Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie czytających mój poradnik. Jest to pierwszy jaki piszę więc proszę o wyrozumiałość :)

 

Kim ja w ogóle jestem?

Oczywiście w grze League of Legends znacie mnie pod nickiem  Ântrù.  Moja aktualna dywizja to Diamond V (najwyżej w sezonie 5 Diamond II), gram na serwerze EUNE, a samym Kassadinem (bo o nim właśnie tu będziemy mówić) gram już drugi rok. Swego czasu byłem 436 na świecie (według strony lolskill.net). 

 

Czas na konkrety czyli: Runy

UIMpzIE.jpg

Quintessences: 3x +4.95 AP - Wybieram te kwintesencje z prostego względu. +15 ap na start zawsze się przyda jako tako.

Glyphs: 3x + 0.16 Magic resist per level, 6x -0.83% cooldowns - Kassadin nie potrzebuje za bardzo magic resistów na start. Jego pasywa i tak zabiera 15% przyjmowanych ataków magicznych, a cooldowny zwiększają szanse na przeżycie po 6 poziomu jak i zabicie przeciwnika.

Seals: 9x +1 armor - Gdy trafimy na AD mida możemy mieć spore kłopoty. 9 armora to nie jest duża pomoc ale zawsze jakaś.

Marks: 9x +0.87 Magic Penetration - Kassadin jest bardzo ubogi w DMG na początku jednak nie ma za bardzo potrzeby, żeby go zadawał przed 6 lvlem. Jest on bardzo uzależniony od itemu Lich Bane, a za tym idzie bardzo późno może kupić Void Staffa. Podstawowe przebicie magiczne bardzo mu się przyda.

 

Masterki:

eN9OGwj.jpg

 

Ferocity: 12

Sorcery - Proste, większe obrażenia ze skilli, większa szansa na zabójstwo

Double Edged Sword: Tutaj mam jednak podzielne zdanie. Ta masterka zwiększa również dmg zadawany nam co na Kassadinie może być kłopotliwe. Czasem stosuje również masterkę Feast jeśli wiem, że gram na ciężkiego mida np. Ad mid czyli Zed/Yasuo/Jayce

Natural Talent: Więcej ap, więcej dmg

Bounty Hunter: Więcej % do dmg

 

Cunning: 18

Savagery: Lepiej farmimy na linii co w early game dla Kassadina jest kluczowe

Assasin: Tutaj może też być Secret Stash, jednak do walki na linii bardziej przydaje się Assasin

Merciless: Idealna masterka dla Kassadina do wykańczania przeciwników

Dangerous Game: Jako, że Kassadin jest postacią High risk, High reward ta masterka odgrywa dla niego dużą rolę. Po każdym zabójstwie przy użyciu R odzyska trochę hp co często może być przyczyną przeżycia.

Precision: Zwraca brak przebicia magicznego Kassadinowi za kupowanie Lich Bane'a i RoA na początku rozgrywki.

KEYMASTERY: Thunderlord's Decree: Najlepsza masterka na Kassadina. Użycie Q + W od razu ją aktywuje przy czym po kupieniu już RoA i Lich Bane'a mamy bardzo duże szanse na zabicie przeciwnika jednym combosem skilli

 

Maxowanie skilli:

nN0IFGH.jpg

 

Przedmioty:

oK7OSJi.jpg

uleufdP.jpg

 

Po zakupie Lich Bane'a oraz RoA jak już mówiłem wcześniej możemy śmiało próbować walczyć z każdym przeciwnikiem z wyłączeniem enemy tanka. Dzięki tym itemom mamy bardzo dużą szanse na zabicie naszego przeciwnika i spokojną ucieczkę poprzez R. Jednak jeśli wiecie, że nie uciekniecie od razu po zabiciu przeciwnika polecam poczekać na Zhonye. Abyssal Scepter jest bardzo pobocznym itemem, który opłaca się kupować tylko wtedy jeśli enemy team ma nadmiar AP lub jeśli bardzo przegrywacie swoją linię. Buty pozostawiam do wyboru grającemu jednak najczęstszym wyborem są merkurki. Nasz mag nie może długo siedzieć w stunie czy snarze po użyciu R bo może od razu zginąć.

 

Early game Kassadina

Jest to najgorszy okres dla naszej postaci przez co większość graczy właśnie dlatego przez to nie gra. Kassadin przed 6 poziomem nie ma w ogóle podejścia do przeciwnika, jest łatwy do obicia i zadaje strasznie małe obrażenia w tej fazie. W tym czasie polecam dlatego jedynie skupienie się na farmie, nie pushowanie przeciwnika i ewentualne poczekanie na junglera.

 

Mid game

Czyli czas po którym mamy już RoA i końcówkę Lich Bane'a. To dla Kassadina czas na: spushowanie towera, roamowanie na topa/bota. Dzięki ultowi ma bardzo dobre ganki, slow na E pomaga sojusznikom, a Q + W wykańcza przeciwników. Jednak, żeby gra wyglądała tutaj tak jak to opisuje musicie w miarę dobrze zagrać swój early game.

 

Late game

Czas swobody i zabawy dla Kassadina. Ze swoim już całym buildem może bez problemu ściągnąć enemy adc czy mid lane'a. Wystarczy się odpowiednio wypozycjonować i skreślić jednego z przeciwników  swoim combosem.

 

Tips and tricks

Trzeba pamiętać, że każde kolejne użycie R nie zwiększa tylko jego kosztu many ale też i zwiększa obrażenia. Czasem lepiej użyć go 2/3 razy w miejscu, żeby zmaksymalizować swoje obszarowe obrażenia przed wejściem w teamfight. Q za to może przerwać skille ładowane takie jak R Katariny, R i W Fiddlesticksa lub R Janny. Jest to bardzo przydatne w teamfightach. Zhonyi używać tylko jeśli macie zamiar się wbić w 5 i zabić ze 100% pewnością jedną osobę. Zhonya da wam czas na CD ulta oraz dojście waszych sojuszników.

 

Mam nadzieję, że przybliżyłem wam nieco grę tą postacią i już niedługo będzie więcej graczy Kassadina :D

 

Poradnik w całości napisany przez TeTe-_-

Powielanie tylko za moją zgodą.

 

 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/356-poradnik-mag-zab%C3%B3jca-z-pustki/
Share on other sites

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
  • 3 months later...

Zapewne znasz się na nim jak nikt z forum, bardzo ładnie napisane, czytelne i przede wszystkim dużo informacji zawarte w nim. Moim zdaniem jest to jeden z lepszych poradników jaki widziałem, jest w nim praktycznie wszystko co trzeba wiedzieć, opisane fazy gry. Po prostu cudo Tetuś! + 

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...