Jump to content

[Top 3] "Fit" śniadań na słodko.


M4A1
 Share

Recommended Posts

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem, które nada Ci sporą dawkę energii na cały dzień. Bez niego zazwyczaj czujemy się słabi i zmęczeni, choć nie zawsze, każdy organizm jest inny. Jedni wychodzą z domu bez śniadania, a inni muszą zjeść rano pełnowartościowy posiłek. Ja chcę się z wami podzielić moją najlepszą propozycją śniadań. Niektórzy lubią śniadania wytrawne, a ja jetem typem osoby, że pierwszy posiłek musi być na słodko, choć nie zawsze. 

Posiłki, które wam przedstawię są zdrowe, sycące i bogate w białko, zazwyczaj robi się szybko i nie są skomplikowane, a jeżeli chcesz zaoszczędzić trochę czasu możesz zrobić je wieczorem i wstawić na noc do lodówki. :) 

 

*Do każdego dania będziecie mieć podane kalorie i makro na całą porcję.

coollogo_com-4462689.png.0e2d80479efc0caecaf492f57efd42d0.png3067246_print_1.png.36d67f2291e0f72abe92d55cd85e1b13.png

 

cooltext304528567427625.png.268631cb791868183d47877396565cc6.png

Jedno z moich ulubionych śniadań ze smakiem możecie kombinować i zrobić czekoladowe, bananowe, malinowe, śmietankowe czy nawet o smaku toffi. To już zależy od was jakie smaki lubicie :) 

 

cooltext304529016168742.png.512f20cb01c23609c653bbedd03510fe.png

1 opakowanie budyniu bez cukru 64g  chodzi tutaj o ten proszek budyniowy(ja najczęściej wybieram smak krówkowy albo waniliowy)

1 jajko

woda do konsystencji 

cooltext304529299825479.png.a5eccadc88dfa75147821a3b8586fb89.png

Do miski wsypujemy wybrany budyń, dodajemy jajko i wodę do konsystencji. Konsystencja nie może być za rzadka ani za gęsta. Wylewamy naszą masę na rozgrzana patelnię posmarowaną odrobiną tłuszczu. Ja używam oleju rzepakowego bądź oleju kokosowego. Z podanych składników powinny wyjść nam 2-3 naleśniki.

 

cooltext304529754405976.png.5df025d79b8f0f45958f8f0d52e3a218.png

Tutaj możecie kombinować z dodatkami. Ja zazwyczaj jem z twarogiem i bananem, skyrem/jogurtem proteinowym, masłem orzechowym + bananem lub dżemem.

a) Z twarogiem - do 0,5 chudego opakowania twarogu klinek (125g) dodajemy wybrane słodzidło (ja dodaję 2-3 tabletki słodzika stołowego) rozgniatamy to widelcem, smarujemy naleśniki, na twaróg dodajemy pokrojonego banana (50g) zawijamy i jemy. Ja polewam dodatkowo karmelowym syropem 0 kcal od KFD.

b) masło orzechowe + banan - naleśniki smarujemy masłem orzechowym, ja wybrałam te 100%  z dobrym składem, firmy Go Veggie z biedronki  lub sante go on (15g/1 łyżeczka) + do tego banan.

c) Jogurt proteinowy Fruvita smak dowolny 1 opakowanie (ja najczęściej sięgam po ten truskawkowy)/skyr trusawkowy 1 opakowanie (150g)

 

cooltext304530300966736.png.b5bb36aea992d091a222aa195a20d087.png

A) Kcal: 287 kcal B: 30 g T: 7g W: 26g

B) Kcal: 283 kcal B: 13g T: 14g W: 23g

C) Kcal: 305 kcal/ 236 Kcal B:27 g/ 22g T: 3g/6g W: 14g/18g

 

 

80de823e259bfbe3ffb0425e8195c53defda1f7a.jpeg.1f7b15bc2e47d28f34191b4ab484c1a7.jpeg

 

 

cooltext304531343053549.png.964ebc71e5b83cbb494d5f5dbe683b3e.png

Top 2 śniadanie, bardzo proste do przygotowania, zdrowe i sycące (przynajmniej mnie syci na długo) 

 

cooltext304529016168742.png.512f20cb01c23609c653bbedd03510fe.png

- Twaróg chudy klinek 250g

- Odżywka białkowa 30g (ja mam o smaku białej czekolady)

- Słodzidło (ja używam tabletek słodzika, dobrze się też sprawdzi erytrytol, ksylitol lub po prostu biały cukier)

- Ulubione owoce (ja zazwyczaj dodaje banany (50g) i jabłka) 

 

cooltext304529299825479.png.a5eccadc88dfa75147821a3b8586fb89.png

Rozgniatamy/blendujemy twaróg, dodajemy do niego rozpuszczone tabletki słodzika + naszą odżywkę białkową w wodzie/odrobinie mleka, tak aby nie była za rzadka, ani za gęsta. Dodajemy pokrojone owoce i zajadamy. Możecie dodać również orzechy lub masło orzechowe, albo co tam sobie wydumacie. Ja polewam dodatkowo syropem 0 kcal od KFD.

 

cooltext304530300966736.png.b5bb36aea992d091a222aa195a20d087.png

Kcal: 371 B: 65g,  T: 3g W: 21g

 

45556265_1182472315240764_3538861784125407232_n.thumb.jpg.0c028e923965ad40d3ab4f14956c7ae6.jpg

cooltext304532076866574.png.c3cb257dd0b9e823483b80405da9a6fd.png

Połączenie twarogu z czekoladowym makaronem to coś pysznego <3 

cooltext304529016168742.png.512f20cb01c23609c653bbedd03510fe.png

- 250g opakowania chudego twarogu klinek

- pół szklanki makaronu czekoladowego Lubella (ma fajny skład)

- owoce (u mnie 50g banana)

 

cooltext304529299825479.png.a5eccadc88dfa75147821a3b8586fb89.png

Gotujemy makaron, rozgniatamy/blendujemy twaróg i dodajemy wybrane owoce. Możecie trochę pokombinować z dodatkami i dodać co tam sobie chcecie.

cooltext304530300966736.png.b5bb36aea992d091a222aa195a20d087.png

Kcal: 330 B: 46g T: 1g W: 34g

 

makaron-czekoladowy-z-musem-bananowo-dyniowym-380440.jpg.4e6689bf5eb4f00b32c58ccee80274af.jpg

 

 

Może na coś się skusicie, może nie. Smacznego ^^ 

Następnym razem będą omlety i słynne pankejki  lub propozycje śniadań wytrawnych jak nie spale kuchni. :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.