Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

image.png.922957ef6870259ef783514d08fa1600.png

 
§1. Postanowienia Ogólne.
1.1 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie.
1.2 Wchodząc na tenże serwer TeamSpeak3 automatycznie oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią regulaminu i akceptujesz jego treść, zdając sobie sprawę z konsekwencji za nie przestrzeganie.
1.3 Korzystanie z serwera 1s2k.pl jest całkowicie bezpłatne.
1.4 Serwer Teamspeak3 znajduje się pod adresem ip: 1s2k.pl oraz ts.1s2k.pl tylko i wyłącznie.
1.5 Administracja 1s2k nie ponosi odpowiedzialności za działania oraz zachowania użytkowników.
1.6 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za awarie serwera spowodowanych siłą wyższą, takich jak awaria sprzętu czy działanie osób trzecich.
1.7 Na każdym kanale obowiązuje kultura!
1.8 Zakaz podszywania się pod innych użytkowników i administrację (nicki z dodatkową literą/cyfrą/znakiem są brane pod podszywanie się).
1.9 Zabronione jest atakowanie "DDoS" oraz używanie jakichkolwiek programów do wyłudzania IP użytkowników.
1.10 Użytkownik może posiadać maksymalnie 5 dodatkowych rang a VIP 7 (Rangi Osobowe oraz Gry).

 

§2. Zasady na Kanałach Publicznych.
2.1 Na kanałach publicznych należy przestrzegać zasad Savoir-vivre (dobrych manier).
2.2 Należy także przestrzegać norm społecznych pod pozycją norm formalnych.
2.3 Użytkownik ma obowiązek zawiadomić administracje serwera o nieprzestrzeganiu poniższych oraz powyższych zasad przez innego użytkownika.
2.4 Użytkownik powinien działać według zasady jeden mówi reszta słucha.
2.5 Zabrania się użytkownikowi:
- "Flood'u",
- "Trolling'u",
- SPAM'u,
- reklamowania innych sieci/serwerów/teamspeak'ów itp, 
- używania opcji nagrywanie,
- obrażania innych użytkowników serwer'a,
- używania programów do zmiany głosu,
- puszczania muzyki oraz używania bindów,
- naruszania netykiety społecznej (znajdująca sie w §3).
 
§3. Netykieta.
3.1 Netykieta jest to zbiór zasad przyzwoitego zachowania w internecie, na naszym serwerze obowiązuje swoiste zapoznanie się z nią oraz przestrzeganie jej:
- zakaz nadużywania wulgaryzmów,
- zakaz spamowania (m.in. wysyłania niechcianych linków/reflinków do stron),
- zakaz wysyłania tak zwanych łańcuszków szczęścia,
- zakaz umieszczania avatarów, opisów, nazw, wiadomości oraz posiadania nicków: obraźliwych, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii,
- zakaz upubliczniania rozmów prywatnych innym użytkownikom bez zgody drugiej osoby (nie dotyczy to treści obraźliwych itp.),
- nakaz zapoznania się z wykazem FAQ przed zadaniem pytania,
- stosowanie się do reguł pisania obowiązujących w danej grupie, np. sposób kodowania polskich liter, zasad cytowania, możliwości, wysyłania (lub nie) wiadomości formatowanych w HTML-u, możliwości dołączania (lub nie) plików binarnych, co zwykle jest szczegółowo opisane w FAQ danej grupy,
- zakaz nadmiernego cross-postowania, czyli wysyłania e-maili lub postów do kilku grup naraz,
- zakaz wysyłania listów (e-maili) do wielu osób naraz z jawnymi adresami poczty elektronicznej (stosujemy kopię ukrytą),
- zakaz pisania nie na temat (OT – off-topic),
- zakaz pisania kilka razy z rzędu (szczególnie restrykcyjnie używany na forach posiadających funkcję edycji postu),
- zakaz odpowiadania nad cytowanym fragmentem (top-posting),
- zakaz pisania wiadomości wielkimi literami.
 
§4. Kanały Prywatne.
4.1 Kanały prywatne przyznawane są przez Administratorów 1s2k.pl
4.2 Na jednym kanale prywatnym przynależeć może tylko jedna ranga Właściciel Kanału.
4.3 Zakazuje się zmieniania nazwy swojego kanału (każdy kanał ma mieć jako nazwę główną swój nick).
4.5 Jeżeli Właściciel Kanału nie wyraża zgody by dany użytkownik mógł przebywać na jego kanale prywatnym Administracja serwera nie może tego użytkownika na dany kanał przerzucić.
4.6 Dany kanał prywatny należy do Właściciela Kanału i on może nadać zasady panujące na nim.
4.7 Jeżeli Właściciel Kanału nie życzy sobie danego użytkownika na swoim kanale ma możliwość wyrzucenia użytkownika z kanału oraz założenia na swój kanał hasła.
4.8 Właściciel Kanału ma obowiązek zmieniać date kanału w "Topicu" co 7 dni.

 

 

image.png.c8fe263fc7779e2af8208b253e91c3f9.png

 

1. Obrażanie gracza / jego rodziny. - [Ban 1h-24h]
2. Obrażanie administratora na serwerze. - [Ban 1h-1d]
3. Nagminne przeklinanie/używanie wulgaryzmów na kanałach publicznych. - [Kick/Ban 30min - Ban 1d]
4. Nicki obrażające jakiegoś gracza / serwerownie. - [Ban 1h - Ban 7d]
5. Wchodzenie na serwer z aktywnym banem / używanie VPN na serwerze. - [Perm]
6. Podmienianie liter w nickach innych graczy lub administratorów dodawania końcówek itp. - [Kick/Ban 1d - Perm]
7. Podszywanie się gracza / administratora. - [Perm]
8. Obrażanie / ubliżanie adminowi / naśmiewanie się z graczy. - [Ban 1h - Ban 3h]
9. Zakaz reklamowania konkurencyjnych serwerów gier / serwerów głosowych. - [Perm]
10. Puszczanie bindów/modulatorów oraz innych programów na kanałach publicznych. - [Ban 1h -12h]
11. Skakanie po kanałach (przeskakiwanie z kanału na kanał). - [Kick/Ban 1h - 24h]
12. Marnowanie czasu administracji (obraza / trollowanie). - [Ban 1h - Perm]
13. Nie odpowiednie avatary (sprawdzić regulamin). - [Ban 1h - Perm]
14. Groźby odnoszące się do życia realnego. - [Perm]
15. Przeszkadzanie w prowadzeniu eventów.  - [Kick/Ban 1h - 12h]
16. Próby wyłudzenie IP pod pretekstem linków / keylogerów. - [Perm]

 

 

Zakaz kopiowania regulaminu/taryfikatora bez zgody autora!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez -Gamer-
      &1. Postanowienia ogólne
      + Nieprzeczytanie&Nieznajomość regulaminu niezwalania cię z jego nie przestrzegania.
      + Zanim wejdziesz na nasz serwer masz obowiązek przeczytać i zapoznać się z naszym regulaminem.
      + Wejście na serwer na aktywnym banie skutkuje zbanowaniem permanentnie multikonta i wydłużeniem bana dla pierwszego konta.
       
      &2. Zasady dotyczące zachowania
      + Mikrofon jest dostępny po mutacji.

      + Na serwerze jest całkowity zakaz obrażania innych graczy wraz z administracją.
      + Zabronione jest używać nicków Wulgarnych & Obraźliwych & Rasistowskich.
      + Zabronione jest używania rasistowskich wyrażeń dotyczących żydów jak i innych narodowości.
      + Zabronione jest reklamowanie jak i spamowanie na czacie.
      + Zakazane jest nadużywania mikrofonu.
      + Zakazane jest spamowanie na [email protected]
       
      &3. Główne zasady serwera
      + Na serwerze nie można reklamować stron typu sieci serwerów/serwerów (Dozwolone są tylko reklamy serwisów związanym z hazardem,
         wymianą skinów,skrzynek,kluczy oraz Twitch) 
      + Na serwerze wykonujemy cele mapy.
      + Zakazane jest wymuszanie bądź, proszenie o kredyty.
      + Na serwerze obowiązuje zakaz czitowania oraz używania jakichkolwiek wspomagaczy.
      + Zakazane jest wykorzystywania bugów mapy jak i plugin-ów.
      + Jakiekolwiek bugi mają być zgłaszane od razu do administracji.
      + Na serwerze zakazane jest kampienie w jednym miejscu.
      + Zakazane jest spamowanie bądź puszczanie muzyki na serwerze.
      + Nie wychodzimy poza mapę podczas pojedynku, chodzi o tekstury, dotyczy to się VIP-ów oraz Adminów, ponieważ mają podwójny skok.
      + Zakazane jest zabijanie z noża podczas wszystkich typów pojedynków np awp vs awp, ak vs ak itp. Zabijanie z noża jest możliwe podczas
         takich pojedynków tylko wtedy gdy obie strony wyrażą na to zgodę.
        Wyjątkiem, kiedy można użyć noża bez zgody drugiej osoby to ( blokada w teksturze, afk, brak amunicji, uciekanie przed zabiciem w ostatnich 10 sek rundy ) 
      + Nie ponosimy odpowiedzialności za utracone kredyty podczas pojedynków powyżej 300 kredytów oraz wymiany !trade / !gift.
         Tak więc jeśli zakładacie się o większą pulę kredytów jeśli serwer tego nie zaakceptuje, bądź zdarzą się losowe problemy nie zwracamy kredytów.
      + Zabronione jest nadużywanie BUNNY HOP w trakcie walki na Awp, Scout, Wyzwania (!chal), Noscope oraz Only Headshot a także reszcie dostępnych broni na serwerze.
      + Zakaz używania "duble jumpa" podczas pierwszych 10sek rundy. 

      &4. Regulamin Admina
      + Stosuj się do regulaminu ogólnego serwerów oraz do regulaminu forum.
      + Admin podlega tak samo pod regulamin serwera jak wszyscy inni gracze.
      + Obrażać, wyzywać, wywyższać się nad graczami serwera.
      + Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze.
      + Admin nie slapuje, slayuje, kic kuje, banuje bez powodu.
      + Admin ma obowiązek udzielić odpowiedzi na pytania/prośby graczy (związane z serwerem/forum)
      + Admin nie może ignorować zgłoszeń na admin say'u bądź [email protected]
      + Admin nie może się wywyższać, jeżeli widzisz takie zachowanie zgłoś to na forum.
      + Admin nie może banować graczy, jeśli nie jest pewny swojej decyzji lub nie posiada obciążających gracza dowodów. 
      + Kłócić się z graczami lub innymi adminami publicznie. Takie sprawy należy załatwiać na PW.
       
       
      &5. Regulamin zakupu usług. 
      + Usługa, która została zakupiona przez serwer bądź przez stronę www nie podlega zwrotowi,
      + Administrator nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta podczas zakupu usług,
      + Administrator nie ponosi odpowiedzialności za awarie serwera, które mogą wpłynąć na czasową nie aktywność usługi,
      + W przypadku zostania zbanowanym na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupionych usług,
      + Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu,
      + Kupując Usługę akceptujesz Regulamin przedstawiony powyżej.
       

      &6. Taryfikator jest częścią regulaminu :
      Używanie jakichkolwiek wspomagaczy skutkuje banem -  Na zawsze Obrażanie Graczy na serwerze - Mut / ban 1 h --> 24 h. Nadużywanie mikrofonu (spam chat/mikrofon) - Mut 10/30 min --> 1 h . Obrażanie Administracji serwera - Mut / ban 1 h --> 24 h . Nadużywanie wulgarnego słownictwo - Mut 10/30 min --> 1 h . Rozmawianie bez mutacji (z wyjątkiem podawania informacji ważnych w rundzie) - Mut 10 minut --> 30 min  --> 1h ( Osoby bez mutacji mają prawo przywitać się, od czasu do czasu coś powiedzieć. Jeśli gracz bez mutacji będzie nadużywał tego prawa admin może go zmutować. ) Wchodzenie na/za tekstury podczas pojedynku - ban 30 min --> tydzień  Reklamowanie jakichkolwiek portali z cheatami - Na zawsze Reklamowanie (sieci serwerów/serwerów/portali nie związanych z csgo ) - Kick (Prośba o zmianę nicku) -->  tydzień  Spamowania na say'u odnośnie graczy łamiących Regulamin, gdy na serwerze przebywa Admin - do zgłoszeń służy (u) say_team @ - Kick -->  10  min Używanie niedozwolonych nicków - kick / ban od 1h -->  24 h  Rush przed upływem 10 sek od rozpoczęcia rundy - kick / ban od 10 min -->  30 min Kampienie na swoim respawnie - kick / ban 10 min -->  30 min  Puszczanie muzyki na serwerze - Mut  30 min -->  1 h  Specjalne nie zabijanie swojego kolegi w przeciwnym zespole - kick / ban  10 min --> 30 min  Zakazane jest zabijanie z noża podczas wszystkich typów pojedynków np awp vs awp, ak vs ak itp.Zabijanie z noża jest możliwe podczas takich pojedynków tylko wtedy gdy obie strony wyrażą na to zgodę.  - kick / ban  10 min -->  30 min  Wyjątkiem, kiedy można użyć noża bez zgody drugiej osoby  to zdarzenia np: ( blokada w teksturze, afk, brak amunicji, uciekanie przed zabiciem w ostatnich 10sek rundy. ) Nadużywanie BUNNY HOP - Ostrzeżenie / ban  10 min -->  30 min --> utrata bh Zakaz używania "duble jumpa" podczas pierwszych 10sek rundy. Ostrzeżenie / ban  10 min -->  30 min Wymuszanie bądź, proszenie o kredyty jest równoznaczne z wyzerowaniem ilości kredytów na danym koncie wraz z całym ekwipunkiem.          ( Przed wyzerowaniem konta gracz powinien dostać 2 ostrzeżenia, które informują go o zakazie proszenia/wymuszenia kredytów. )
       
      Każdego Właściciela / Opiekuna / Admina / Gracza obowiązuje taki sam taryfikator.

      Jeżeli Admin będzie banował graczy na dłuższy okres, bez wyjaśnienia nadania takiego bana będą wyciągane konsekwencje w formie ostrzeżeń. Dwa takie ostrzeżenia i prawa Admina zostają zawieszone bądź odebrane.

      Jeżeli osoba, która dostała bana a po jego upływie wciąż łamie Regulamin Admin ma prawo przedłużyć karę 2 krótkie.
    • Gość Roni
      Przez Gość Roni
      Regulamin serwerów CS 1.6 GO:MOD
       
      Zasady ogólne
       
      Absolutny zakaz używania cheatów i wspomagaczy!
      Zabronione używania modeli/grafiki które ułatwiają grę.
      Podpowiadanie przez komunikatory typu skype, ts3, voip itd. w czasie gry jest zabronione i traktowane jako używanie wspomagaczy.
      Wejście na serwer na aktywnym banie jest karane banem permamentnym.
      Maksymalny ping na serwerze wynosi 120
      Nie odpowiadamy za utratę kont/skrzyń/kluczy/skinów. Hasła są dobrowolne, nie zakładając go liczysz się z możliwością utraty rzeczy
      Każdy gracz ma 72h na odwołanie się od bana.
      Zakaz używania komend cl_lw 0, cl_lc 0 (powodujących tzw. zlagowane fullauto) - perm.
      New!Zakaz robienia multi-konta.
       
       
      Kultura / Chat
       
      Zakaz używania nick`ów rasistowskich i obraźliwych w stosunku do graczy, przekonań i wyznań.
      Podszywanie się pod adminów lub innych gracze również będzie karane
      Podszywanie się pod innych graczy stosując ich prawdziwe dane osobowe jest karane banem.
      Obrażanie graczy lub ich rodzin jest karane banem.
      Zakaz nadmiernego przeklinania.
      Niedozwolone jest nadużywanie mikrofonu, gwizdania, śpiewania, zagłuszania graczy w czasie rozgrywki.
      Do zgłaszania cheaterów służy [email protected] (sayu @). Inne formy zgłoszeń będą karane.
      [email protected] jest czatem dla adminów, jego nadużywanie i spam przez graczy będzie karany banem.
      Zabrania się reklamowania innych serwerów, stron www!
      Mikrofonu DO INFO może użyć każdy, jednak w innych celach, mikrofon jest dostępny dla osób powyżej 16 roku życia (bądź po mutacji)

       
      Gra
       
      Drużyna wykonująca cele mapy (TT = paka / CT = hosty) ma do 1:30  na opuszczenie swojego miejsca spawn
      Zakazane jest bugowanie mapy, tudzież chodzenie i przebywanie na txt.
      Pakę możemy podkładać TYLKO w miejscach dostępnych dla innych graczy.
      Na serwerach obowiązuje realizacja celów map. TT ma podłożyć bombę, CT ma za zadanie zapobiec podłożeniu/wybuchowi paki.
      Zakazane jest celowe przeszkadzanie swojej drużynie w rozgrywce.
      Zakaz spamowania molotovem.
      Zakaz reconnectów w celu odrodzenia w tej samej rundzie
      Zakaz wulgarnych i pornograficznych sprayów
      W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany
      W przypadku resetu serwera administrator nie ma obowiązku zwracania wcześniej zakupionych czy zdobytych dodatków. 
      Bezwzględny zakaz używania komendy "gl_monolights 1" / perm.
       Zakaz celowego podkładania paki na rozgrzewce, gdy wybuchnie powoduje bugowanie się S/VIPA w następnej rundzie / ban do 30 min
      Właściciel klanu ma prawo wyrzucić gracza który nie wpłacił 30 EURO ratami. Jeśli ktoś nie wpłaci nic w ciągu tygodnia albo będzie nieaktywny przez 7 dni może zostać wyrzucony z klanu bez wcześniejszej informacji.

       
      Każdy gracz ma obowiązek zapoznania się z regulaminem!
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
      Administracja NIE ZWRACA kosztów związanych z zakupami na serwerach w przypadku osób zbanowanych!
       
      Kary

       
      Cheaty = ban permamentny
      Wejście na aktywnym banie - wydłużenie bana
      Wejście na aktywnym po permie - neoban
      Modele/grafika = perm
      Podpowiadanie w czasie gry na komunikatorach = perm
      Przekroczenie pingu = kick / ban na 5 / 30 minut
      Używanie zabronionego nicku – kick / ban 5 /30 minut / ban 1h / ban tydzień / ban permamentny (w przypadku podszywania pod admina/opiekuna/właściciela)
      Obrażanie:
      - gracza : 30 minut / 1h / 1 dzień
      - rodziny : tydzień
      Brak kultury osobistej / nadmierne przeklinanie : Ban 30 minut / godzina / dzień / tydzień
      Nadużywanie mikrofonu :  Ban 5 / 30 / 60 minut
      Nieprawidłowe zgłaszanie cheaterów : ban 5 / 30 minut
      Spam na [email protected] : 30 minut / 1h
      Reklama : tydzień
      Niewykonywanie celów mapy: ban 30 minut / 1h
      Kampienie / resp / txt / bugowanie paki : ban 30 minut / 1h
      Przeszkadzanie : ban 5 / 30 minut / 1h
      Nabijanie misji : 1 dzień i dłużej
      Gra w 1 rundzie bronią inną niż pistolet: Ban 30 minut.
      Zakładania multi-konta - ban na tydzień
      Wyrzucanie graczy z klanu gdy wpłacą 30 euro ratami - Ban 1 dzień / 7 dni
      Używanie niecenzuralnego spraya - ban 30 min / 1 godzina
       
      NOWE!! Spamowanie niechcianą komendą /wymiana - ban 30 min / 1 godzina
       

       
      Na odwołanie się od kary mamy 24 godziny!
      Nie odwołujemy się od kar godzinnych i krótszych!
    • Przez platyna1992
      Chiałbym serdecznie oświadczyć że @Nati. zostaje kolejnym opiekunem naszego serwera. Jest to osoba kompetentna oraz idealna na to stanowisko. Z mojej strony życzę Ci wiele skucesów oraz owocnej wsółpracy. 
      Gratuluje  
  • Przeglądający   0 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.