum.
      + Admin nie może banować graczy, jeśli nie jest pewny swojej decyzji lub nie posiada obciążających gracza dowodów. 
      + Kłócić się z graczami lub innymi adminami publicznie. Takie sprawy należy załatwiać na PW.
       
       
      &5. Regulamin zakupu usług. 
      + Usługa, która została zakupiona przez serwer bądź przez stronę www nie podlega zwrotowi,
      + Administrator nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta podczas zakupu usług,
      + Administrator nie ponosi odpowiedzialności za awarie serwera, które mogą wpłynąć na czasową nie aktywność usługi,
      + W przypadku zostania zbanowanym na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupionych usług,
      + Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu,
      + Kupując Usługę akceptujesz Regulamin przedstawiony powyżej.
       

      &6. Taryfikator jest częścią regulaminu :
      Używanie jakichkolwiek wspomagaczy skutkuje banem -  Na zawsze Obrażanie Graczy na serwerze - Mut / ban 1 h --> 24 h. Nadużywanie mikrofonu (spam chat/mikrofon) - Mut 10/30 min --> 1 h . Obrażanie Administracji serwera - Mut / ban 1 h --> 24 h . Nadużywanie wulgarnego słownictwo - Mut 10/30 min --> 1 h . Rozmawianie bez mutacji (z wyjątkiem podawania informacji ważnych w rundzie) - Mut 10 minut --> 30 min  --> 1h ( Osoby bez mutacji mają prawo przywitać się, od czasu do czasu coś powiedzieć. Jeśli gracz bez mutacji będzie nadużywał tego prawa admin może go zmutować. ) Wchodzenie na/za tekstury podczas pojedynku - ban 30 min --> tydzień  Reklamowanie jakichkolwiek portali z cheatami - Na zawsze Reklamowanie (sieci serwerów/serwerów/portali nie związanych z csgo ) - Kick (Prośba o zmianę nicku) -->  tydzień  Spamowania na say'u odnośnie graczy łamiących Regulamin, gdy na serwerze przebywa Admin - do zgłoszeń służy (u) say_team @ - Kick -->  10  min Używanie niedozwolonych nicków - kick / ban od 1h -->  24 h  Rush przed upływem 10 sek od rozpoczęcia rundy - kick / ban od 10 min -->  30 min Kampienie na swoim respawnie - kick / ban 10 min -->  30 min  Puszczanie muzyki na serwerze - Mut  30 min -->  1 h  Specjalne nie zabijanie swojego kolegi w przeciwnym zespole - kick / ban  10 min --> 30 min  Zakazane jest zabijanie z noża podczas wszystkich typów pojedynków np awp vs awp, ak vs ak itp.Zabijanie z noża jest możliwe podczas takich pojedynków tylko wtedy gdy obie strony wyrażą na to zgodę.  - kick / ban  10 min -->  30 min  Wyjątkiem, kiedy można użyć noża bez zgody drugiej osoby  to zdarzenia np: ( blokada w teksturze, afk, brak amunicji, uciekanie przed zabiciem w ostatnich 10sek rundy. ) Nadużywanie BUNNY HOP - Ostrzeżenie / ban  10 min -->  30 min --> utrata bh Zakaz używania "duble jumpa" podczas pierwszych 10sek rundy. Ostrzeżenie / ban  10 min -->  30 min Wymuszanie bądź, proszenie o kredyty jest równoznaczne z wyzerowaniem ilości kredytów na danym koncie wraz z całym ekwipunkiem.          ( Przed wyzerowaniem konta gracz powinien dostać 2 ostrzeżenia, które informują go o zakazie proszenia/wymuszenia kredytów. )
       
      Każdego Właściciela / Opiekuna / Admina / Gracza obowiązuje taki sam taryfikator.

      Jeżeli Admin będzie banował graczy na dłuższy okres, bez wyjaśnienia nadania takiego bana będą wyciągane konsekwencje w formie ostrzeżeń. Dwa takie ostrzeżenia i prawa Admina zostają zawieszone bądź odebrane.

      Jeżeli osoba, która dostała bana a po jego upływie wciąż łamie Regulamin Admin ma prawo przedłużyć karę 2 krótkie.
    • Gość Roni
      Przez Gość Roni
      Regulamin serwerów CS 1.6 GO:MOD
       
      Zasady ogólne
       
      Absolutny zakaz używania cheatów i wspomagaczy!
      Zabronione używania modeli/grafiki które ułatwiają grę.
      Podpowiadanie przez komunikatory typu skype, ts3, voip itd. w czasie gry jest zabronione i traktowane jako używanie wspomagaczy.
      Wejście na serwer na aktywnym banie jest karane banem permamentnym.
      Maksymalny ping na serwerze wynosi 120
      Nie odpowiadamy za utratę kont/skrzyń/kluczy/skinów. Hasła są dobrowolne, nie zakładając go liczysz się z możliwością utraty rzeczy
      Każdy gracz ma 72h na odwołanie się od bana.
      Zakaz używania komend cl_lw 0, cl_lc 0 (powodujących tzw. zlagowane fullauto) - perm.
      New!Zakaz robienia multi-konta.
       
       
      Kultura / Chat
       
      Zakaz używania nick`ów rasistowskich i obraźliwych w stosunku do graczy, przekonań i wyznań.
      Podszywanie się pod adminów lub innych gracze również będzie karane
      Podszywanie się pod innych graczy stosując ich prawdziwe dane osobowe jest karane banem.
      Obrażanie graczy lub ich rodzin jest karane banem.
      Zakaz nadmiernego przeklinania.
      Niedozwolone jest nadużywanie mikrofonu, gwizdania, śpiewania, zagłuszania graczy w czasie rozgrywki.
      Do zgłaszania cheaterów służy [email protected] (sayu @). Inne formy zgłoszeń będą karane.
      [email protected] jest czatem dla adminów, jego nadużywanie i spam przez graczy będzie karany banem.
      Zabrania się reklamowania innych serwerów, stron www!
      Mikrofonu DO INFO może użyć każdy, jednak w innych celach, mikrofon jest dostępny dla osób powyżej 16 roku życia (bądź po mutacji)

       
      Gra
       
      Drużyna wykonująca cele mapy (TT = paka / CT = hosty) ma do 1:30  na opuszczenie swojego miejsca spawn
      Zakazane jest bugowanie mapy, tudzież chodzenie i przebywanie na txt.
      Pakę możemy podkładać TYLKO w miejscach dostępnych dla innych graczy.
      Na serwerach obowiązuje realizacja celów map. TT ma podłożyć bombę, CT ma za zadanie zapobiec podłożeniu/wybuchowi paki.
      Zakazane jest celowe przeszkadzanie swojej drużynie w rozgrywce.
      Zakaz spamowania molotovem.
      Zakaz reconnectów w celu odrodzenia w tej samej rundzie
      Zakaz wulgarnych i pornograficznych sprayów
      W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany
      W przypadku resetu serwera administrator nie ma obowiązku zwracania wcześniej zakupionych czy zdobytych dodatków. 
      Bezwzględny zakaz używania komendy "gl_monolights 1" / perm.
       Zakaz celowego podkładania paki na rozgrzewce, gdy wybuchnie powoduje bugowanie się S/VIPA w następnej rundzie / ban do 30 min
      Właściciel klanu ma prawo wyrzucić gracza który nie wpłacił 30 EURO ratami. Jeśli ktoś nie wpłaci nic w ciągu tygodnia albo będzie nieaktywny przez 7 dni może zostać wyrzucony z klanu bez wcześniejszej informacji.

       
      Każdy gracz ma obowiązek zapoznania się z regulaminem!
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
      Administracja NIE ZWRACA kosztów związanych z zakupami na serwerach w przypadku osób zbanowanych!
       
      Kary

       
      Cheaty = ban permamentny
      Wejście na aktywnym banie - wydłużenie bana
      Wejście na aktywnym po permie - neoban
      Modele/grafika = perm
      Podpowiadanie w czasie gry na komunikatorach = perm
      Przekroczenie pingu = kick / ban na 5 / 30 minut
      Używanie zabronionego nicku – kick / ban 5 /30 minut / ban 1h / ban tydzień / ban permamentny (w przypadku podszywania pod admina/opiekuna/właściciela)
      Obrażanie:
      - gracza : 30 minut / 1h / 1 dzień
      - rodziny : tydzień
      Brak kultury osobistej / nadmierne przeklinanie : Ban 30 minut / godzina / dzień / tydzień
      Nadużywanie mikrofonu :  Ban 5 / 30 / 60 minut
      Nieprawidłowe zgłaszanie cheaterów : ban 5 / 30 minut
      Spam na [email protected] : 30 minut / 1h
      Reklama : tydzień
      Niewykonywanie celów mapy: ban 30 minut / 1h
      Kampienie / resp / txt / bugowanie paki : ban 30 minut / 1h
      Przeszkadzanie : ban 5 / 30 minut / 1h
      Nabijanie misji : 1 dzień i dłużej
      Gra w 1 rundzie bronią inną niż pistolet: Ban 30 minut.
      Zakładania multi-konta - ban na tydzień
      Wyrzucanie graczy z klanu gdy wpłacą 30 euro ratami - Ban 1 dzień / 7 dni
      Używanie niecenzuralnego spraya - ban 30 min / 1 godzina
       
      NOWE!! Spamowanie niechcianą komendą /wymiana - ban 30 min / 1 godzina
       

       
      Na odwołanie się od kary mamy 24 godziny!
      Nie odwołujemy się od kar godzinnych i krótszych!
    • Przez aXenBiceps™
      Witajcie użytkownicy!
      Już dzisiaj patrzycie na całkiem nowe forum! Wiele rzeczy zostało zmodernizowanych oraz dodano wiele zmian.
      Co nowego zostało wprowadzone?
       
      Nowy styl:
      Dodano menu, które zawsze będzie za nami podążało wraz z opcjami profilowymi, Poprawiono kodowanie rozwijanego menu, Dodano wybór własnych kolorów forum z palety barw, Poprawiono kodowanie zmiany odcieni forum biały/czarny, Zmodernizowano najnowsze artykuły, Dodano nową tabelkę serwerów, Zmodernizowano legendę grup, Dodano ikony powiadomień, Przeniesiono opcje udostępniania tematu na samą górę tematu, Dodano w wielu miejscach kolory grup, Dodano inne grupy w widoku wyszukiwarki, Dodano animację loga, Zmodernizowano profil w widoku tematu, Poprawiono wygląd działów, Dodano licznik tematów w widoku działu, Zmodernizowano wygląd tematów, Poprawiono widok ankiet, Dodano opcję "Cała aktywność" w menu profilu (Również w wersji mobilnej), Zmodernizowano styl mobilny, Zmodernizowano przycisk cofania, od teraz nie będzie nachodzić na inne elementy, Poprawiono kolorystykę jasnego stylu, Dodano nowe ikony do działów, Zmieniono wygląd klubów Zmiany na forum:
      Usunięto system filmów, Usunięto muzykę w profilu, Dodano wyróżnienie grup (Właściciel serwera i opiekun serwera), Przywrócono wyróżnienia grup premium w profilu, Poprawiono ikony forum, Dodano oraz zmodernizowano działy, Dodano nowe prefixy: Opinia, Poszukuję, Problem, Pytanie, Zmieniono położenie działów serwerów, Usunięto nagrodę "Rok z 1s2k" (Tutaj zapowiadamy modernizację nagród, pojawią się nowe nagrody), Dodano nowe emotikony, Dodano nowe grupy: "Redaktor naczelny", "Właściciel strony WWW", "Sponsor", Dodano możliwość logowania za pomocą platformy discord, Dodano gify, Naprawiono problem z migającymi linkami w chrome, Dodano przycisk na odświeżanie tematu (Grupy premium mają większe przywileje w nowej opcji), Dodano możliwość modyfikowania nawigacji w klubach, Poprawiono system ogłoszeń, Poprawiono SEO forum, Poprawiono szybkość strony, Poprawiono błąd 502 i 504 przy przeglądaniu forum, Poprawiono załączniki we wpisach, Zmieniono uprawnienia grup, Naprawiono błąd przy bugowaniu się prefixów w widoku działów, Naprawiono błąd, powodujący blokowanie pisania na chatboxie, Od teraz grafiki będą pobierane na nasz serwer, kiedy maja początek http, Ulepszono grafiki reprezentujące forum, Usunięto opis z loga, Ulepszono powiadomienia na forum, Ulepszono rejestracje na forum, (Wkrótce) Aktualizacja do najnowszego silnika IPS 4.4, Aktualizacja php do wersji 7.3.1, Poprawiono błąd z częstym bugowaniem się bazy danych, Wsparcie strony dla rozdzielczości 8K, Dodano prefixy "Konkurs" do działów z serwerami, Dodano opcję "Wspomnij tego użytkownika" w tematach, Zmieniono nazwę grupy z VIP na Premium, Połączenie grup administracyjnych (Administrator, Junior Administrator, Administrator forum), Aktualizacja regulaminu forum, Usunięto możliwość wykupienia zmiany nicku, Dodano do profilu nowe opcje: "Strona internetowa" oraz "Skrypt CMS", Naprawiono błąd z brakiem dostępu do własnej ankiety, Została otwarta rekrutacja na Moderatora forum. Zachęcamy do składania podań, Dodano nowy przywilej dla redakcji (Możliwość posiadania grup premium na jednym serwerze na cały okres posiadania grupy Redaktor), Zwiększono uprawnienia moderatora klubu, Zmieniono rozmieszczenie menu, Dodano podstronę "Pomoc", Podano podstronę "Rangi", Od teraz redaktorzy oraz graficy posiadają te same uprawnienia co grupa premium, Dodano podobną zawartość do widoku tematów
    • Przez $$$$$$$$$$$$$
      @Bombels

       

       
      @Bestatter

       
      @Włatca Much

       
      @Tlg19451

       
      @Agnes

       
      @Wody

       
      @Yncek 

       
      @Majek

       
      @BilardowyWirtuoz

      PO ZAKUP VIP'A ZAPRASZAM NA PW/STEAM DO OPIEKUNA SERWERA!
       
    • Przez platyna1992
      Regulamin serwera 5 Maps
       
      Zasady Ogólne
       
      1. Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz jego regulamin.
      2. Zabrania się używania jakichkolwiek programów do wspomagania rozgrywki.
      3. Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.
      4. Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów itp. Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji lub osoby, które ukończyły 16 rok życia. W przypadku osoby bez mutacji może ona podać tylko info.
      5. Zabronione jest ustawianie nieodpowiednich nicków (tzw. pustych), wulgarnych czy obrażających kogoś, a także o treści religijnej. To samo tyczy się tagów obok nicku.
      6. Zabronione jest używanie avatarów o treści pornograficznej, religijnej bądź reklamującej inny serwer, sieć, stronę internetową.
      7. Surowo wzbrania się podszywania się pod administratorów bądź innych graczy.
      8. Zakaz wyzywania, poniżania, zaczepiania innych graczy bądź administratorów.
      9. Zakaz spamowania na [email protected]
      10. Zakaz reklamowania innych sieci, stron internetowych, czitów do gier. Skróty nazw sieci serwerów bądź stron internetowych również są zakazane.
      11. Na serwerze obowiązują cele mapy.
      12. Zakaz przechodzenia do drużyny wygrywającej.
      13. Zabronione jest zgłaszanie cziterów na czacie, bądź informowanie go, że wbił administrator serwera.
      14. Zakazuje się wszelkiego rodzaju przeszkadzania w grze.
      15. Terroryści mają zakaz kampienia na respie po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy.
      16. Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnego bana na drugim koncie.
      17. W przypadku zbanowania konta gracza np. blokada VAC koszty zakupionych usług nie zostaną zwrócone.
      18. Zakaz szukania partnerów do gry.
      19. Zakaz wykorzystywania bugów, je należy zgłaszać administracji.
      20. Dopuszczalny ping wynosi 150ms.
      21. Na serwerze obowiązuje kultura.
      22. Na odwołanie się od bana gracz ma 72H.
      23. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
      24. Nie znajomość regulaminu nie zwalnia graczy z jego przestrzegania.
      25. Zakazuje się używania modulatorów głosu.
      26. Zakazuje się spamowania na czacie.
      27. Admin też jest człowiekiem, nie jest w stanie sprawdzić każdego gracza na raz.
      28. Zabrania sie wyrzucanie bomby w miejsca z których nie można jej podnieść.
       29. Zakazane jest używanie znaków specjalnych w nicku gracza które powoduje ze nick gracza jest nieczytelny.
      30. Zakaz proszenia o zarekomendowanie profilu CS:GO.
      31. Zabrania się podawania infa o położeniu gracza ze swojego teamu na czacie celem przekazania tej informacji drużynie przeciwnej.
       
      Taryfikator banów
       
      Czitowanie – PERM
      Działanie na szkodę sieci lub serwera – PERM
      Wchodzenia na aktywnym banie – PERM
      Reklamowanie – Ban na 7 dni | PERM
      Obraza admina lub gracza – Ban od 1 dnia do 7 dni
      Przekroczenie pingu powyżej 150ms – Kick | Ban 5 minut
      Nadużywania mikrofonu/brak mutacji – Mute od 30 minut | Ban do 2H
      Podszywania się pod administratora/gracza – PERM
      Używania niedozwolonego nicku/tagu – KICK | Ban 1 H | Ban 1 dzień | PERM
      Używanie niedozwolonego avatara – KICK | Ban 1 H | Ban 1 dzień | PERM
      Zgłaszanie cziterów/oskarżanie innych o czitowanie – Gag od 30 minut | Ban 1H
      Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – Ban od 1 dnia do 2 dni
      Kampienie TT po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy – Kick | Ban od 30 minut do 1H
      Utrudnianie rozgrywki – Ban od 30 minut do 1 dnia.
      Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wbiciu admina – Mute/Gag 30 minut | Ban 2H
      Szukanie partnerów do gry – Kick | Ban 30 minut
      Przechodzenie do drużyny wygrywającej – Ban 30 minut
      Niewykonywanie celów mapy – Ban od 30 minut do 1H
      Wykorzystywanie bugów mapy – Kick | PERM
      Reklama czitów – PERM
      Spamowanie na czacie – Gag 30 minut | Ban do 2H
      Spamowanie na  [email protected]– Gag 30 minut | Ban do 2H
      Używanie modulatorów głosu – Mute 30 minut bądź ban do 3 H
      Wyrzucenie bomby w miejsce z którego nie da sie jej podnieść - kick | Ban na 1 dzień
      Używanie znaków specjalnych w nick - kick | ban na 30 min | ban na 1 dzien
      Proszenie o rekomendacje profilu - Kick | Ban do 30 min
      Podawanie infa o położeniu gracza ze swojego teamu na czacie celem przekazania tej informacji drużynie przeciwnej Gag 30 min
       
      Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - ban według uznania admina.
       
      W przypadku gdy admin uzna, że gracz zasłużył na wyższą bądź trochę niższą karę ma prawo skrócić, przedłużyć bana.
       
      Administracja serwera może w każdej chwili zmienić regulamin.
       
  • Przeglądający   0 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.