Jump to content

Komenda oraz Bind na wyłączenie dźwięków otoczenia na mapach! [CS 1.6]


Recommended Posts

Witajcie, pewnie wielu z Was spotkał kiedyś problem z dźwiękami otoczenia na mapach typu:

  • de_rats_1337
  • de_rats_1337_v2
  • fy_snow
  • fy_snow_2
  • de_westoowd
  • westwood_mtk
  • cs_office
  • de_overpass
  • de_aztec

 

Występują tam "dźwięki otoczenia" np. szumiąca lodówka, głośny dźwięk windy, deszcz, czy też dodatkowa muzyka autora. Przychodzę z pomocą, co można w Tym wypadku zrobić!


Krok 1.
Otworzyć konsolę tyldą (~).

Krok 2.
Wpisać komendę:

stopsound

Jednakże komenda działa tylko i wyłącznie do następnej rundy.
Zatem przechodzimy do binda.

Krok 3.
Powtarzamy krok 1 i wpisujemy cały bind
bind "klawisz" "stopsound"
(Sam osobiście używam tego binda i mam go między dwoma przydatnymi klawiszami, czyli pod Caps Lock'iem).

Krok 4.
Używamy go za każdym razem na początku nowej rundy.

 

 

Trzeba jednak nadmienić, że komenda "stopsound" działa również na efekty typu: skok, upadek, strzelanie.
Również na używany przez graczy mikrofon.
Od razu przerywa to, co ktoś mówił, albo zrobił w grze jako postać (wydał dźwięk).
Dlatego zalecane jest używanie binda od razu po starcie rundy (raz wystarczy), aby szumy ustały.

 

Poradnik napisany w całości przeze mnie.
~ Aris

Edited by Paweł.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.