Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
  • Podobna zawartość

    • Przez aXenBiceps™
      Kliknij w odpowiedni link, aby zagłosować na swój serwer:
      ===> Zagłosuj na serwer Only Mirage <===
      ===> Zagłosuj na serwer 3 Maps <===
      ===> Zagłosuj na serwer Only DD2 <===
      ===> Zagłosuj na serwer Only Mirage #2 <===
      ===> Zagłosuj na serwer SURF + RPG <===
      ===> Zagłosuj na serwer Only AWP <===
      ===> Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 <===
      ===> Zagłosuj na serwer Deathrun <===
      ===> Zagłosuj na serwer CoD 1001 <===
      ===> Zagłosuj na serwer JailBreak <===
      ===> Zagłosuj na serwer Deathmatch <===
       
      ===> Zagłosuj na serwer TeamSpeak 3 <===
       
      Poradnik jak zagłosować na serwer:
      Wchodzimy w link, który nas interesuje, Klikamy przycisk "Zagłosuj" (+10),
      Klikamy interesującą nas metodę głosowania,
      Weryfikujemy czy nie jesteśmy botem i oddajemy głos,
      Głos można oddawać raz na 24h na każdy serwer! Pisanie posta częściej niż raz na dobę może skutkować ostrzeżeniem jak i usunięciem reputacji!
       
      Dla graczy CS:GO:
      Pobieramy dodatek GlobalServerify i go instalujemy, Dzięki temu możesz zagłosować na nasz serwer z większą ilością punktów (+100)! Dodatkowo każdy głos bierze udział w losowaniu, które odbywa się w każdą sobotę! Za wszystkie głosy otrzymujecie reputację do swojego profilu!
      Dziękujemy
    • Przez .GoOsia.
      Regulamin admina
      1. Admin musi znać regulamin forum oraz serwerów.
      2. Admin na serwerze musi zachowywać się kulturalnie.
      3. Admin nie ma prawa zmieniać map bez wcześniejszego vote. (amx_vote "Zmieniamy?" "Tak" "Nie"). Admin musi podać kilka propozycji map.
      4. Tylko jedna osoba może używać admina na nicku, nie udostępniamy go kolegom itd.
      5. Nie kickujemy/wyrzucamy graczy bez powodu.
      6. Admin nie slapuje/slayuje/banuje graczy bez powodu.
      7. Admin ma obowiązek sprawdzać zgłaszanych graczy na [email protected]
      8. Liczba screenów robionych graczom musi wynosić "5".
      9. Admin ma obowiązek rozpisania dema gdy gracz uważa że został zbanowany niesłusznie.
      10. Admin ma obowiązek odwiedzać dział dla niego przeznaczony w kąciku administracji.
      11. Admin ma obowiązek odrobić ostrzeżenia na forum do 2 tygodni od nadania warna. (Brak odrobienia = strata admina)
      12. Admin może zgłosić swoją nieobecność w maksymalnym wymiarze 2 tygodnia na miesiąc (nie ma możliwości kumulacji)
      13. Jeżeli admin przypadkowo zbanuje gracza, taki ban może być natychmiastowo ściągnięty bez pisania odwołania.
      14. Admin musi przegrać w ciągu tygodnia minimum 360 minut. (Jeśli jest adminem na dwóch serwerach - 300 minut)
      15. 3 ostrzeżenia od Opiekuna serwera = strata admina.
      16. Admin nie może posiadać admina na innej sieci.
      17. Admin nie może dawać UB.
      18. Admin może sprawować władzę maksymalnie na dwóch serwerach. 
      19. Admin nie może nadużywać Chatadmin ([email protected], [email protected]@, [email protected]@@)
      20. Admin nie może zbanować innego admina, od tego jest Opiekun, żeby takie sprawy rozstrzygać.
      21. Jeden gracz może maksymalnie 2 razy dostać bana ze screenshotami do wrzucenia na forum. Za każdym kolejnym razem admin musi rozpisywać demko.
      22. W dziale UBT wypowiadamy się dopiero, gdy zostajemy o to poproszeni (UBT woła przez tagowanie najczęściej)!
      23.  Gdy podejrzewamy u gracza cheat z no-recoil, nagrywamy swoje demo (komenda record "nazwa" w konsoli > stop) i wstawiamy je jako rozpisywane (trzeba zejść na spect!)
      24. Admin, który nie wejdzie na forum przez tydzień dostaje +1 do tabeli adminów. Natomiast gdy nie wejdzie na forum przez 2 tygodnie dostaje degradację (Nie dotyczy admina, który ma URLOP)
      25. Admin, który dostanie degradacje może napisać podanie po 7 dniach od jego straty.
      26. Admin ma zakaz wynoszenia i rozpowszechniania informacji z działów administracji na forum. ZAKAZANE I KARANE BANEM.
      27. Admin ma 48 godzin aby zgłosić się po range w odpowiednim dziale po zaakceptowaniu podania. W innym wypadku zostaje ono unieważnione.
      28. Powody banów muszą być adekwatne z przewinieniem osoby banowanej oraz nie mogą zawierać wulgaryzmów (Dotyczy to całej administracji)
       
      Taryfikator kar:
      Czitowanie - ban na zawsze.
      Wejście na serwer z AB (Aktywny Ban) - ban na zawsze.
      Reklamowanie innych serwerów spoza sieci - ban na tydzień - perm.
      Puszczanie muzyki - ban od 5 do 3h.
      Duży ping - kick/ban od 5 do 30 minut.
      Obrażanie graczy/admina - ban od 1h do 24H.
      Pisanie na say o cheaterach - kick/ban od 5 do 30 minut.
      Podszywanie - ban 24H lub perm.
      Nadużywanie mikro - kick/ban do 1h.
      Siedzenie na spect - kick.
      Nie wykonywanie celów mapy - od 5 minut do 1h.
      Wykorzystywanie bugów mapy - ban od 5 minut do 3h.
      Wypowiedzi w dziale UBT bez pozwolenia - warn na forum!
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.