Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich czytających ten temat.

Na wstępie zapraszam wszystkich graczy naszego serwera do wypowiedzi w nim,bo przecież chodzi o serwer na którym codziennie gramy :)

Jak wiadomo na serwerze nie ma za często zmian i pora coś zmienić aby trochę odświeżyć rozgrywkę.

Poniżej znajdą się propozycje moje jak i  innych graczy które nie miały okazji ukazać się na serwerze.

 

1. Ulepszenie perków które nie są przydatne w aktualnej formie:

 

• Płonące naboje - Aktualnie perk ten daje nam 1/4-6 na podpalenie przeciwnika,lecz obrażenia które zadaje nie są w stanie wyrządzić żadnych szkód przeciwnikowi.

Proponuję zmienić go w następujący sposób: 1/4-6 na podpalenie przeciwnika.Jeżeli uda się podpalić otrzymuje on w ciągu 5 sekund 100dmg(20 dmg co 1 sekundę).

• Tajemnica Rambo - Aktualnie daje nam +20 hp,oraz pełny magazynek za każdego zdobytego fraga.

Proponuję zwiększyć mu hp do 40 i zostawić pełny magazynek.Zawsze to jakieś ulepszenie,a zmiana wartości otrzymywanego hp raczej nie sprawi wielu problemów.

• Tajemnica Ślimaka - Aktualnie po załadowaniu noża  otrzymujemy 1/4 na spowolnienie przeciwnika.Dodam też że nóż przy tym perku bardzo długo się ładuje.

Proponuję usunąć mu ładowanie noża i zostawić samo 1/4 na spowolnienie.

• Moc Berserkera (VIP) - Aktualnie perk daje nam +10-12 dmg,10 hp za fraga,oraz +25 wytrzymałości. Jest to chyba najgorszy perk dla vipa.

Proponuję zwiększyć mu dmg na +15-20, oraz dać 20hp za fraga,a wytrzymałość zostawić bez zmian.

• Regeneracja - Aktualnie perk daj nam +10 hp co 5 sekund.

Proponuję dać +20hp co 3 sekundy.

• Lamer - Perk daje nam autolamę na 15 sekund.

Ten perk proponuję całkowicie usunąć gdyż i tak nikt z niego nie korzysta i ciężko coś w nim zmienić.

• Piroman -  Perk daje nam 3 miny podpalające.

Tak samo jak w przypadku Lamera proponuję go usunąć.

 Radar Gps - Po trafieniu wroga sojusznicy  widzą go na radarze.

Proponuję zmienić perk tak aby osoba która go posiadała widziała wszystkich przeciwników na radarze.(Tylko osoba posiadająca perk).

 

2. Dodanie nowych map,oraz usunięcie map podobnych do siebie jak i tych których gracze nie lubią.

 

• Mapy do usunięcia:

de_chateau

de_dust2006

de_duhran

de_officesiege

de_mandadust

de_nuke2010

de_prodigy32

 

• Nowe mapy: 

- cs_alpin (Link do mapy)

de_tesco (Link do mapy)

de_hell (Link do mapy)

de_militia (Link do mapy)

de_poland (Link do mapy)

 

3. Zmiany w klanach:

Jak wszyscy wiemy ulepszanie klanu to spory problem dla graczy którzy nie grają po kilka godzin dziennie,a przecież chodzi o to aby każdy miał jakieś szanse.

dlatego chciałbym zaproponować zmniejszenie cen w klanach.

 

Na chwilę obecną prezentuje się to następująco:                                     

Obrażenia 3.000 monet.

Odporność 2.000 monet.

Bonus Expa 2.000 monet

Bonus Monet 3.000 monet.

Zdrowie 2.500 monet

Kondycja 2.500 monet

Zwiększenie slotów w klanie 5.000 monet

 

Po Zmianach: 

Obrażenia 2.500 monet.

Odporność 2.000 monet.

Bonus expa 2.000 monet.

Bonus monet 3.000 monet.

Zdrowie 2.000 monet.

Kondycja 2.000 monet.

Zwiększenie slotów w klanie 3.000 monet.

 

Myślę że takie zmiany są odpowiednie i że każdy byłby z nich zadowolony.

 

Dodatkowo można dodać do klanu opcję wykupienia inteligencji wiele klas na niej bazuje więc będzie to jakaś dodatkowa nowość i więcej opcji do rozbudowy.

 

 

4. Przekazywanie monet.

Temat wałkowany milion razy,lecz ja go poruszę kolejny raz.

Jak wiadomo na serwerze mamy możliwość zdobywania monet i robienia z nimi co tylko chcemy,lecz jeżeli chcemy komuś dać/pożyczyć kilka monet pojawia się problem że za bardzo nie ma jak.

Oczywiście jest możliwość zabawy z rynkiem ale jak chcemy przekazać większą ilość monet wtedy zaczyna się robić problem,bo nikomu nie chce się klikać kilkadziesiąt razy kup perk.

Myślę że dodanie komendy /dajmonety da graczom wiele radości.Oczywiście jest obawa kradzieży monet,lecz mamy na serwerze możliwość ustawienia hasła i każda myśląca osoba z tej opcji skorzystała,a Ci co nie pomyśleli to może w końcu ustawią hasło.Jeżeli opcja komendy nie przejdzie to można zwiększyć limit na rynku z 200 monet na 500.

 

5. Nowe perki.

 

• Tarcza S.W.A.T - Jesteś odporny na miny/rakiety/pioruny/granaty.  

Był już ten perk na serwerze tylko że niczego nie blokował.Jest to podstawowy perk którego u nas brakuje.

 

Tarcza bogów - Jesteś odporny na strzały z awp/scouta. (Mniejsza szansa na trafienie)

Perk o którym wiele osób mówiło i myślę że przyda się na serwerze.

 

Sekret Chione(Nimfa Śniegu) - Jesteś odporny na zamrożenia.

Myślę że perk ciekawy który z pewnością przyda się na serwerze.

 

• Złoty deagle - Otrzymujesz deagla oraz 1/1-3 na natychmiastowe zabicie w głowę.

 

Płonące rękawice - Co 10 sekund dostajesz he. (Zablokowane na klasach z he 1/x)

 

6. Nowe atuty.

 

• Bogacz - Za zabójstwo otrzymujesz 3 monety.

• Podpalacz - Masz 1/8 na podpalenie gracza.

• Rakieciarz - Dostajesz 2 rakiety (dmg +int).

• Zeus - Dostajesz 2 błyskawice (dmg + int).

 

7. Nowe misje.

Jest to ostatni i najważniejszy punkt (przynajmniej dla mnie).Jak wszyscy wiemy obecne misje są z nami od wielu resetów i jak się domyślam większości graczy już się one przejadły.

Dlatego też chciałbym prosić o ich zmianę już przy najbliższym resecie o ile będzie to możliwe.W tym temacie jest wiele propozycji dotyczących nowych misji i myślę że uda się z nich skleić coś nowego.

Na moje lepiej najpierw poprawić bugi oraz poblokowac pewne rzeczy. Następnie można pomysleć o nowościach i zmianach. 

 

edit: Atuty to nie perku tylko wszmocnienje, zbyt mocne propoycje podałes i tak najpierw wolałbym aby poprawił obecne perki/bugi/dodanie możliwości rozlosowania Atutu"odrzutowiec dla wariata i torpediusza jest niczym"

ewentualnie na następny reset mógłby pododawać nowości. Wolałbym aby d0naciak ponaprawiał bugi niż dodawał nowości jednocześnie zakopując błędy które by narastały.

 

 

Edited by Cl_Forwardspeed 333333

1. Płonące naboje moim zdaniem byłyby za mocne, max 50ob będzie ok.

 Z resztą perków zgadzam się w stu procentach.

 

2. Dodanie nowych map nic nie zmieni i tak ludzie będą wybierali dusty, eldorado, westwoody za każdym razem...

Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby zwiększenie czasu między mapami tak, aby nie powtarzały się co chwile lub, żeby system nie dobierał map podobnych.

np. zwykły westwood z westwoodem big czy de_dust2 z de_dust_2006 itp.

 

3. Zgadzam się

 

4. Przelew monet poprzez rynek jest śmieszną, a na dzień dzisiejszy jedyną opcją przekazu monet. Komenda jak najbardziej trafiona, z tym że dodałbym max 1 przekaz monet na mapę.

 

5. Nowe perki, które podałeś są moim zdaniem za mocne.

Na tarczę SWAT i tarcze bogów jest zamiennik: notatki kapitana

 

To jest codmod a nie piaskownica żeby tylko nic nas nie zabiło. :haha:

 

Nimfa śniegu niepotrzebna, dodałbym do klasy Pyro, że nie może zostać zamrożonym. Klasą Pyro gra niewielu graczy, a jak to tak, że klasa, która podpala może zostać zamrożona. :)

Złoty deagle przesadzony z tym 1/1-3, i tak 1/3 byłoby mocne.

Płonące rękawice na starcie odpadają. I tak jest za dużo perków, które dają he i klas które mają he. Spamowanie co 10s he byłoby uciążliwe,

 

6. Nie wiem po co nowe atuty, które są inną wersją perków.

 

7. Nowe/odświeżone misje jak najbardziej na Tak.

 

:thank_you:

 

  • 2 weeks later...

Jestem w trakcie spisywania zmian na serwie żeby podać je donaciakowi i wezmę pod uwagę twoje propozycje @Adrian. nie obiecuje, że wszystkie zostaną wprowadzone ale postaram się żeby było ich jak najwięcej.

Propozycja została zaakceptowana!

Dziękujemy za propozycję! Twoja propozycja zostanie dodana przy najbliższych dniach. Temat został zamknięty.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...