Jump to content
  • Sign Up
  • General/Problems
  • -Gamer-

    Regulamin Serwera Arena 1vs1

    Recommended Posts

    regulamin.png

     

     

    &1. Postanowienia ogólne

    + Nieprzeczytanie bądź nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

    + Przed wejściem na serwer, każdy gracz ma obowiązek przeczytać i zapoznać się z regulaminem.
    + Wejście na serwer na aktywnym banie skutkuje banem permanentnym multikonta i wydłużeniem bana dla pierwszego konta.

     

    &2. Zasady dotyczące zachowania
    + Mikrofon jest dostępny po mutacji. ("Mikrofon po mutacji" Czyli nie jest to całkowity zakaz używania mikrofonu. Można go używać w sytuacjach które tego wymagają. Przykładowo jeśli gracz chce się przywitać lub zapytać o coś może mikrofonu używać. Mikrofonu można używać także kiedy Admini na serwerze na to pozwolą.)
    + Na serwerze jest całkowity zakaz obrażania innych graczy wraz z administracją.

    + Zakazane jest wprowadzanie w błąd graczy jak i administrację.

    + Zakazane jest utrudnianie pracy administracji. (W postaci np. spamowania że dana osoba czituje bądź mówienia tego przez chat głosowy - od tego jest [email protected])
    + Zakazane jest używanie nicków wulgarnych, obraźliwych bądź rasistowskich.

    + Zakazane jest używania rasistowskich wyrażeń dotyczących żydów jak i innych narodowości.
    + Zakazane jest spamowanie na czacie.
    + Zakazane jest spamowanie na [email protected]

    + Zakazane jest nadużywanie mikrofonu.

     

    &3. Główne zasady serwera
    + Zakazane jest reklamowanie innych sieci CS'a/serwerów lub wszelkiego rodzaju wspomagaczy/czitów. (Dozwolone są tylko reklamy serwisów związanych z hazardem, wymianą skinów, skrzynek, kluczy oraz Twitch.) 

    + Zakazane jest używanie jakichkolwiek wspomagaczy czy czitowanie.
    + Na serwerze wykonujemy cele mapy.

    + Zakazane jest przesiadywanie na spec't dłużej niż 5 min bez uwzględnienia powodu nieobecności
    + Zakazane jest wymuszanie bądź proszenie o kredyty.

    + Zakazane jest kampienie w jednym miejscu.

    + Zakazany jest rush przez pierwsze 10 sekund rundy.

    + Zakazane jest używanie "Double jump'a" przez pierwsze 10 sekund rundy. 

    + Zakazane jest nadużywanie "Bunny Hop" w trakcie jakichkolwiek walk.

    + Zakazane jest spamowanie, puszczanie bindów bądź muzyki na serwerze.
    + Zakazane jest wykorzystywania bugów mapy czy plugin'ów. (Jakiekolwiek bugi mają być zgłaszane od razu do administracji.)
    + Zakazane jest wychodzenie poza mapę podczas pojedynku. (Chodzi tutaj o tekstury, a dotyczy to się VIP-ów oraz Adminów, którzy posiadają podwójny skok.)

    + Zakazane jest zabijanie z noża podczas jakiegokolwiek pojedynku. (Zabijanie z noża jest możliwe tylko wtedy gdy obie strony wyrażą na to zgodę. Wyjątkiem, kiedy można użyć noża bez zgody drugiej osoby to blokada w teksturze, afk, brak amunicji, uciekanie przed zabiciem w ostatnich 10 sek rundy.) 

    + Posiadanie większego pingu niż 150 jest zabronione.

    + Nie ponosimy odpowiedzialności za utracone kredyty podczas pojedynków powyżej 300 kredytów oraz wymiany !trade / !gift. (Czyli zakłady o większą pulę kredytów bądź ewentualne losowe problemy nie podlegają zwrotowi kredytów.)

     

    &4. Regulamin Admina
    + Stosuj się do regulaminu ogólnego, serwera oraz do regulaminu forum.
    + Admin podlega tak samo pod regulamin serwera jak wszyscy inni gracze.
    + Admin nie może obrażać, wyzywać, wywyższać się nad graczami serwera.
    + Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze.
    + Admin nie slapuje, slayuje, kickuje bądź banuje bez powodu.
    + Admin ma obowiązek udzielić odpowiedzi na pytania/prośby graczy (związane z serwerem/forum).
    + Admin nie może ignorować zgłoszeń na admin say'u bądź [email protected]
    + Admin nie może się wywyższać, jeżeli widzisz takie zachowanie zgłoś to na forum.
    + Admin nie może banować graczy, jeśli nie jest pewny swojej decyzji lub nie posiada obciążających gracza dowodów. 
    + Admin nie powinien kłócić się z graczami lub innymi adminami publicznie. Takie sprawy należy załatwiać na PW.

    + Admin jest zobowiązany do odpowiedzi na skargi oraz zarzuty kierowane w jego stronę w ciągu 24h od wpłynięcia skargi/zgłoszenia/odwołania od bana.

    + Admin nie ma prawa zbanować innego Admina. Jeśli jest jakiś problem zgłaszamy to Właścicielowi bądź Opiekunowi serwera.

     

    &5. Regulamin zakupu usług. 

    + Usługa, która została zakupiona przez serwer bądź przez stronę www nie podlega zwrotowi.
    + Administrator nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta podczas zakupu usług,
    + Administrator nie ponosi odpowiedzialności za awarie serwera, które mogą wpłynąć na czasową nie aktywność usługi,
    + W przypadku zostania zbanowanym na serwerze bądź blokady konta steam VAC, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupionych usług,
    + Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu,
    + Kupując Usługę akceptujesz Regulamin przedstawiony powyżej.

     

    &6. Taryfikator, jest on również częścią regulaminu.

    - Używanie jakichkolwiek wspomagaczy -  Perm

    - Obrażanie Graczy na serwerze - Mut / Ban 1 h --> 24 h.

    - Obrażanie Administracji serwera - Mut / ban 1 h --> 24 h

    - Nadużywanie mikrofonu (Spam chat/mikrofon) - Mut 10/30 min  --> 1 h

    - Nadużywanie wulgarnego słownictwa - Mut 10/30 min --> 1 h

    - Rozmawianie bez mutacji (z wyjątkiem podawania informacji ważnych w rundzie) - Mut 10/30 min  --> 1h

    - Wchodzenie na/za tekstury podczas pojedynku - Ban 30 min --> 7d

    - Reklamowanie jakichkolwiek portali z cheatami - Perm

    - Reklamowanie (sieci serwerów/serwerów/portali niezwiązanych z csgo) Kick (Prośba o zmianę nicku) -->  7d

    - Spamowania na say'u odnośnie graczy łamiących Regulamin, gdy na serwerze przebywa Admin - do zgłoszeń służy (u) say_team @ - Kick -->  10  min

    - Używanie niedozwolonych nicków - Kick / Ban od 1h -->  24 h 

    - Rush przed upływem 10 sek od rozpoczęcia rundy - Kick / Ban od 10 min -->  30 min

    - Kampienie na swoim respawnie - Kick / Ban 10 min -->  30 min 

    - Puszczanie muzyki/bindów na serwerze - Mut  30 min -->  1 h 

    - Specjalne nie zabijanie swojego kolegi w przeciwnym zespole - Kick / Ban  10 min --> 30 min 

    - Zakazane jest zabijanie z noża podczas jakiegokolwiek pojedynku - Kick / Ban  10 min -->  30 min 

    - Nadużywanie Bunny Hop - Ostrzeżenie / Ban  30 min -->  1h -->  24h

    - Zakazane jest używanie "Double jump'a" przez pierwsze 10sek rundy - Ostrzeżenie / ban  30 min -->  1h -->  24h

    - Wymuszanie bądź, proszenie o kredyty jest równoznaczne z wyzerowaniem ilości kredytów na danym koncie wraz z całym ekwipunkiem

    - Oszustwo podczas pojedynków o większą pulę powyżej 300 kredytów podczas obecności Admina na serwerze - 1h + zabranie 2x więcej kredytów niż wynosił zakład

    - Posiadanie pingu który skacze lub który jest większy niż 150 - Kick --> Ban 15 min

    - Zakazane jest utrudnianie pracy administracji (W postaci np. spamowania, że dana osoba czituje bądź mówienia tego przez chat głosowy - od tego jest [email protected]) - Ostrzeżenie / Mute / Ban 15 min --> 1 h

     

    Każdego Właściciela / Opiekuna / Admina / Gracza obowiązuje taki sam taryfikator.

     

    Jeżeli osoba, która dostała bana a po jego upływie wciąż łamie Regulamin, Admin ma prawo przedłużyć karę 2 krótkie.


    Jeżeli Admin będzie banował graczy na dłuższy okres bez wyjaśnienia, będą wyciągane konsekwencje w formie ostrzeżeń. Dwa takie ostrzeżenia i prawa Admina zostają zawieszone bądź odebrane.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    22.04.2019

    + Zakazane jest spamowanie bądź puszczanie muzyki na serwerze.

    Zamieniono na:

    + Zakazane jest spamowanie, puszczanie bindów oraz muzyki na serwerze.

     

    Dodano

    + Zabronione jest wprowadzanie w błąd graczy jak i administracji.

     

    28.04.2019

    Dodano

    + Admin jest zobowiązany do odpowiedzi na skargi oraz zarzuty kierowane w jego stronę w ciągu 24h od wpłynięcia skargi/zgłoszenia/odwołania od bana.

    + Admin nie ma prawa zbanować innego Admina. Jeśli jest jakiś problem zgłaszamy to Właścicielowi bądź Opiekunowi serwera.

     

    30.04.2019

    Dodano

    + Posiadanie większego pingu niż 150 jest zabronione.
    - Posiadanie pingu który skacze lub który jest większy niż 150 - Kick --> Ban 15 min

    + Zakazane jest utrudnianie pracy administracji. (W postaci np. spamowania że dana osoba czituje bądź mówienia tego przez chat głosowy - od tego jest [email protected])
    - Zakazane jest utrudnianie pracy administracji (W postaci np. spamowania że dana osoba czituje bądź mówienia tego przez chat głosowy - od tego jest [email protected]) - Ostrzeżenie / Mute / Ban 15 min --> 1 h

     

    + Regulamin został lekko zmodyfikowany by było łatwiej się z nim zapoznać - edycja dzięki @ Evi..

     

    07.07.2019

    Dodano

    + Zakazane jest przesiadywanie na spec't dłużej niż 5 min bez uwzględnienia powodu nieobecności

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest
    This topic is now closed to further replies.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.