Jump to content

[Archiwum] Przywitanie - xartE - Gracz JB

xartE
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie społeczność 1shot2kill.

Jestem Patryk, szesnaście wiosen za mną, mieszkam w Warszaawie i uczęszczam do technikum informatycznego. Gram głównie w CS:GO oraz GTA:SA Multiplayer. Z 1.6 skończyłem 3 miesiące temu, ale gram w tę grę od 5 lat i nie potrafię wytrzymać bez niej, więc też wracam i znowu zaczynam w nią grać. Grywam na Jailbreaku tej sieci. Serwer JB był pierwszym serwerem jaki odwiedziłem, było to w 2011 na jednej z lepszych sieci w Polsce, która ostatecznie upadła w 2k15.. Co tu jeszcze.. Interesuję się geografią, wszelaka turystyka i ogólne podróżowanie po świecie. Przede wszystkim chciałbym w przyszłości odwiedzić Peru, Surinam i Australię, ale nie tę metropolię typu Sydney, a przeciwną stronę Australii czyli zachód. Tam dopiero jest niebezpiecznie. Jak wiemy, Australię zamieszkują najgroźniejsze zwierzęta świata, jadowite węże, niebezpieczne pająki.. Chciałbym tam polecieć. xD Interesuję się również redaktorstwem, urodzony ze mnie dziennikarz. Byłem redaktorem naczelnym przez sześć miesięcy na najlepszej sieci w Polsce (szczerze mogę ją tak nazwać), gdzie właścicielem jest majkovsky i kujawwka, większość pewnie zna.. Rok 2014. Jestem od maja kandydatem na Blacklisted.pl, byłem UB Team na paru większych sieciach w Polsce, m.in. na sieci Rumcajsa i izcoN'a (byłem tam Opiekunem UBT, wysoka ranga w hierarchii). Kandydatem jestem od maja, bo w ogóle nie udzielam się na BL, jak wspomniałem zakończyłem swą rozgrywkę z 1.6 i dopiero teraz do tej gry wracam. Może i na BL będę się udzielał, kto wie. ;d Grać będę tylko na JB tej sieci, będę również aktywny na forum, pisał sugestie i tym podobne..

Zostawiam tutaj link do mojego steama: www.steamcommunity.com/id/ezovs

Do zobaczenia na serwerze!

Pozdrawiam,

xartE.

• Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.