Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zbugowany Licznik na Granaty, Można je rzucić odrazu po statcie rundy.
Klasa Lekki snajper jest zbudowana osoba która go weżnie zagra   runde i zmieni klasa to grawitacja przejdzie na inna klase.
Na Szpiegu słychać kroki .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa [Lekki Snajper]

Klasa ma baga w postaci 1hit-killa z usp-s a miała mieć tylko ze scouta z tego co jest napisane w opisie.

Klasa [Rambo]

W klasie nie działa odległość przenoszenia wraz z dodawaniem Inteligencji.

 

Problem w Klanie

Podczas ulepszenia statystyk nie zmienia się ile one dają.

Edited by Yedy (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk [Tykająca Bomba]

Perk się czasami baguje i potrafi zabić przez pół mapy.

Bag z granatami

Gdy pod koniec rundy spamujemy 4 tam gdzi są granaty to w następnej rundzie możemy użyć granatów przed 1:40

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawiono ciche kroki u Szpiega

Poprawiono grawitacje u Lekkiego oraz natychmiastowe zabicie z HeadShota

Rambo miał odległość teleportu uzależnioną od inteligencji, jednak przelicznik był dosyć niski - zwiększyłem go

Poprawiono błąd z granatami

Poprawiono problem w klanie, o ile chodzi Wam o limit członków

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk [ Kret z niespodzianką] 

Zmniejszyc przelicznik DMG przy dodawaniu inteligencji, bo jeżeli gra ma polegać na wbiciu 100 lvl-a wydropienia tego perku i 1hit killowania każdego to coś tu jest nie tak.

Klasa [Kamikadze] 

Zmniejszyć szansę na podbicie przeciwnika, bo kamikadze podbija graczami nawet 3x w powietrzu.

Klasa [Lekki Snajper]

Zmniejszona grawitacja psuje się gdy gracz wejdzie na drabinę.

Edited by Yedy (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znerfiłem już kreta, tak właśnie widziałem że pierwsze co ludzie robili to szukali tego perku w sklepie :P

Kamikadze zmieniłem szansę z 1/8 na 1/12, myślę że będzie okej - z 1/x to jest tak że raz siądzie te 3 razy, a raz kompletnie nie siądzie, stąd trzeba te sytuacje brać z dystansem ;) 

Poprawiono grawitacje na drabinie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, chciałbym poruszyć parę kwestii dotyczących rozgrywki na serwerze. Gram tu od 4 dni i zdążyłem zauważyć, że "Kret z niespodzianką", "Zestaw Rakietnika" jest zbędną rzeczą na tym serwerze. Tu już nie chodzi o nerf tych przedmiotów, one po prostu za dużo biją i nie powinno ich być przy takim "balansie". Gdzie ja mam amadeusza 296lvl i padam na jedną rakietkę. Jeśli te rakietki mają mieć taki dmg to moim zdaniem 1 punkt zdrowia w statystykach powinien dawać jeden zdrowia. Nie wiem w Counter Strike 1.6 tak było i każdemu odpowiadało. Przychodzi wiele nowych graczy na serwer co chwile widzę jakieś nowe nicki, ale niestety po chwili wychodzą i wcale się nie dziwie, bo jakbym w tej chwili miał zacząć grę to na pewno, latające rakietki 1/1 by mnie zniechęciły do dalszej gry. Więc naprawdę na waszym miejscu bym je usunął w ogóle z gry, ewentualnie zrobił w statystykach tak że 1 pkt zdrowia, daje 1 pkt zdrowia. Myślę że jak ktoś będzie miał te 400 hp to i tak nie jest dużo. Ja na Amadeuszu z full INT i "Nabojami Amadeusza", bije z hita w tej chwili jakieś 65-70 hp. Gdzie gracze z moim levelem lub niższym mają 130 hp to kpina ;D. Kondycja.. za dużo też nie wnosi można władować ją na fulla i jakiejś znacznej różnicy nie ma.

Co do misji uważam że misję od 180 lvl'a są okej, ale jest ich za mało ponieważ idzie je skończyć do 230 lvla nawet wcześniej i co dalej? Wbijanie nieszczęsnego 400 lvl'a? Moglibyście dodać więcej tych misji.
Kolejna sprawa perk "Prochy Alkaidy" czy jakoś tak. W momencie gdy grasz rakietnikiem z rakiet bijesz 1/1. Nie wiem czy tak specjalnie jest zrobione czy to jakiś błąd, ale drop perka który chcesz to koszt 200-250 monet. Ktoś sobie go wylosuje na początku i mając 20 level zabije nawet 1000lvl, a monety które wydał na wylosowanie owego perku zwrócą mu się z nawiązką.

Mam propozycję którą przypominam sobie jeszcze za czasów COD MOD na Counter Strike 1.6. Chodzi o monety których jedynym tak naprawdę zastosowaniem jest kupno perka. Może by tak dodać jakieś klasy które można by było kupić za owe monety. 

Klasy:
RozQurwiatoR: Posiada 150 kondycji, 110 zdrowia, 10 wytrzymałości, - 10 inteligencji. Broń: AK-47, TEC-9, 2x GRANAT 1/4 na zabicie z niego. 

TANK: Posiada 160 zdrowia, 20 kondycji, 50 wytrzymałości, 0 inteligencji. Broń: Negev, CZ-75 AUTO. Szansa na odbicie pocisków 1/10 szansy.
 

Perki:
Hulk - Dostajesz 75, 100, 125 zdrowia.
Mordor - Masz 1/2, 1/3, 1/4 szansy na zrespienie się na początku rundy w przeciwnej drużynie.
Duch - Możliwość przechodzenia przez ściany przez 3, 4, 5 sekund. Jak się da to dodać jakiś licznik ile czasu zostało, bo można się zbugować w ścianie.
Morfina - masz 1/2, 1/3 szansy na odrodzenie się po śmierci.

Zwinne Palce - natychmiastowe przeładowanie broni.
Jasnowidz - widzisz wrogów na radarze.

 

Questy: 
Misje od 181:
Zabij 1000 przeciwników  Nagroda: 3000 MONET, 40000 EXP.

Zabij 100 przeciwników z AK-47  Nagroda: 300 MONET, 40000 EXP.
Zabij 30 osób za pomocą noża  Nagroda: 500 MONET, 30000 EXP

Zabij 50 osób za pomocą granatu  Nagroda: 300 MONET, 20000 EXP
O dalszych misjach się nie wypowiem, bo nie znam poziomu trudności kolejnych. 

 

Kolejną propozycją jest dodanie nagród za najwięcej zabójstw na danej mapie.
1 miejsce: 100 MONET oraz 10000 EXP.
2 miejsce: 80 MONET oraz 8000 EXP.
3 miejsce: 50 MONET oraz 5000 EXP.

 

Klasy za MONET'y:
Bin Laden -  100 zdrowia, 10 INT, 0 wytrzymałości, 40 kondycji. Posiada AK-47, TEC-9  i brak rozrzutu, dwa granaty, dwa mołotowy.  Szybsze podkładanie bomby.  Koszt klasy - 3000 MONET.
Antyterrorysta - 100 zdrowia, 10 INT, 50 wytrzymałości, 10 kondycji. M4A1-S i brak rozrzutu, jeden  granat, dwa granaty dymne. Szybsze rozbrajanie bomby. Koszt klasy - 2500 MONET.

 

Wiem, że niektóre z tych propozycji mogą być przesadzone, ale myślę że niektóre z tych rzeczy zostaną wprowadzone.

 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Khail napisał:

Witam, chciałbym poruszyć parę kwestii dotyczących rozgrywki na serwerze. Gram tu od 4 dni i zdążyłem zauważyć, że "Kret z niespodzianką", "Zestaw Rakietnika" jest zbędną rzeczą na tym serwerze. Tu już nie chodzi o nerf tych przedmiotów, one po prostu za dużo biją i nie powinno ich być przy takim "balansie". Gdzie ja mam amadeusza 296lvl i padam na jedną rakietkę. Jeśli te rakietki mają mieć taki dmg to moim zdaniem 1 punkt zdrowia w statystykach powinien dawać jeden zdrowia. Nie wiem w Counter Strike 1.6 tak było i każdemu odpowiadało. Przychodzi wiele nowych graczy na serwer co chwile widzę jakieś nowe nicki, ale niestety po chwili wychodzą i wcale się nie dziwie, bo jakbym w tej chwili miał zacząć grę to na pewno, latające rakietki 1/1 by mnie zniechęciły do dalszej gry. Więc naprawdę na waszym miejscu bym je usunął w ogóle z gry, ewentualnie zrobił w statystykach tak że 1 pkt zdrowia, daje 1 pkt zdrowia. Myślę że jak ktoś będzie miał te 400 hp to i tak nie jest dużo. Ja na Amadeuszu z full INT i "Nabojami Amadeusza", bije z hita w tej chwili jakieś 65-70 hp. Gdzie gracze z moim levelem lub niższym mają 130 hp to kpina ;D. Kondycja.. za dużo też nie wnosi można władować ją na fulla i jakiejś znacznej różnicy nie ma.

Co do misji uważam że misję od 180 lvl'a są okej, ale jest ich za mało ponieważ idzie je skończyć do 230 lvla nawet wcześniej i co dalej? Wbijanie nieszczęsnego 400 lvl'a? Moglibyście dodać więcej tych misji.
Kolejna sprawa perk "Prochy Alkaidy" czy jakoś tak. W momencie gdy grasz rakietnikiem z rakiet bijesz 1/1. Nie wiem czy tak specjalnie jest zrobione czy to jakiś błąd, ale drop perka który chcesz to koszt 200-250 monet. Ktoś sobie go wylosuje na początku i mając 20 level zabije nawet 1000lvl, a monety które wydał na wylosowanie owego perku zwrócą mu się z nawiązką.

Mam propozycję którą przypominam sobie jeszcze za czasów COD MOD na Counter Strike 1.6. Chodzi o monety których jedynym tak naprawdę zastosowaniem jest kupno perka. Może by tak dodać jakieś klasy które można by było kupić za owe monety. 

Klasy:
RozQurwiatoR: Posiada 150 kondycji, 110 zdrowia, 10 wytrzymałości, - 10 inteligencji. Broń: AK-47, TEC-9, 2x GRANAT 1/4 na zabicie z niego. 

TANK: Posiada 160 zdrowia, 20 kondycji, 50 wytrzymałości, 0 inteligencji. Broń: Negev, CZ-75 AUTO. Szansa na odbicie pocisków 1/10 szansy.
 

Perki:
Hulk - Dostajesz 75, 100, 125 zdrowia.
Mordor - Masz 1/2, 1/3, 1/4 szansy na zrespienie się na początku rundy w przeciwnej drużynie.
Duch - Możliwość przechodzenia przez ściany przez 3, 4, 5 sekund. Jak się da to dodać jakiś licznik ile czasu zostało, bo można się zbugować w ścianie.
Morfina - masz 1/2, 1/3 szansy na odrodzenie się po śmierci.

Zwinne Palce - natychmiastowe przeładowanie broni.
Jasnowidz - widzisz wrogów na radarze.

 

Questy: 
Misje od 181:
Zabij 1000 przeciwników  Nagroda: 3000 MONET, 40000 EXP.

Zabij 100 przeciwników z AK-47  Nagroda: 300 MONET, 40000 EXP.
Zabij 30 osób za pomocą noża  Nagroda: 500 MONET, 30000 EXP

Zabij 50 osób za pomocą granatu  Nagroda: 300 MONET, 20000 EXP
O dalszych misjach się nie wypowiem, bo nie znam poziomu trudności kolejnych. 

 

Kolejną propozycją jest dodanie nagród za najwięcej zabójstw na danej mapie.
1 miejsce: 100 MONET oraz 10000 EXP.
2 miejsce: 80 MONET oraz 8000 EXP.
3 miejsce: 50 MONET oraz 5000 EXP.

 

Klasy za MONET'y:
Bin Laden -  100 zdrowia, 10 INT, 0 wytrzymałości, 40 kondycji. Posiada AK-47, TEC-9  i brak rozrzutu, dwa granaty, dwa mołotowy.  Szybsze podkładanie bomby.  Koszt klasy - 3000 MONET.
Antyterrorysta - 100 zdrowia, 10 INT, 50 wytrzymałości, 10 kondycji. M4A1-S i brak rozrzutu, jeden  granat, dwa granaty dymne. Szybsze rozbrajanie bomby. Koszt klasy - 2500 MONET.

 

Wiem, że niektóre z tych propozycji mogą być przesadzone, ale myślę że niektóre z tych rzeczy zostaną wprowadzone.

 


 

 

Jestem jak najbardziej za.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Khail napisał:

"Kret z niespodzianką", "Zestaw Rakietnika" jest zbędną rzeczą na tym serwerze. Tu już nie chodzi o nerf tych przedmiotów, one po prostu za dużo biją i nie powinno ich być przy takim "balansie". Gdzie ja mam amadeusza 296lvl i padam na jedną rakietkę

Jestem na tak aby usunąć te perki lub usunąć z nich przelicznik inteligencji do DMG i dać bazowe 70 zadawanego DMG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bag [Rakietnik]

Gdy gracz na tej klasie dostanie perk Prochy Al-Kaida to z rakiet bije po 800 DMG.

Nerf [Amadeusz]

Zmniejszył bym przelicznik inteligencji do DMG o 40-45%.

Perk [Diamentowe Naboje]

Skrócić czas ładowania o połowę

 

 

Perk/Bag [Wyposażenie Kapitana]

Bag polega na tym, że gdy zmienimy na AWP, później znów na broń to zaczyna spamić naszymi broniami i wyrzuca ogromną ilość pod nasze nogi. Nie zawsze to się robi, ale dosyć często.

 

Propozycja

Zrobić ranking z nagrodami pod koniec każdej mapy, w praktyce to polega na tym aby nagrodzić graczy za największą ilość zabójstw EXP-em, czyli:

1 miejsce: 3500 EXP-a

2 miejsce: 2500 EXP-a

3 miejsce: 1500 EXP-a

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Yedy napisał:

Bag [Rakietnik]

Gdy gracz na tej klasie dostanie perk Prochy Al-Kaida to z rakiet bije po 800 DMG.

Nerf [Amadeusz]

Zmniejszył bym przelicznik inteligencji do DMG o 40-45%.

Perk [Diamentowe Naboje]

Skrócić czas ładowania o połowę

 

 

Perk/Bag [Wyposażenie Kapitana]

Bag polega na tym, że gdy zmienimy na AWP, później znów na broń to zaczyna spamić naszymi broniami i wyrzuca ogromną ilość pod nasze nogi. Nie zawsze to się robi, ale dosyć często.

 

Propozycja

Zrobić ranking z nagrodami pod koniec każdej mapy, w praktyce to polega na tym aby nagrodzić graczy za największą ilość zabójstw EXP-em, czyli:

1 miejsce: 3500 EXP-a

2 miejsce: 2500 EXP-a

3 miejsce: 1500 EXP-a

 

Ty, Ty ja juz wyzej pisalem o nagrodach pod koniec mapy xd 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedzie to bol dla mnie ale siedzac na serwerze pare osob placze o klase Snajper ;D moze dodac by Notatki kapitana - odbija 1-3 pociski

 

Niby w rozdaniu pkt jest Kondycja ale jest ona bardzo slabo odczuwalna nawet gdy doda sie wiekszosc ilosc pkt

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, WEEDSJUSZ. napisał:

Bedzie to bol dla mnie ale siedzac na serwerze pare osob placze o klase Snajper ;D moze dodac by Notatki kapitana - odbija 1-3 pociski

 

Niby w rozdaniu pkt jest Kondycja ale jest ona bardzo slabo odczuwalna nawet gdy doda sie wiekszosc ilosc pkt

 

Kondycja dostanie lekkiego boosta, jeżeli rzeczywiście daje bardzo mało. Snajper nie jest zły, wystarczy walić w inteligencje i można normalnie zabijać ;)

W dniu 12.04.2019 o 11:52, Yedy napisał:

Misje [Zabij 10 z noscopa]

Tą misje da się zrobić perkami takimi jak Kret z niespodzianką i Zestawem Rakietnika jaki i bronią MP7.

Dzisiaj wieczorem ta misja zostanie poprawiona

 

W dniu 12.04.2019 o 13:43, Khail napisał:

Witam, chciałbym poruszyć parę kwestii dotyczących rozgrywki na serwerze. Gram tu od 4 dni i zdążyłem zauważyć, że "Kret z niespodzianką", "Zestaw Rakietnika" jest zbędną rzeczą na tym serwerze. Tu już nie chodzi o nerf tych przedmiotów, one po prostu za dużo biją i nie powinno ich być przy takim "balansie". Gdzie ja mam amadeusza 296lvl i padam na jedną rakietkę. Jeśli te rakietki mają mieć taki dmg to moim zdaniem 1 punkt zdrowia w statystykach powinien dawać jeden zdrowia. Nie wiem w Counter Strike 1.6 tak było i każdemu odpowiadało. Przychodzi wiele nowych graczy na serwer co chwile widzę jakieś nowe nicki, ale niestety po chwili wychodzą i wcale się nie dziwie, bo jakbym w tej chwili miał zacząć grę to na pewno, latające rakietki 1/1 by mnie zniechęciły do dalszej gry. Więc naprawdę na waszym miejscu bym je usunął w ogóle z gry, ewentualnie zrobił w statystykach tak że 1 pkt zdrowia, daje 1 pkt zdrowia. Myślę że jak ktoś będzie miał te 400 hp to i tak nie jest dużo. Ja na Amadeuszu z full INT i "Nabojami Amadeusza", bije z hita w tej chwili jakieś 65-70 hp. Gdzie gracze z moim levelem lub niższym mają 130 hp to kpina ;D. Kondycja.. za dużo też nie wnosi można władować ją na fulla i jakiejś znacznej różnicy nie ma.

Co do misji uważam że misję od 180 lvl'a są okej, ale jest ich za mało ponieważ idzie je skończyć do 230 lvla nawet wcześniej i co dalej? Wbijanie nieszczęsnego 400 lvl'a? Moglibyście dodać więcej tych misji.
Kolejna sprawa perk "Prochy Alkaidy" czy jakoś tak. W momencie gdy grasz rakietnikiem z rakiet bijesz 1/1. Nie wiem czy tak specjalnie jest zrobione czy to jakiś błąd, ale drop perka

chcesz to koszt 200-250 monet. Ktoś sobie go wylosuje na początku i mając 20 level zabije nawet 1000lvl, a monety które wydał na wylosowanie owego perku zwrócą mu się z nawiązką.

Mam propozycję którą przypominam sobie jeszcze za czasów COD MOD na Counter Strike 1.6. Chodzi o monety których jedynym tak naprawdę zastosowaniem jest kupno perka. Może by tak dodać jakieś klasy które można by było kupić za owe monety. 

Klasy:
RozQurwiatoR: Posiada 150 kondycji, 110 zdrowia, 10 wytrzymałości, - 10 inteligencji. Broń: AK-47, TEC-9, 2x GRANAT 1/4 na zabicie z niego. 

TANK: Posiada 160 zdrowia, 20 kondycji, 50 wytrzymałości, 0 inteligencji. Broń: Negev, CZ-75 AUTO. Szansa na odbicie pocisków 1/10 szansy.
 

Perki:
Hulk - Dostajesz 75, 100, 125 zdrowia.
Mordor - Masz 1/2, 1/3, 1/4 szansy na zrespienie się na początku rundy w przeciwnej drużynie.
Duch - Możliwość przechodzenia przez ściany przez 3, 4, 5 sekund. Jak się da to dodać jakiś licznik ile czasu zostało, bo można się zbugować w ścianie.
Morfina - masz 1/2, 1/3 szansy na odrodzenie się po śmierci.

Zwinne Palce - natychmiastowe przeładowanie broni.
Jasnowidz - widzisz wrogów na radarze.

 

Questy: 
Misje od 181:
Zabij 1000 przeciwników  Nagroda: 3000 MONET, 40000 EXP.

Zabij 100 przeciwników z AK-47  Nagroda: 300 MONET, 40000 EXP.
Zabij 30 osób za pomocą noża  Nagroda: 500 MONET, 30000 EXP

Zabij 50 osób za pomocą granatu  Nagroda: 300 MONET, 20000 EXP
O dalszych misjach się nie wypowiem, bo nie znam poziomu trudności kolejnych. 

 

Kolejną propozycją jest dodanie nagród za najwięcej zabójstw na danej mapie.
1 miejsce: 100 MONET oraz 10000 EXP.
2 miejsce: 80 MONET oraz 8000 EXP.
3 miejsce: 50 MONET oraz 5000 EXP.

 

Klasy za MONET'y:
Bin Laden -  100 zdrowia, 10 INT, 0 wytrzymałości, 40 kondycji. Posiada AK-47, TEC-9  i brak rozrzutu, dwa granaty, dwa mołotowy.  Szybsze podkładanie bomby.  Koszt klasy - 3000 MONET.
Antyterrorysta - 100 zdrowia, 10 INT, 50 wytrzymałości, 10 kondycji. M4A1-S i brak rozrzutu, jeden  granat, dwa granaty dymne. Szybsze rozbrajanie bomby. Koszt klasy - 2500 MONET.

 

Wiem, że niektóre z tych propozycji mogą być przesadzone, ale myślę że niektóre z tych rzeczy zostaną wprowadzone.

 


 

 

Perki takie jak Kret z niespodzianką czy Zestaw rakietnika są ciekawe i zostaną, jedyne co im brakuje to balansu, poza tym perki jak najbardziej mogą zostać. Co do klas za monety pomysł nie jest taki zły, jednak przesyt monet o którym mówisz można ograniczyć poprzez chociażby zwiększenie cen za wymaksowanie klanu, tydzień po resecie już 2 klany są wymaksowane - tak nie powinno być, ponadto mam pomysły na inne dodatki które będą wymagać wkładu monet :D Nowe misje mogę wprowadzić niestety dopiero z resetem. Pomysły na perki na plus, z wyjątkiem mordoru - myślę, że perk narobiłby sporo zamieszania. Zwinne palce podobne do bezliku, ale można dodać dla samego zwiększenia ilości perków, bo jest ich dosyć mało.

 

W dniu 12.04.2019 o 16:40, Yedy napisał:

Bag [Rakietnik]

Gdy gracz na tej klasie dostanie perk Prochy Al-Kaida to z rakiet bije po 800 DMG.

Nerf [Amadeusz]

Zmniejszył bym przelicznik inteligencji do DMG o 40-45%.

Perk [Diamentowe Naboje]

Skrócić czas ładowania o połowę

 

 

Perk/Bag [Wyposażenie Kapitana]

Bag polega na tym, że gdy zmienimy na AWP, później znów na broń to zaczyna spamić naszymi broniami i wyrzuca ogromną ilość pod nasze nogi. Nie zawsze to się robi, ale dosyć często.

 

Propozycja

Zrobić ranking z nagrodami pod koniec każdej mapy, w praktyce to polega na tym aby nagrodzić graczy za największą ilość zabójstw EXP-em, czyli:

1 miejsce: 3500 EXP-a

2 miejsce: 2500 EXP-a

3 miejsce: 1500 EXP-a

 

Bug z prochami i wyposażeniem Kapitana też przy najbliższej okazji poprawię. Amadeusz jest dosyć okej, myślę że nerf nie jest konieczny, może minimalnie. Ładowanie diamentów można skrócić, jednak trzeba byłoby dodać też blokadę na pierwsze 15 sekund rundy by nie można było załadować perku na respie. Bonus pod koniec mapy o tyle zły że boostował by najlepszych graczy, a tych słabszych oddalałby od topu, co też może zniechęcić nowych graczy do gry na naszym serwerze, pokminie jednak nad tym i możliwe że mimo wszystko pomysł zostanie zrealizowany :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 nie chodzilo mi o to ze Snajper jest zly wlasnie o to zeby dodac te notatki bo placz jest ze za dobry :D

Edited by WEEDSJUSZ. (see edit history)
By d0naciak,

Gdzie tu selfie? xD Ale kumam, pomyślimy ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy ulepsza się w klanie Bogactwo to monety za zabójstwo daje dalej po 0. Nie wiem czy ta funkcja jest sobie tak o żeby wypełnić lukę czy ma po prostu buga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienic w 2 akt ostatnia misje. Trzeba zabic 50 os z m4. Tyle za nie ma perku ktory daje m4 a troche szkoda tego expa kiedy specjalnie trzeba zmenic klase aby ja zrobic

 

/zmniejszyć  ilość rakiet u rakietnika do 3

Edited by WEEDSJUSZ. (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, WEEDSJUSZ. napisał:

Zmienic w 2 akt ostatnia misje. Trzeba zabic 50 os z m4. Tyle za nie ma perku ktory daje m4 a troche szkoda tego expa kiedy specjalnie trzeba zmenic klase aby ja zrobic

 

/zmniejszyć  ilość rakiet u rakietnika do 3


a tam narzekasz na rakiety klasa z dobra ilościa rakiet, moim zdaniem nie nerfić jej to est klasa co może kontrować niezniszczalnego albo innego dziada, mimo tego iż ci przeszkadza rakietnik tez musi mieć podejscie na takiego snajpera co sie kampi wiec on nie ma granta tylko fflesza, moim zdaniem 6 rakiet powinno zostać. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze mozesz zaproponować perk który ułatwi atak zs strony snajpera :)

 

Siedzac na serwerze i grajac wiem ze osoba grajaca rakietnikiem tylko uslysze swoje ofiary, skampiony napie*rdala rakietkami i nic nie wie skad ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bag [Rakietnik]

Z tego co wiem to ten bag miał być naprawiony a dalej istnieje, chodzi w nim o to, że gracz z klasą Rakietnik gdy ma perk Prochy Al-Kaida to zabija każdego na hita z rakiet zadając po 600-800 DMG z rakiety.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Yedy napisał:

Bag [Rakietnik]

Z tego co wiem to ten bag miał być naprawiony a dalej istnieje, chodzi w nim o to, że gracz z klasą Rakietnik gdy ma perk Prochy Al-Kaida to zabija każdego na hita z rakiet zadając po 600-800 DMG z rakiety.

to nie bag tylko zmodyfikowany Granat, Rakieta to przeciesz granat wybuchowy tak samo jest z granatami one też maja tyle samo DMG co sie chłopaki dziwicie Prochy sa kontra na tankowate postacie

By 'iWaN.,

traktujemy używanie alkaidy z rakietami jako bagowanie perku , bo to jest przesada już :O

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, ღ♥ Ak-12 DEFY ♥ღ napisał:

to nie bag tylko zmodyfikowany Granat, Rakieta to przeciesz granat wybuchowy tak samo jest z granatami one też maja tyle samo DMG co sie chłopaki dziwicie Prochy sa kontra na tankowate postacie

 

rakieta to granat wybuchowy., tylke ze jak ma sie 5 rakiet ktore bija po 600-800dmg a jeden granat to jest roznica :) ogl nie porownuj rakiet do granatu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.