Senbonzakura Posted July 28, 2018 Report Share Posted July 28, 2018 (edited) Witajcie, pewnie wielu z Was spotkał kiedyś problem z dźwiękami otoczenia na mapach typu: de_rats_1337 de_rats_1337_v2 fy_snow fy_snow_2 de_westoowd westwood_mtk cs_office de_overpass de_aztec Występują tam "dźwięki otoczenia" np. szumiąca lodówka, głośny dźwięk windy, deszcz, czy też dodatkowa muzyka autora. Przychodzę z pomocą, co można w Tym wypadku zrobić! Krok 1. Otworzyć konsolę tyldą (~). Krok 2. Wpisać komendę: stopsound Jednakże komenda działa tylko i wyłącznie do następnej rundy. Zatem przechodzimy do binda. Krok 3. Powtarzamy krok 1 i wpisujemy cały bind bind "klawisz" "stopsound" (Sam osobiście używam tego binda i mam go między dwoma przydatnymi klawiszami, czyli pod Caps Lock'iem). Krok 4. Używamy go za każdym razem na początku nowej rundy. Trzeba jednak nadmienić, że komenda "stopsound" działa również na efekty typu: skok, upadek, strzelanie. Również na używany przez graczy mikrofon. Od razu przerywa to, co ktoś mówił, albo zrobił w grze jako postać (wydał dźwięk). Dlatego zalecane jest używanie binda od razu po starcie rundy (raz wystarczy), aby szumy ustały. Poradnik napisany w całości przeze mnie. ~ Aris Edited July 7, 2021 by Paweł. Conte and raynie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conte Posted July 28, 2018 Report Share Posted July 28, 2018 Na pewno przydatne, chociaż mi osobiście nigdy te dźwięki aż tak nie przeszkadzały, żeby je wyłączać Link to comment Share on other sites More sharing options...
raynie Posted July 28, 2018 Report Share Posted July 28, 2018 Kiedyś grałem często na tego typu mapach, ostatnio rzadko, ale czasem zdarzy się, że wbiję i z pewnością ta komenda mi się przyda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts