Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Cherry
  • Default
  • Banana
  • Apple
  • Military
  • Emerald
  • Chocolate

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick: Pan General

Nick gracza/admina na którego składasz skargę: Ghost aka Ghost69

Opis sytuacji: Ban za reklame (???)

http://d0naciak.pl/sourcebans/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:19102225&advType=steamid&Submit

To niejest odwolanie na BANA tylko skarga!!!

Jak to moze byc ze Admin Admina na 1h banuje za reklame???

Serio?

Za to ze möj ClanTag ma pewna nazwe (Niebede reklamy robil ;-)  ) to dostane bana???

Ja jako admin WIEM ze reklam niewolno robic, i tez nierobie!

Ale za to ze mam pewny ClanTag to sie bana dostaje??? I to Admin od Admina???

To niemoja wina ze ClanTag sie dopiero po pewnym Czasie zmienia na VIP!!!

Ja juz na tylu serwerach gralem, na ZADNYM niewolno bylo robic reklamy ale jeszcze NIGDY od 10 lat niedostalem Bana za ClanTaga!!!

Mialem juz duzo doczynienie z idiotami adminami (niestety) ale nawet ten najwiekszy idiota Admin jeszcze nigdy mi bana za ClanTag niedal!!!

Edytowane przez Hanys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1 ... Jeżeli to ty bo nwm czy ty ty byłeś bo nick to był Generał jakiś tam , sprawdzałem siedziałeś 2h na spec na serwie więc raczej ClanTag powinien ci sie zmienic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz gralem, a jak bylem sam to na chwile poszlem do speca bo na kawe zonie postawilem, zona ale akurat wstala i ZAPOMNIALEM ze jeszcze w grze jestem i dlatego niewyszlem bo niemyslalem niestety o tym!!!

Tak czy tak, niemasz prawa admina banowac!

Za to ze zapomnialem ze Speca wyjsc, OK, to KICK tez by byl OK ale BAN???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj nie ładnie kłamać , Jak byś grał to czemu nikogo na serwie nie było a ty 2 h w spec?

 

Po 2 nie masz nawet Rangi Na forum ze jestes adminem to co ty do mnie piszesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Hanys skarga jest nie słuszna, ponieważ nie posiadasz już rangi admina bo zostałeś zdegradowany. Nie róbcie już niepotrzebnego spamu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.